Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer fortsatt ikke helt å skjønne hva Rodgers sitt problem med Agger er. Han er best med ball, han er best til å styre forsvaret, og all statistikk tyder på at forsvaret gjør det best når han spiller - 20 av våre 22 clean sheets under Rodgers kom med Agger på banen (stats fra Januar). Han var også klart bedre enn Skrtel mot Swansea nå. Hadde blitt vanvittig fornærma av å bli bytta ut for fuckings Toure, hvis jeg var Agger.

This, 100%. Mister vi Agger graver jeg meg ned til sesongslutt. Den eneste i hele forsvarsrekks som ikke er totalt blottet for teknikk og finesse. Like god(/bedre enn) som Skrtel i alle deler av spillet og mye tryggere når det kommer til dueller spessielt inne i 16. Definitivt en fremtidig Capt'n når Gerrard er ferdig.

(Hjelp så vanskelig det var å skrive på mobil)

Lenke til kommentar

 

Klarer fortsatt ikke helt å skjønne hva Rodgers sitt problem med Agger er. Han er best med ball, han er best til å styre forsvaret, og all statistikk tyder på at forsvaret gjør det best når han spiller - 20 av våre 22 clean sheets under Rodgers kom med Agger på banen (stats fra Januar). Han var også klart bedre enn Skrtel mot Swansea nå. Hadde blitt vanvittig fornærma av å bli bytta ut for fuckings Toure, hvis jeg var Agger.

This, 100%. Mister vi Agger graver jeg meg ned til sesongslutt. Den eneste i hele forsvarsrekks som ikke er totalt blottet for teknikk og finesse. Like god(/bedre enn) som Skrtel i alle deler av spillet og mye tryggere når det kommer til dueller spessielt inne i 16. Definitivt en fremtidig Capt'n når Gerrard er ferdig.

(Hjelp så vanskelig det var å skrive på mobil)

 

 

Helt enig i det du skriver. For meg er Agger en betydelig del av Liverpool, og ble direkte trist av både byttet med Kolo og nyheten om eventuelt salg. Daniel har vært en viktig spiller helt siden røverkjøpet i 06 og har vært med helt siden jeg begynte å heie på de røde i 07. Det jeg beudrer mest med Agger er hans evne til å se fremover (noe Skrtel også har blitt flinkere til) og sette fart i spillet fra stopperposisjon. Kolo Toure er vel det motsatte eksempelet. I Swansea kampen synes jeg Agger taklet det fysiske spillet godt, og jeg kan egentlig ikke helt se hva problemet med Danie erl i forhold til BR sin innfallsvinkel.Ikke nok med det, men han må vel være en av de mest lojale spillerne i stallen? Elsket når han tattoverte YNWA på knokene i det ryktene svirret om at City var interesserte og la frem et bud på 20 millioner pund.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Er det ingen andre enn meg som tror at diskusjonen om hvem som skal selges er et lite spill?

Alle vet at Agger er best av Skrtel og Agger. Eg tror at Rodgers ønsker å kvitte seg med begge to.

Agger er skadeplaget, men potensialet hans er stort, slik at han kan gi mest penger i kassen. Å bruke han for mye øker sjansene for at han blir skadet. Med tanke på hvor mye han er ute med skader er Agger for dyr å ha i en stall som Liverpool sin. Dette tror eg de amerikanske eierene tenker.

Skrtel er også kanskje på vei ut porten, antakelig håper Rogers at han kan få en del for han og. Å spille fast på Liverpool øker en spillers salgssum.

Enhver manager ønsker å skape sitt lag, og hverken Skrtel eller Agger er kjøpt inn av Rodgers. Rodgers har skaffet tre stoppere, Sakho, Illori og Toure. De to første med tanke for fremtiden, Toure er et kortsiktig alternativ.

Selv om laget har en spennende vår fremfor seg, tenker eg nok at ikke alle tankene til Rodgers og de amerikanske eierene er om ligainnspurten. Regner med at de har noen tanker for neste sesong og, og transfervinduet til sommeren. Det e jo meningen at de skal gjøre litt penger på det de driver med og.

Lenke til kommentar

Tja, kan sikkert være noe i det. Men jeg tror ikke BR er så kynisk at han risikerer CL-spill og medaljer ved å bruke et dårligere lag enn mulig, for å heve prisen på spillere de ønsker å selge. Et par millioner ekstra for Skrtel og Agger blir småpenger i forhold til pengene som følger med potensielt topp fire plassering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...