Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har spilt i en (beklager å måtte si det) drittliga siden han dro fra United. Har vært middels (ja, sett alle kampene) i EM. Jeg er ikke overbevist om at han er den "storspilleren" alle skal ha det til. Klart, ikke at Premier League er så vanvittig mye bedre, men det er en mye jevnere liga med potensielt 20 ligavinnere. De siste årene har det ikke vært motstand å oppdrive i Serie A. Selvfølgelig vil han dominere og spille bra. Har dere sett hvor mye tid man har med ballen i Serie A? Det må være den toppdivisjonen i verden hvor det er minst press på ballfører.

 

Jeg er skeptiker av natur og er meeeeeget skeptisk til Pogba. Jeg er fortsatt enig med Sir Alex at han måtte dra da han som 18-åring (!!!) prøvde å mase på seg spilletid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor pålitelige er Sky egentlig?

Blant de bedre, men er ofte sent ute. Det er såpass mange som har meldt om vår interesse for Pog nå at det er hevet over enhver tvil at vi er ute etter han. Hvorvidt vi er i nærheten, er dog ikke godt å si.

 

Di Marzio skriver jo at vi har en "munlig" avtale med Pogba og det er den soleklart mest soilde journalisten iht overgangsnyheter. Tror selv Sky/BBC bruker han som kilde nå.

Endret av St Louis Blues
Lenke til kommentar

Folk må slutte med argumentet om at forskjellige spillere ikke tar "nivået" i pl. Pl nivået er bøssedårlig. Kanskje de ikke klikker med laget, sliter med språket etc etc, men gode spillere i italia, spania, tyskland, frankrike tar nivået. Er som oftest nedgang i nivået.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Darmian kommer tilbake til slik han var i starten, og Shaw finner tilbake formen fra før skaden, så kommer det vel bare an på Bially. Backene våre kommer nok til å være gode, så får vi se hvordan Bially gjør det. Smalling er sjef, men han gjør litt for mye feil.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...