Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvor dum går det an å være (dere på forumet som her slenger drit om Martial)? Hvis dere i det hele tatt har fulgt laget, burde dere vite at Martial er en av spillerne våre med minst nykker, og antageligvis ikke bryr seg nevneverdig om dette. Er det én mann i klubben som fortjener the benefit of the doubt, så er det jo Martial. Skal ihvertfall ikke si noe negativt om ham ift dette før det evt bekreftes av ham selv. For øvrig støtter jeg ham i at man bør kunne forvente såpass profesjonalitet i klubben vår at de faktisk kan gi ham beskjed hvis de har tenkt å gi ham et annet nummer - som er det jeg regner med er saken her for hans del, hvis det er noe annet enn agurknytt dette her. Det handler jo kun om respekt. Dette er jo litt det samme som avslutningen med van Gaal, hvor vi bare kunne gitt en enkel, høflig beskjed, og beholdt litt respekt/omdømme og spart et par mill i fallskjerm, som han i utgangspunktet ikke ønsket.

Jeg skrev med forbehold "om rapportene stemmer."  Sitat slutt. Ro deg ned sailor! At Martial driver å pumper ut søppel som "am9" eller hva faen det var, er bare tull for en på hans alder og i hans stadie av karrièren. Det er noe jeg hadde forventet av et brød som Memphis. Helt virkelighetsfjernt er det faktisk, for på denne tiden for et år siden visste ingen hvem han var. Sånn har fotball blitt, men jeg liker det ikke forde. Jeg vet det ikke er han selv som lager disse merkevarene, men det er nok Martial som nå poster bilde av seg selv med drakt nr 9 og kutter ut Man Utd på twitter/instagram, noe som fremstår som både umodent og hårsårt. Kanskje ikke så rart, alderen tatt i betraktning. Jeg var like ille når jeg var tyve. Stang ut er det uansett.

 

Dette er helt sikkert en nothing story som er glemt om ei uke. Tror heller ikke Martial er typen til å være bitter over slikt på sikt, han har til nå fremstått som en veldig fin fyr, men handlingene hans sålangt etter draktbyttet har vært milevis under pari. Fortsetter det slik fremover, med syting og grining, er saken annerledes. For meg er det utilgivelig og noe som gjør at jeg aldri kan bli "fan" av spilleren.

 

Fjollete hårfrisyrer, rosa sko, millioner på konto, dyre biler, korte arbeidsdager hvor dagen innebærer å sparke ball... Fuck right off med å klage over at du ikke fikk det draktnummeret du ville ha. Jeg har også spilt fotball og ville ha 11 eller 10, i steden for jeg noe obskør dritt fordi de gamle gutta fikk velge først. Name of ... wait for it... the game :p

Endret av St Louis Blues
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pøh, storm i vannglass. Eneste grunnen til at Martial ble litt irritert er at han nettopp har lansert sin egen merkevare, AM9. Så det passa ekstremt dårlig sånn sett. Bortsett fra det, så sier kilden at han synes det var dumt han ikke ble informert, men at det bare er et draktnummer og at det er kult å spille med 11 også.

Lenke til kommentar

Pogba trekker ut ja, som vanlig når vi handler spillere. Denne sommeren så ut til å bli et unntak, meneh nei. Vi bare må ha våre transfersagaer med justeringer og detaljer opp i brunøgo. Se på Barcelona! Andre gang på ei uke de kjøper en storfisk hvor ryktet kom en dag før, eller til og med samme dagen, så er BOOM kjøpet i boks. Å handle spillere for dem ser ut som en stroll på rimi når man bare skal ha melk og brød.

 

Selgende klubb: Det blir 20mil takk, kvittering?

Barca: Trenger ikke det. Harru ekstra pose? 

 

Lei av f5 i Pogba tråden på redcafe. Slutt på ferien er det au. Faen.

Lenke til kommentar

Avis: Mourinho med Pokémon Go-nekt

Den engelske tabloidavisen Daily Star skriver at Manchester United-manager José Mourinho forbyr spillerne sine å spille det brennhete mobilspillet Pokémon Go innenfor 48 timer før kamper. Avisen skriver at Mourinho bestemte dette før laget reiste på treningsleir til Kina. Årsaken skal være at Mourinho ønsker fullt fokus på taktikk i stedet for mobilspill. Pokémon Go skal ifølge Daily Star være svært populært blant flere av United-spillerne.

Kjiping.
Lenke til kommentar

Banan og raste back in the day. 

 

Jeg husker jeg nerda Pokemon på gameboy ja! Drev å deala kort selv i skolegården. Det, slammers og gogos var the shit. Har ikke kastet meg på denne pokemon go greia, men syntes det er litt artig læll. Husker jeg bytta til meg Charizard i gullkort og så den første filmen på kino - så kan ikke tøffe meg å heve meg over Pok-e-MON!

 

Bra themesong også, forøvrig

 

@https://twitter.com/UItraSuristic/status/757743526289477632

Endret av St Louis Blues
Lenke til kommentar

Det var interesse fra flere klubber, ikke bare fra Manchester United. Men så fort jeg fant ut at Liverpool var interesserte, følte jeg at det var riktig klubb med riktig manager.

Lol sure.

Med ett års mellomrom? Var jo jævla dårlig da vi ville ha ham, men plutselig god når det er Liverpool.

Men jeg misunner dem likevel. Tenk at Mane var tilgjengelig, men at vi isteden endte opp med Mkhitaryan! Hvilken klubb med ambisjoner gjør noe sånt?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...