Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Men han kunne f.eks kjøpt Cabaye, kunne han ikke? Eller? Vet ikke jeg.

 

Anyway, skadene ødela i dag. Ellers hadde vi garantert vunnet. 100%.

 

Ang. dommeren var største tabben at han ikke ga rødt til Walters på en slik takling. Da går det jo ikke.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skader har vel vært en gjenganger hver eneste sesong for oss, hva faen er det som feiler det medisinske apparatet vårt? Selv når vi har vunnet Premier League har vi vært på sparebluss hva angår friskmeldte spillere. Det er helt utrolig.

 

Bortdømt blir vi fra tid til annen, men det går begge veier. For United sin del jevner det seg sånn cirka ut i 50:50 (i motsetning til Arsenal (som får flest gavepakker) og Liverpool (som får mest imot), så akkurat der kan vi vel ikke syte og bære oss så mye.

 

Jepp. Arsenal er den klubben i ligaen som får flest gavepakker. Du får gi noen eksempler!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette var runden vi kunne tatt innpå litt. Tottenham tapte poeng og Man City - Chelsea møter hverandre. Neste runde føler jeg er siste sjanse til å holde følge for å klare fjerdeplassen.. vinner vi så tar vi innpå uansett da Liverpool og Arsenal møtes og Spurs og Everton møtes. Men vinner vi ikke mot Fulham så skal det nok et lite mirakel til.

Lenke til kommentar

Fulham tar vi.

Så taper vi mot Arsenal. :(

Så bør vi slå Palace, men de kan ta oss med årets spill (!).

Så er det City. :(

WBA. Skal jeg være realist i dag: U. Tror egentlig vi tar denne.

Liverpool. :(

West-Ham parkerer bussen. 3 eller 1 poeng denne kampen.

 

Vet ikke, jeg tror ikke vi klarer 4. plassen i år.

Lenke til kommentar

Fulham tar vi.

Så taper vi mot Arsenal. :(

Så bør vi slå Palace, men de kan ta oss med årets spill (!).

Så er det City. :(

WBA. Skal jeg være realist i dag: U. Tror egentlig vi tar denne.

Liverpool. :(

West-Ham parkerer bussen. 3 eller 1 poeng denne kampen.

 

Vet ikke, jeg tror ikke vi klarer 4. plassen i år.

City er etter West Ham.

Lenke til kommentar

Enig med deler av videoen faktisk. Men Moyes kan ikke gjøre så mye med at Welbeck spilte PISSdårlig da….. helt forbanna utrolig hvor dårlig han var. Får mareritt av å tenke på det faktisk.

Nei kanskje ikke, men Welbeck er elendig i alle andre posisjoner enn spissplassen, men den er han ikke god nok til å ta. Fletcher hadde kanskje vært et bedre alternativ da Carrick ble flyttet ned.

Lenke til kommentar

Ja. Men det med at vi ikke kjøpte midtforsvarsspiller i januar er bare dumt å si. Vi har nok der, Rio var klar i dag men ble ikke valgt og det var dumt. Vidic ute med karantene. Hvordan kan man gjøre noe med at både Evans og jones ble skadet innen første 30-40 min liksom. Mye uflaks i dag altså.

Lenke til kommentar

Moyes har sprengt gulvet og funnet et helt nytt bunnivå siden seieren mot Arsenal. Tror ikke på mer enn 0 poeng mot topplagene vi møter fremover.

 

Seier mot Fulham, Crystal Palace og West Ham fremover er minstekrav. Olympiakos bør også feies av banen. Vi er tross alt gode i CL denne sesongen.

 

Blir faktisk sur, oppgitt og skuffet om første overgang i sommer ikke er manageren selv. Moyes er om mulig verre enn Hodgson, og sånne managere må opereres vekk før de metastaserer til resten av klubben, som en hvilken som helst kreftsvulst.

 

Ut med Flopp, inn med Klopp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...