Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Heller lite imponerende kamp av Pogba og Matuidi i kveld, må sies.

 

Synes Pogba har vært lite imponerende / skuffende i stort sett hele EM. Han gjør det godt for Juventus og ville sikkert gjort en god jobb for United han, men håper allikevel han ikke blir kjøpt. Mest fordi det ser bare så håpløst dumt ut å kjøpe tilbake en spiller til en milliard som gikk gratis for noen år siden. Dessuten takler jeg av prinsipp ikke spillere som; 

 

- Har innøvde kleine målfeiringer

- Har tåpelige hårsveiser

- Har bling i øra

- Har masse tatoveringer, det er det seriøst det mest jævlige som finnes og kun et fåtall folk som har baller nok til å "pull it of"

 

(ja, jeg veit jeg er sær, begynner å bli gammel)

 

Vanskelig å være uenig i den lista, gamle ørn. Spesielt det med tatoveringer, da gjerne sleeves og meningsløse tribals. Det scorer 10 av 10 på trash-børsen.

 

Vil dog gjerne ha Pogba og det til enhver pris. Det er ikke mine penger! Tydelig at visse ting forandrer aldri for meg, uansett hvor gammel jeg blir. Alt som kan kjøpes er bra. Om Real Madrid hadde ringt på hjemme hos meg med en hundedritt innpakket i konfettipapir, med navn sjokodinho og lovnadder om krydder på midtbanen vår neste år hadde jeg hentet frem den slitne lommeboka og bladd opp det jeg er kar om. 

 

Jeg er like lettlurt som Ed og hadde blitt fleeca av disse degos agentene med sine salgstriks. 

Endret av St Louis Blues
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Pogba har fått ufortjent mye kritikk dette mesterskapet. Han har også blitt bedre og bedre utover i EM, selv i en mer tilbaketrukket rolle enn han vanligvis har. I går tok han med seg ballen og brøt gjennom Tysklands første pressledd mange ganger, og det er det ikke alle fotballspillere som gjør. Han har fysikken, tempoet og teknikken til å dominere hvilken som helst midtbane i Premier League. Også er han bare 23 år.

 

Er forresten helt enig i lista til The Hoff. Bling i øra og de idiotiske sveisene gjør at jeg ikke har SÅ lyst på Pogba tilbake uansett hvor god han er. 

Lenke til kommentar

Så at pogba ikke har spilt fantastisk i EM så er han ikke god? Er ikke alltid at Ronaldo er strålende på landslaget, er han da en dårlig spiller? Prisen det snakkes om er sykt, men pogba hadde vært en forsterkning på midten

Ronaldo har iaf tidvis, om enn bare glimtvis, dratt Portugal videre ved MANGE anledninger. Både i kvalifisering og tidvis i dette mesterskapet. Pogba har vært middels. Ronaldo har bevist sitt nivå gjennom mange internasjonale mesterskap og store turneringer. Det har ikke Pogba.

 

Synes Pogba har fått ufortjent mye kritikk dette mesterskapet. Han har også blitt bedre og bedre utover i EM, selv i en mer tilbaketrukket rolle enn han vanligvis har. I går tok han med seg ballen og brøt gjennom Tysklands første pressledd mange ganger, og det er det ikke alle fotballspillere som gjør. Han har fysikken, tempoet og teknikken til å dominere hvilken som helst midtbane i Premier League. Også er han bare 23 år.

 

Er forresten helt enig i lista til The Hoff. Bling i øra og de idiotiske sveisene gjør at jeg ikke har SÅ lyst på Pogba tilbake uansett hvor god han er. 

 

Jeg synes det er helt motsatt, han har fått ufortjent mye skryt. Det er liksom så "in" å være imponert av Pogba. Han har vært helt middels, ikke utmerket seg i det hele tatt. Hvis du skal være en av verdens dyreste fotballspillere, så bør du iaf DOMINERE til tider. Den eneste som har vært i nærheten av det må være Griezmann i dette mesterskapet. Tidvis Payet. Pogba har levert helt middels, som flere andre på midten hos Frankrike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Synes Pogba har fått ufortjent mye kritikk dette mesterskapet. Han har også blitt bedre og bedre utover i EM, selv i en mer tilbaketrukket rolle enn han vanligvis har. I går tok han med seg ballen og brøt gjennom Tysklands første pressledd mange ganger, og det er det ikke alle fotballspillere som gjør. Han har fysikken, tempoet og teknikken til å dominere hvilken som helst midtbane i Premier League. Også er han bare 23 år.

 

Er forresten helt enig i lista til The Hoff. Bling i øra og de idiotiske sveisene gjør at jeg ikke har SÅ lyst på Pogba tilbake uansett hvor god han er. 

 

Jeg synes det er helt motsatt, han har fått ufortjent mye skryt. Det er liksom så "in" å være imponert av Pogba. Han har vært helt middels, ikke utmerket seg i det hele tatt. Hvis du skal være en av verdens dyreste fotballspillere, så bør du iaf DOMINERE til tider. Den eneste som har vært i nærheten av det må være Griezmann i dette mesterskapet. Tidvis Payet. Pogba har levert helt middels, som flere andre på midten hos Frankrike.

 

 

Helt enig i at han stort sett har vært middels. I starten var han ikke middels en gang. Etter Sveits-kampen synes jeg derimot han tok seg opp noen hakk. Han fikk jo, i likhet med Ronaldo, veldig mye kritikk i starten av mesterskapet for å prestere for dårlig, men som sagt så spiller han i en dypere Carrick-esque rolle nå. I Frankrike ble han voldsomt kritisert i avisene og ble nærmest hengt ut som giddalaus og lagets svakeste punkt.

 

Han gjør mye grovarbeid defensivt som ikke er veldig synlig på tv-skjermen. Likefullt har han krefter til ofte å ta løpene box-to-box (f.eks. i går da han la innlegget som førte til 2-0.). Er helt enig med Stamsø Møller og Thorstvedt som sier Pogba nå fortjener litt skryt for jobben han gjør på midten.

 

Mener ikke at han er blant verdens beste midtbanespillere nå, men jeg tror gjerne han kan bli det om noen år.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Pogba spilte jo ut av posisjon halve EM, altfor mye defensivt ansvar. Han og Matuidi er ikke defensive midtbanespillere. Jeg ser på det som meget positivt at han ikke herja uavhengig, hadde bare presset opp prisen enda mer samt bragt turneringskåte RM på banen. Et EM er ikke grunnlag nok til å bedømme en spiller. Pogba må vurderes utifra sesongen i Juventus og evt potensiale. Ung spiller, mye å gå på.

 

Drømmer om at han signerer denne uka. Så kan vi begynne å shippe ut dødkjøtt, før et par tweeks og kanskje en deadlineday overraskelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rett og slett deilig å se CR7 i går! Hans enorme lidenskap og driv for fotballen skulle alle hatt!

 

Nå gleder jeg meg intenst til å se Man Utd igjen. Har fått et fornyet driv og tro den siste måneden. Gleder meg til å se laget under Mourinho, gleder meg enda mer til å se Zlatan i rødt! For en sesong det skal bli.

Lenke til kommentar

Det slo meg i går at jeg heller vil ha CR7 som manager enn Giggs. CR7 er akkurat passelig engasjert på linjen. Nå har vi Mourinho i en 15 år, så kan CR7 ta over. 

Det som hadde gjort meg mest gira på CR7 som manager (en gang i framtiden) er innsatsen han legger i. Hvis han finner ut at han brenner for å være manager og legger like mye arbeid i trenerjobben som han gjør som spiller så lover det bra. Hvis han har et hode for slikt arbeid da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det slo meg i går at jeg heller vil ha CR7 som manager enn Giggs. CR7 er akkurat passelig engasjert på linjen. Nå har vi Mourinho i en 15 år, så kan CR7 ta over. 

Det som hadde gjort meg mest gira på CR7 som manager (en gang i framtiden) er innsatsen han legger i. Hvis han finner ut at han brenner for å være manager og legger like mye arbeid i trenerjobben som han gjør som spiller så lover det bra. Hvis han har et hode for slikt arbeid da. 

 

 

I den forstand minner han om både Mourinho og Sir Alex. Begge elsker sporten og er jævlig lidenskapelige.  Alle husker Sir Alex på sidelinjen og den omtalte hårføneren. Gir faen i kritikere ("Ga" for Sir Alex' del) og gjør det som må gjøres for å vinne kamper. Alle tre er vinnere.

Men man må jo være god taktisk også. Ronaldo har jo tilpasset spillet sitt mer etter å bevege seg mer smart og finne rom nå som årene drar ham igjen så det er godt mulig at det er potensialet på den taktiske siden også. 

 

That being said, Ronaldo har i likhet med Beckham bygget opp en helt ekstrem merkevare. Jeg tror han kommer til å bruke mer tid på den når han legger opp. Er nok mer sannsynlig at han kjøper/stifter en klubb (Slik som DB) enn at han blir manager.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt med Martial - han virket veik tidligere i mesterskapet også. 

 

Til videoen - har ikke sett den før. Kjekt med både Nani og Ronaldo. Ronaldo gir standard-klaps til alle nedover, og når han ser SAF kobler han det litt sent. Godt han fikk med seg at SAF stod der - EMs fineste øyeblikk! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...