Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt hypotetisk, syns du ikke? Om atte dersom? Det man veit derimot er at en bedre fysikk fører til bedre ytelse, da dette er data man har kontroll på. Av disse feriebildene så ser jo Rooney ut som meg, han trenger jo rett og slett og slankes

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Men samtidig så hadde Ronaldo sett mye dårligere ut om han spiste dritt og drev dank i en mnd elns. Jeg tipper at Rooney er i bedre form enn deg selv om han ser likens ut.

 

Om Rooney ser slik ut på ferien men ordentlig form når han er tilbake i trening så gjør ikke det noe.

 

Problemet er jo at han er i for dårlig form uavhengig av hvordan han ser ut (ref. Gamle bildet av han) og han har problemer med prestasjonen som ikke blir reddet av å dra av noen få kilo.

 

Er det teit at han ikke er blitt sendt på diett og kommer seg i form til kamper? Jepp. Hadde det reddet karrieren hans? Mest sannsynlig ikke.

 

Jeg unnskylder ikke formen. Med tanke på lønnen så burde han klart å holde seg i form. Jeg mener bare at han får se ut som han vil da han uavhengig av fysisk form ikke burde spille for United mer.

Lenke til kommentar

Er enig angående looks og at fett er unødvendig. Men litt usikker på om de 10kg(?) ekstra er det som hadde reddet farten hans. Hadde det hjulpet om han var mer ripped? Såklart. Er det nok til å redde prestasjonen hans i United? Tvilsomt.

Poenget er jo at til 3 mill i uka så kan man jo prøve? Nei, en 10kg lettere Rooney ville ikke gjort han til en fantastisk fotballspiller igjen. Men PRØV. Jeg er i bedre form og jeg har et elendig kosthold. Hva slags kosthold er det da Rooney har? I en institusjon som Manchester United er det null problem å være i god form. Du trenger ikke gjøre annet enn å aktivere de forskjellige nervene som gjør det arbeidet som er nødvendig. Program og kosthold har du jo verdens beste ernæringsfysiologer og trenere som tar seg av.

Lenke til kommentar

Comma, klart han er i bedre form enn meg - han er jo toppidrettsutøver, men likevel - det fettlaget der kom ikke over natta, og dette er noe han kunne kvittet seg med. Ikke pga looks, men pga potensialet, det ser jo ut som han ligger på 20% kroppsfett jo

5kg mindre (la oss si han veier 80kg) er mer enn 6% forbedring, og i en toppidrett så er det betydelig. Du kan jo ta deg en joggetur med og uten 5kg over et par uker, så kan du si hva du syns. Og når han blir eldre, som han jo blir nå, så er formen hans viktigere enn noen gang før, særlig nå som han sliter å holde følge. Egentlig syns jeg dette handler litt om holdingen hans, for dette kunne han jo gjort noe med

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Det vi alle kan være enige i er vel at Rooney ikke gjør sitt ytterste for å være i best mulig form? Med tanke på lønna er det på grensen til utilgivelig. Fyren bryr seg åpenbart ikke lengre og kontrakten burde derfor termineres.

 

Jeg kommer ikke på noen fotballspillere på det nivået, utenom Rooney, som ikke har i hvert fall antyding til muskeldefinisjon på overkroppen. Man trenger ikke å bo på treningsstudio og gå med kaloriunderskudd hver dag for å få fotballspillerfysikk. Det holder faktisk å ta jobben sin så seriøst at man ikke spiser masse drittmat på fritiden og følger treningsprogrammet man får av trenerne. Til og med Fat Frank hadde definisjon. Higuain også. Begge to er lubne til å være fotballspillere.

 

Rooney har sett ut som en sekk med mel hele livet. Når han var ung og energisk slapp han unna med litt valpefett, men det er ikke akkurat noe sjokk at det har gått nærmest loddrett nedover med nivået hans de siste årene, og han er bare 31 år gammel. For en vits.

Endret av Stonemeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var jo all over media at Rooney returnerte til trening på eget initiativ allerede for et par uker siden, for å prøve bygge seg opp så han kan ha en fremtid hos oss. Man ser det ikke på fyren, men det har man vel egentlig aldri gjort?

 

http://www.itv.com/news/2017-06-19/rooney-returns-early-to-man-united-pre-season-training/

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det du sier her er en myte, klart Rooney kan defineres han også, som alle andre.
-5kg hadde gjort ham godt nå som han begynner å dra på åra og blir tregere og tregere. Micheal Phelps gikk fra 12 000kcal om dagen til 3 000kcal han også, og han fikk da medalje i hver ende av karrieren han også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...