Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis alle sammen! For en herlig kamp, og for et skudd av Ronaldo! Slo nesten frisparket mot Pompey.

 

Synd at vi har hjemmekamp først, og om jeg skal ha noen sjangs til å overleve returmøtet på Emirates må vi vinne første kampen med minst 4 mål. Deilig å ha gutta tilbake i forsvaret i dag, blir faen meg spennende med PL fremover. One United.

Lenke til kommentar

Fra nå og ut sesongen er programmet stappfullt med helge og midtukekamper. Slitsomt for spillerne, fantastisk for oss supportere. Deilig at våre neste 2 kamper i PL er på hjemmebane, men liker særdeles dårlig at vi kommer til å ligge 2 kamper bak Liverpool da det gir oss et enormt press om Pool tar alle poengene mot Blackburn.

 

Søndag 19. april, kl. 17:00: Man. United - Everton (FA Cup, Wembley)

Onsdag 22. april, kl. 21:00: Man. United - Portsmouth

Lørdag 25. april, kl. 18:30: Man. United - Tottenham

Onsdag 29. april, kl. 20:45: Man. United - Arsenal (Champions League)

Lørdag 2. mai, kl. 13:45: Middlesbrough - Man. United

Tirsdag 5. mai, kl. 20:45: Arsenal - Man. United (Champions League)

Søndag 10. mai, kl. 14:30: Man. United - Man. City

Onsdag 13. mai, kl. 21:00: Wigan - Man. United

Lørdag 16. mai, kl. 13:45: Arsenal - Man. United

Søndag 24. mai, kl. 17:00: Hull - Man. United

Onsdag 27. mai, kl. 20:45: Barcelona/Chelsea - Man. United (Champions League, Olimpico)

Lørdag 30. mai, kl. 16:00: Arsenal/Chelsea - Man. United (FA Cup, Wembley)

Lenke til kommentar

Takk for denne oversikten Points, blir rimelig hektisk ja! Håper bare Rio klarer å holde seg skadefri samt resten av nøkkelspillere. Håper Rafael kjem tilbake snart på førstelaget, husker Nasri mot Neville.. Katastrofe!

 

Full match celebrations

 

Herlig support av Red Army idag, noko som SAF og gjengen alltid setter pris på. Fint å se! :D

Og Ronaldo, 34 meter og 102 km/t, nuff said!

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Fra nå og ut sesongen er programmet stappfullt med helge og midtukekamper. Slitsomt for spillerne, fantastisk for oss supportere. Deilig at våre neste 2 kamper i PL er på hjemmebane, men liker særdeles dårlig at vi kommer til å ligge 2 kamper bak Liverpool da det gir oss et enormt press om Pool tar alle poengene mot Blackburn.

 

Det vil også gi en fordel av at vi har kamper til overs :)

Lenke til kommentar
Fra nå og ut sesongen er programmet stappfullt med helge og midtukekamper. Slitsomt for spillerne, fantastisk for oss supportere. Deilig at våre neste 2 kamper i PL er på hjemmebane, men liker særdeles dårlig at vi kommer til å ligge 2 kamper bak Liverpool da det gir oss et enormt press om Pool tar alle poengene mot Blackburn.

 

Det var vel den kampen de vant 4-0 sist helg? Neste ligakampen deres er mot Arsenal på tirsdag, noe som fort kan bli en morsom kamp. Liverpool kan virkelig gjøre en del selv nå. De har bare seks kamper igjen, mens vi (om vi går videre i CL og FA) har 12 igjen. Med et så tøft kampprogram er det neste uungåelig å tape noen poeng, men vi skal kjempe til siste slutt!

Lenke til kommentar

Hva er folkets tanker om kampen i går dagen derpå?

 

Mine tanker er:

 

- Tryggheten var tilbake i forsvaret.

- Midtbanen har enda litt å gå på, men Anderson var positiv mtp å jobbe opp tapte baller. Han hadde en pasningsprosent på 66%, så han mangler enda en del på avlevering av ballen. Ble sliten før han ble byttet ut, men til og med Anderson "hater" kompisen min måtte innrømme at fyren var god i går.

- Angrepet manglet det litt i. Berbatov var aldri en stor fare. Vidic burde scoret, og Giggs kunne scoret, men skjøt rett på Helton. Rooney var god i sin litt spesielle rolle.

- Spillet var mange mange hakk bedre enn tidligere kamper.

 

Alt i alt en positiv følelse etter kampen. Og nå blir det spennende å møte Everton i FA-cupen. Den får eg selvsagt ikke sett :(

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Geir M her, Berbatov spilte utrolig dårlig og var aldri en fare for Porto i går. Ellers vil jeg nok være enig i at Anderson gjorde en god jobb, men trenger enda å jobbe på utholdenhet og presisjon ved avlevering av ball. Blir spennende å se hvordan det går mot Everton.

Lenke til kommentar

Ja, Berba var faktisk grusom i går. Tevez fra start mot Everton, please.

 

Husker en gang, så spilte Giggs tror jeg det var, han GJENNOM egentlig, men han var så treig at jeg bare visste med en gang at han ikke kommer til å klare det. Han prøvde å løpe framover, noen tok han igjen og vips der var sjansen for det STORE 0-2 målet vekke. Det irriterte meg litt, gitt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Såe, har lurt litt jeg, hvem er egentlig kaptein? Neville? Så Rio? Men Giggs var jo i går.. Og VdS har vært kaptein. Men først og fremst Neville?

 

Først og fremst så er det som tidligere nevnt at Neville er kaptein, mens Giggs er vise-kaptein, men etter dette pleier det iallefall etter mitt syn og bedømme være Ferdinand etterfulgt at Van Der Sar. Berbatov har vært langt fra god de siste kampene, og må virkelig skjerpe seg enormt hvis han vil fortsette som førstevalg for Manchester United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...