Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

I mine øyne er det kun disse spillerne jeg ser for meg som gode nok til å være en del av en fremtidig CL/PL-vinnende førsteellever:

 

de Gea, Lindelof, Bailly, Matic, Pogba, Herrera, Rashford, Martial.

 

Og skal vi dra den enda lenger så er det kun de Gea og Matic av disse som faktisk har bevist noe over tid. Alle vet hvor god Pogba er, men alle vet hvor grusom han kan være hvis han ikke er i humør. Matic er på feil side av 30-tallet og er til tider grusom. Lindelof og Bailly er fortsatt veldig usikre kort men KAN potensielt bli toppspillere. Herrera er god akkurat nå, men varer det? Og hvor mange ganger har man ikke sett like store talenter som Martial og Rash svinne hen?

Hvor er Lingard på den listen din? Matic og ikke Lingard er merkelige greier 

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lingard er ikke og kommer ikke til å bli en toppspiller, dog en av de mest fantastiske backupene vi kunne hatt på så utrolig mange måter. Hvis Matic finner seg selv igjen og leverer stabilt så er han en toppspiller.

 

Men mener du at han ikke forsvarerer en plass i stallen om vi skal kjempe i toppen av England og Europa - eller kun i førsteelleveren? 

Spiller per dags fast på Manchester United og er også en viktig brikke for England, men ikke en toppspiller?  :hmm: Merkelig at han fortsatt undervurderes av noen.

 

Kanskje den beste spilleren som har levert best for oss totalt sett de siste årene (sammen med utskjelte Fellaini). 

 

Jeg har ingen problemer med at det kommer en ny høyrekant som gir Lingard konkurranse, men mener vi har mer bruk for en offensiv høyreback. Dalot er ikke helt der han skal være, men fortsatt ung. Valencia er ferdig og det samme er nesten Young, selv om han holder en sesong til, men forhåpentligvis da som backup. 

Lenke til kommentar

Man trenger ikke de beste spillerne i alle posisjonene for å vinne. Vi trenger samhold og riktig mentalitet. Laget per dags dato trenger noen flere spillere og samtidig få bort de som hever enorm lønn uten å prestere. Laget trenger riktige spillere, og det tror jeg kanskje i blir å se en endring på hvis vi får inn en dof

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man trenger ikke de beste spillerne i alle posisjonene for å vinne. Vi trenger samhold og riktig mentalitet. Laget per dags dato trenger noen flere spillere og samtidig få bort de som hever enorm lønn uten å prestere. Laget trenger riktige spillere, og det tror jeg kanskje i blir å se en endring på hvis vi får inn en dof

 

Jepp! Her kan man for eksempel bare se på Liverpool. Laget leverer veldig bra, men de har overhodet ikke verdensstjerner i hver eneste posisjon.. selv om det nesten ser sånn ut. 

Lenke til kommentar

Jepp! Her kan man for eksempel bare se på Liverpool. Laget leverer veldig bra, men de har overhodet ikke verdensstjerner i hver eneste posisjon.. selv om det nesten ser sånn ut. 

 

Øhm. Har du sett hvor mye penger de har brukt på spillere i det siste? 

 

Jeg skjønner hvor Esp vil hen, jeg gjør det, men jeg tror vi må være hakket mer aggresive på overgangsmarkedet for det. Samhold og romantikk er vel og bra det, men vi må ha inn kvalitetsspillere for å heve laget totalt sett, og akkurat nå er det mye stallfyll. Men det er nå bare min mening :)

Lenke til kommentar

Øhm, ja, og det samme har vi.. 

Ikke i nærheten av Liverpool for 18/19 sesongen nei, de brukte over dobbelt så mye på overganger som oss. Vi ligger etter, det er bare å innrømme først som sist, og skal vi tilbake på topp så kan vi ikke sette vår litt til den stallen vi har i dag, da selve kjernen er under pari kontra de andre toppklubbene

 

Kilde: https://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/einnahmenausgaben/wettbewerb/GB1

 

EDIT: Og nei, jeg sier ikke at vi skal bruke like mye som Liverpool i hvert eneste vindu, men om dere seriøst mener at stallen i dag ikke krever en vanvittig overhaling, så veit ikke jeg. Kanskje dere har rett, kanskje det er jeg som er dum. Men jeg ser virkelig ikke hvordan neste sesong skal bli om vi ikke får inn minst 4 nye spillere fra øverste hylle 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ikke i nærheten av Liverpool for 18/19 sesongen nei, de brukte over dobbelt så mye på overganger som oss. Vi ligger etter, det er bare å innrømme først som sist, og skal vi tilbake på topp så kan vi ikke sette vår litt til den stallen vi har i dag, da selve kjernen er under pari kontra de andre toppklubbene

 

Kilde: https://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/einnahmenausgaben/wettbewerb/GB1

 

EDIT: Og nei, jeg sier ikke at vi skal bruke like mye som Liverpool i hvert eneste vindu, men om dere seriøst mener at stallen i dag ikke krever en vanvittig overhaling, så veit ikke jeg. Kanskje dere har rett, kanskje det er jeg som er dum. Men jeg ser virkelig ikke hvordan neste sesong skal bli om vi ikke får inn minst 4 nye spillere fra øverste hylle 

 

Uh, er du litt historieløs nå eller? Manchester United har brukt mye mer penger på spillere siden 13/14 sesongen og da snakker jeg selvfølgelig om net spend.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Lingard er en av de beste i united og presterer jevnt over bra hver kamp. Ren komedie å utelate han, han skaper uendelig mye rom hver eneste kamp. 

 

Det er ikke sånn, kjøp 11 med 5 star weak foot og 5 start skill og add på 99 pace så vinner du pl.. Hint: Leicester

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ikke i nærheten av Liverpool for 18/19 sesongen nei, de brukte over dobbelt så mye på overganger som oss. Vi ligger etter, det er bare å innrømme først som sist, og skal vi tilbake på topp så kan vi ikke sette vår litt til den stallen vi har i dag, da selve kjernen er under pari kontra de andre toppklubbene

 

Kilde: https://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/einnahmenausgaben/wettbewerb/GB1

 

EDIT: Og nei, jeg sier ikke at vi skal bruke like mye som Liverpool i hvert eneste vindu, men om dere seriøst mener at stallen i dag ikke krever en vanvittig overhaling, så veit ikke jeg. Kanskje dere har rett, kanskje det er jeg som er dum. Men jeg ser virkelig ikke hvordan neste sesong skal bli om vi ikke får inn minst 4 nye spillere fra øverste hylle 

Vi bruker penger: https://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/einnahmenausgaben/wettbewerb/GB1/plus/0?ids=a&sa=&saison_id=2013&saison_id_bis=2018&nat=&pos=&altersklasse=&w_s=&leihe=&intern=0 

Lenke til kommentar

Hva med SAF da? Det laget han gav fra seg var ikke det enkleste utgangspunktet for en ny manager å komme til, halve laget var jo på til å bli over the hill allerede da? Byggingen ble forsøkt derfra, men det har failet. Så hva skal United gjøre nå? Fortsette med "dette er godt nok" eller skal de ta tilbake tronen som det mest dominerende laget i engelsk-/europeisk fotball? 

Da er ikke Lingard, Herrera og Mata i den 11ern i så fall, de holder ikke et slikt nivå

Lenke til kommentar

For å si det slikt. SAF fikk det beste ut av spillerne sine, hver eneste kamp, og trengte derfor ikke et lag som Real Madrid for å vinne. Det er det jeg savner. Jeg vet at vi trenger ekstra kvalitet for å skulle konkurrere om CL, men vi trenger ikke 9 nye spillere for å få det til.

 

Vi trenger et samspilt lag med god mentalitet som samtidig har gode spillere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så kan vi jo se på hvilke kjøp United har gjort også da? Det er ikke alt det lukter krutt av akkurat 

 

Er jo nettopp her det har sviktet. Vi har brukt masse penger. Sikkert mer enn Liverpool, men Klopp har kjøpt gull og det har kikke vi. Kjøpt spillere som passer inn i spillestilen hans. Andrew Robertson liksom. Tror du han hadde sett like bra ut under Mourinho? Trent Alexander-Arnold også.. (ja, vet han ikke er kjøpt). Men han er også et stort talent, men som fungerer meget bra under Klopp sin ledelse. 

 

Er bare å takke Gud for at Keita ikke har slått til ordentlig - for da hadde vi vært enda lengre bak Liverpool. 

 

Uansett positivt at Mourinho endelig måtte dra så må man bare bruke tiden fremover på å rette opp alt det horrible han stelte i stand. Heldigvis har Lindelöf kommet seg i det siste - og så må vi bare håpe at Bailly blir kvitt skadeproblemene sine og begynner å levere solide prestasjoner jevnere enn hva han har gjort hittil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med SAF da? Det laget han gav fra seg var ikke det enkleste utgangspunktet for en ny manager å komme til, halve laget var jo på til å bli over the hill allerede da? Byggingen ble forsøkt derfra, men det har failet. Så hva skal United gjøre nå? Fortsette med "dette er godt nok" eller skal de ta tilbake tronen som det mest dominerende laget i engelsk-/europeisk fotball? 

 

Da er ikke Lingard, Herrera og Mata i den 11ern i så fall, de holder ikke et slikt nivå

 

Handler ikke om å fortsette med "dette er godt nok", men først må vi jo få på plass en manager med en god plan (og en DoF) som kan sitte i klubben i lengre tid. Kanskje har vi funnet en i Solskjær? Tiden vil vise. 

 

Stallen som Ferguson etterlot seg var ikke noe å rope hurra over, nei. Bare en person som kunne vinne ligaen med den stallen og det var han. Når det er sagt så var det trasig at det ikke fungerte med Moyes. Tenk om han hadde fått midlene som Mourinho og LvG fikk? Til tross for nesten ikke å bruke penger så var det vel Moyes som gjorde det best av disse tre. 

 

Mata er nok over toppen, spesielt med tanke på spillesystemet til Solskjær. 

Herrera mener jeg fungerer nokså bra, men kun i det rette systemet. Jeg er uansett enig med deg i at mot de aller, aller beste lagene.. så blir nok disse to litt for lette. Herrera kan gjerne bli med videre, men håper det kommer en bedre midtbanespiller inn i sommer. Mata tror jeg er ferdig. 

Lingard er bra og befinner seg nok i klubben om 5 år også, enten du vil det eller ikke. Slike type spillere er gull verdt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...