Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dette er en brannfakkel, men er det flere som småirriterer seg over at United.no lager minst 5-6 artikler hver dag (iallefall publiserer dette på facebook) om at vi nå kanskje har fått spiller X? Jeg synes dette blir litt vel mange artikler/publiseringer på facebook-siden dems, om ting som KANSKJE kommer til å skje.

 

Jeg har forsåvidt lagt merke til at kvantiteten på artikler på facebook har økt dramatisk rett før sommeren, sammenlignet med tidligere periode. Bra de er aktive, men noen ganger skulle jeg ønske at det var mindre ryktespredning og heller flere artikler basert på bestemt grunnlag.

Endret av M4ds
Lenke til kommentar

I mellom sesongene så er fotball-brønnen ganske tom og man må da skrape litt i bunnen for å få noe ut av den. Jeg bruker ikke FB så merker ikke noe til det, men det merkes på andre sosiale medier også at det er mye agurknytt og spekulasjoner. I klikk-jagingen som har kommet de siste 10 årene så er det naturlig at de skriver mer og mer for å dra inn lesere.

Jeg skulle gjerne hatt mer interessante artikler. Nå er det jo perfekt tid for analyser, off-season bilder og videoer og mer lettbeinte greier.

Lenke til kommentar

I mellom sesongene så er fotball-brønnen ganske tom og man må da skrape litt i bunnen for å få noe ut av den. Jeg bruker ikke FB så merker ikke noe til det, men det merkes på andre sosiale medier også at det er mye agurknytt og spekulasjoner. I klikk-jagingen som har kommet de siste 10 årene så er det naturlig at de skriver mer og mer for å dra inn lesere.

Jeg skulle gjerne hatt mer interessante artikler. Nå er det jo perfekt tid for analyser, off-season bilder og videoer og mer lettbeinte greier.

100% helt enig med deg. Flere kvalitetsartikler fremfor klikk-artikler, men jeg skjønner jo også at de må tjene penger på annonser.

Lenke til kommentar

Generelt er United.no også veldig flinke til å unngå clickbait. Vil nok bli mer fyldige artikler fra søndag når laget reiser. Mulig de skal ha med en mann i USA også :)

Absolutt! De prøvde seg vel med en clickbait-artikkel en gang, men ble slått hardt ned på med en gang. Så sånn sett leser jeg gjerne United.no-artikler.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...