Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

La oss håpe på en god Deadline day, og at vi får inn en sentral midtbane. Moyes har gode tradisjoner for å handle siste dag, så jeg krysser fingrene :)

Hehe, ja vi så jo hvordan det gikk i sommer :p

 

Haha! Nå prøvde jeg å være positiv her, og til Fellainis forsvar så har han ikke fått prøvd seg i klubben. Kanskje han slår til? ;)

Lenke til kommentar

Büttner glimtar til offensivt, som i første kampen og frå tid til anna med gode innlegg, overlapping osv. Problemet er berre at han ikkje kan å forsvare seg. Ganske tydeleg at han ikkje burde satsa som back, men heller som ving, men også der er kvaliteten så varierande at han ikkje ville hatt noko å gjere på eit United-lag.

Lenke til kommentar

Synes egentlig Evra er bedre offensivt også. Ankepunktet mot Evra er at han er som dugg i solen defensivt, men Büttner er jaggu verre. I tillegg har Büttner hatt et voldsomt behov for å vise seg fram i de siste kampene han har spilt, så han har strupet alle kontringer fordi han skal vise frem noen meningsløse overstegsfinter.

 

Grei debutt, med et flaksemål og en fin assist. Siden har han ikke vært i nærheten av å være den backen som skal avløse Evra.

 

Andre mener sikkert at Evra er så dårlig at Büttner må spille uansett..

Lenke til kommentar

Evra er bedre offensivt ja. Büttner er kanskje hakket farlegare med beina, men Evra slår jamnt over betre innlegg, er flinkare i kombinasjonsspelet og har utvikla seg til å bli ein trussel på hovudet. Ein kan jo lure på kva ein såg i Büttner, men det er nok ganske klart at han ikkje er ei erstatning for Evra. Aller helst burde vi fått inn ein back som fungerer godt både offensivt og defensivt og det temmeleg snart, ellers får vi flytte Jonny Messi-Evans ut på backen.

Lenke til kommentar

United ser ut til å hovudsakleg ha nytta siste dag i transfervindauget til å seie ja til førespurnadar om lån. Ti spelarar ut på lån i dag, med fem frå før.

 

Mulig både Larnell Cole og Ryan Tunnicliffe ender opp i Fulham permanent. Usikker på kva eg synest om det dersom det stemmer.

 

Will Keane på lån til Qpr er eg også skeptisk til. Han må ha kampar for å finne tilbake til nivået han var på, og når Happy Harry handlar inn eit lag på spissplass, så er det ikkje sikkert det er lånespelaren som blir prioritert. Bør ta nivået greit og helst overbevise i Championship uansett om han skal ha nokon sjanse i United.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes nå Jones har vært en av de bedre på midtbanen denne sesongen (før skaden), så ser ikke helt grunnen til den massive slakten.

 

Forsåvidt enig, og slakter ikke Jones som spiller i det hele tatt. Men du mener vel ikke at Jones + Giggs er en særlig sterk midtbane?

 

Har ikke skrevet noe om Giggs, men for å svare på spørsmålet. Nei, selvfølgelig ikke. Men det hadde ikke en midtbane bestående av Giggs og Carrick heller vært.

Lenke til kommentar

 

 

Synes nå Jones har vært en av de bedre på midtbanen denne sesongen (før skaden), så ser ikke helt grunnen til den massive slakten.

 

Forsåvidt enig, og slakter ikke Jones som spiller i det hele tatt. Men du mener vel ikke at Jones + Giggs er en særlig sterk midtbane?

 

Har ikke skrevet noe om Giggs, men for å svare på spørsmålet. Nei, selvfølgelig ikke. Men det hadde ikke en midtbane bestående av Giggs og Carrick heller vært.

 

Det er jeg enig i.

 

Ryan Tunnicliffe og Larnell Cole bekreftet på lån til Fulham.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...