Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jones - Carrick må vel bli en god midtbane om Jones lever opp til potensialet sitt?

Nja. Jones er utrolig flink til å ta ut spillere, og det et det. Han er ikke en midtbanespiller og jeg tror ikke han kommer til å bli det heller. Ønsker at hi skal dyrke han i midtstopper rollen.

 

I store kamper er han mannen vi kan ha på midten. God kapasitet og veldig dyktig til å fjerne trussel fra viktige motspillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skadeoppdatering:

 

" Carrick kommer seg, og det er en god sjanse for at han blir med i troppen mot Stoke, sa Skotten"

 

"Rio er tilbake i trening og i troppen. Jeg kommer til å fortsette å bruke Rio på de riktige tidspunktene."

 

"Nani har hatt en alvorlig hamstringskade. Han nærmer seg stadig, men det blir nok en måned på sidelinjen."

Lenke til kommentar

Vi ligger i deep shit nå. Deep deep shit.

 

Kan vi være saklige og ikke bare si Moyes må ut? Fordi måten alle i klubben snakker inkl. Fergie, så skjer det ikke? Så hvorfor diskutere det mer? Innerest inne vil ikke jeg ha Moyes som manager heller men det er lite vi kan gjøre med det.

 

Så hva med å diskutere spillerne? Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete Welbeck ikke klarte å ta en eneste god berøring i dag? Hva faen?

Lenke til kommentar

Kan ikke skylde på Moyes etter dette tapet. Alt bøttet i mot. Uflaks til de grader og en dårlig, nei, elendig dommer. Men 6 tap på 8 kamper i 2014 taler for seg selv. Selv i våre to seire har ting sett svakt ut. 4 plassen er utenfor rekkevidde, med mindre noe totalt katastrofalt skjer for de andre lagene.

Trist. Virkelig utrolig at ting skulle gå så dårlig denne sesongen.

Lenke til kommentar

Vært en gjenganger denne sesongen det. Bortdømt og skader + flaks til alle andre lag

 

Marginer i mot for et lag i motgang. Er ikke god nok bortforklaring dessverre, vi er for dårlige. Jeg ønsker ikke å svartmale alt for mye, men det er en del ting jeg kan sette fingeren på.

 

Moyes blir neppe sparket denne sesongen, men tar vi lite like poeng resten av sesongen, skal vi ikke se bort i fra at det blir endringer. Spørsmålet er da hvem.

Lenke til kommentar

Skader har vel vært en gjenganger hver eneste sesong for oss, hva faen er det som feiler det medisinske apparatet vårt? Selv når vi har vunnet Premier League har vi vært på sparebluss hva angår friskmeldte spillere. Det er helt utrolig.

 

Bortdømt blir vi fra tid til annen, men det går begge veier. For United sin del jevner det seg sånn cirka ut i 50:50 (i motsetning til Arsenal (som får flest gavepakker) og Liverpool (som får mest imot), så akkurat der kan vi vel ikke syte og bære oss så mye.

Lenke til kommentar

Vært en gjenganger denne sesongen det. Bortdømt og skader + flaks til alle andre lag

 

Min kommentar du sikter til? Kan du si meg at vi IKKE hadde uflaks i dag? Nei, vi var ikke god nok. Nei, vi var ikke effektive et sted. Men kan du si at vi ikke har uflaks når vi får skader på TO stoppere i første omgang, dommeren dømmer gult på en soleklart rød takling og er dårlig begge veier ellers i kampen også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag var definisjonen av møkkakamp på Britannia da. Alle som har sparket fotball selv vet hvordan det er når det blåser så mye at ballen ikke vil ligge stille ved cornerflagget en gang.

I dag var vi også utrolig uheldige. Første målet til Stoke kommer jo ut av ingenting, og Stoke får legge seg enda mer bakpå. Andre målet de kommer faen meg av at Arnautovic bommer på ball.. Igjen, herregud så uflaks. Når det er sagt så var Welly svak i dag, Evra svak i dag (tidenes dårligste utnytting av å bli spillt fri på kant kanskje 3-4 ganger?), Rooney hadde heller ingen god kamp. Triste saker.

 

Nå håper jeg bare at det ikke er alvorlig med skadene til Evans og Smalling, som virkelig fucket opp kampbildet i dag. Forøvrig herlig at Moyes bytta ut RvP, hadde han spillet samtlige 90 i dag å fått seg en ny smell så hadde jeg gitt opp.

 

Om Pool går på en smell i morgen mot WBA så er ikke 4. plassen kjørt enda, men vinner de den tror jeg det skal bli veldig vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vært en gjenganger denne sesongen det. Bortdømt og skader + flaks til alle andre lag

 

Min kommentar du sikter til? Kan du si meg at vi IKKE hadde uflaks i dag? Nei, vi var ikke god nok. Nei, vi var ikke effektive et sted. Men kan du si at vi ikke har uflaks når vi får skader på TO stoppere i første omgang, dommeren dømmer gult på en soleklart rød takling og er dårlig begge veier ellers i kampen også?

 

 

Det er godt mulig dere har uflaks, men dere hadde 30 dager på å forsterke dere hvor dere trenger det mest, defensivt. Dere valgte å kjøpe Mata, som er en fantastisk spiller, men trengte dere virkelig han aller mest? Nei, men at dere har han er selvfølgelig bare et pluss. Allikevel er det dårlig balanse i laget.

Lenke til kommentar

Skader har vel vært en gjenganger hver eneste sesong for oss, hva faen er det som feiler det medisinske apparatet vårt? Selv når vi har vunnet Premier League har vi vært på sparebluss hva angår friskmeldte spillere. Det er helt utrolig.

 

Bortdømt blir vi fra tid til annen, men det går begge veier. For United sin del jevner det seg sånn cirka ut i 50:50 (i motsetning til Arsenal (som får flest gavepakker) og Liverpool (som får mest imot), så akkurat der kan vi vel ikke syte og bære oss så mye.

 

Får Liverpool mest imot?

Lenke til kommentar

 

 

Vært en gjenganger denne sesongen det. Bortdømt og skader + flaks til alle andre lag

 

Min kommentar du sikter til? Kan du si meg at vi IKKE hadde uflaks i dag? Nei, vi var ikke god nok. Nei, vi var ikke effektive et sted. Men kan du si at vi ikke har uflaks når vi får skader på TO stoppere i første omgang, dommeren dømmer gult på en soleklart rød takling og er dårlig begge veier ellers i kampen også?

 

 

Det er godt mulig dere har uflaks, men dere hadde 30 dager på å forsterke dere hvor dere trenger det mest, defensivt. Dere valgte å kjøpe Mata, som er en fantastisk spiller, men trengte dere virkelig han aller mest? Nei, men at dere har han er selvfølgelig bare et pluss. Allikevel er det dårlig balanse i laget.

 

Ikke kom med det pisset der. Alle vet hvor vanskelig det er å få kjøpt de "riktige" spillerne i januar. Ingen klubber vil selge deres beste spillere. Man forsterker når en spiller av Mata's kvaliteter er tilgjengelig, spesielt når man er desperat etter et løft i laget. Du må se det store bildet.

 

Nei, vi trengte ikke den spillertypen mest, men vi har allikevel slitt utrolig mye offensivt også. Ikke bare defensivt. Så fortell meg hvor dårlig kjøp det egentlig var. Moyes gjorde det beste han kunne i vinduet. Det var en umulig oppgave å kjøpe Vidal, Pogba, Gundogan, Shaw, Coentrao, Kroos osv. De var ikke tilgjengelig. Moyes vet hvor viktig det er å forsterke, men det gikk bare ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...