Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, Ronaldo spaserte inn i klubben som 18-åring, fansen hadde knapt hørt om gutten og han fikk 7'ern. Til og med Owen fikk 7'ern. Ingen grunn til at ikke Adnan skal få den etter hva han har vist i år. Adnan holder allerede nesten nivået til Mata, Rooney og RvP og er en langt klokere og jordnær spiller enn det Ronaldo var da han ankom.

Lenke til kommentar

7'ern har vært båret av Bryan Robson til Cantona var "god nok" - selv om Cantona nok kunne fått den fra første stund. Ellers har middelmådigheter som Owen og Valencia hatt nummer 7. Nummer 11 har Giggsy hatt så lenge jeg kan huske. 11 er stort nok for Adnan p.d.d. Håper han får litt hvile fremover.

Owen ble overbrukt i Liverpool som 18-19 åring. Se på Bale, CR7, Messi osv. De ble brukt sparsomt som unge - og fikk tid til å trene seg opp. Man kan ikke buffe seg opp, samtidig som man spiller 2-3 kamper i uken.

Lenke til kommentar

Jeg synes hvertfall nr 11 er et venstreving nr, og det er ikke det Adnan skal være. Han kan heller ikke få 11'ern i 2-3 sesonger, for så å gå over til 7'ern. Det ville bare sett dumt ut. Adnan er 10'er eller 7'er, evt. 18 i mine øyne.

 

Ser dessuten på faktumet at Mata fikk 8'ern som at Adnan allerede har fått lovnader om 7'ern, så jeg bekymrer meg lite. :)

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Selvsagt spiller de. What would people say if they didn't play and we lost?!

 

Håper på vårløsning nå. Vi trenger seier mot Cardiff - så kan Cardiff heller vinne resten.

 

Edit:

Ellers; Moyes hadde ikke gitt opp PL trofeét. Om vi vinner resten ender vi opp på 85 poeng. Det er neppe nok til å vinne serien i år...

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...