Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Berbatov-diskusjonen er helt bak mål. Jeg har ingen annen forklaring enn komplett inkompetanse på fotball når folk begynner å kritiserer Berbatov.

 

Nydelig argument. "Du har ikke peiling på fotball hvis du synes at en spiller, spiller under det nivået som er forventet av han". Det får så være din mening, men personlig mistet du for min del en god del respekt, og jeg vet iallefall at når noen er så sneversynt som det så bør jeg også huske på det når jeg leser innleggene deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Berbatov-diskusjonen er helt bak mål. Jeg har ingen annen forklaring enn komplett inkompetanse på fotball når folk begynner å kritiserer Berbatov.

 

Nydelig argument. "Du har ikke peiling på fotball hvis du synes at en spiller, spiller under det nivået som er forventet av han". Det får så være din mening, men personlig mistet du for min del en god del respekt, og jeg vet iallefall at når noen er så sneversynt som det så bør jeg også huske på det når jeg leser innleggene deres.

Vel om man ikke ser det geniale bak Berbatov bør man ta en realitycheck.

Lenke til kommentar

VIP tur for 1 til Man United - Everton gis bort GRATIS!

Kom over en tråd på et annet forum.

 

Der skal det väre en loddtrekning fra klokken 22.00 - 06.00 nå de neste 8 timene. Link kommer....

Pakken inkluderer:

 

¤ Fly tur/retur Oslo-London.

¤ Hotell 2 netter i London

¤ VIP Losje for 1 person på kampen

¤ Det blir servert middag og drikke för og under kampen.

¤ Totalt blir det 4 nordmenn og 14 fra Unibet som er i VIP Losjen.

 

Man flyr til London på Lördag og flyr hjem igjen Mandag (ergo man må ha fri fra skole/jobb Mandag)

 

Krav til deg som vil ha gratis pakken:

- Fyllt 18 år

- Fotball fan

- Må kunne reise Lördag - Mandag (pakken kan IKKE overföres til en annen person)

 

For å lese hvordan du kan bli med i loddtrekningen så må en moderator svare på om jeg kan linke til et annet forum.

 

LINK:

¤ Donkr.com - Gratis VIP tur til Wembley

 

me vennlig hilsen

Kjakan

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Berbatov-diskusjonen er helt bak mål. Jeg har ingen annen forklaring enn komplett inkompetanse på fotball når folk begynner å kritiserer Berbatov.

 

Nydelig argument. "Du har ikke peiling på fotball hvis du synes at en spiller, spiller under det nivået som er forventet av han". Det får så være din mening, men personlig mistet du for min del en god del respekt, og jeg vet iallefall at når noen er så sneversynt som det så bør jeg også huske på det når jeg leser innleggene deres.

Vel om man ikke ser det geniale bak Berbatov bør man ta en realitycheck.

 

Det geniale bak Berbatov ser man bare når han er i form, og dermed så er det også ikke så rart at folk forventer at han skal spille i nærheten av sitt topp potensialet. Jeg kan jo kontre med: Hvis man ikke ser at Berbatov ikke har vært genial de to siste matchene bør man våkne opp fra fanboytilstanden sin.

 

Mvh. Meg som er en stor fan av en Berbatov i form

Lenke til kommentar

Berbatov er fantastisk god på enkelte ting. Men 300 millioner er nok en noe drøy pris for han. For 300 millioner er han litt for treg, og litt for gammel. 200-250 hadde vært mer passende, og jeg står fortsatt på at vi burde ha kjøpt Huntelaar istedenfor. Mest fordi han er yngre og litt fordi jeg tror han er/blir en bedre målscorer enn berba. Huntelaar har 8 mål på 13 kamper for Madrid og hadde vanvittige 76 mål på 92 kamper for Ajax.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sånn at City hadde hatt Bellamy, Robinho, Jo, Berbatov, Caicedo igjen? De kunne godt tatt han for min del, OM vi hadde fått Huntelaar. Det er ikke noe jeg ville tatt for stor sjanse på (se Brann og Ighalo), så jeg er godt fornøyd med Berbatov.

Lenke til kommentar

Apropos City, de holder på å ryke ut av UEFA-cupen. Kunne ha vært kult å møte dem i Super Cupen neste sesong, men sjansen for at begge lagene vinner begge turneringer er vel ikke så høy. :p Får håpe at Hamburger-folka ikke roter det til mot slutten nå.

 

Og Citys eiere er idioter. Håper de blir truffet av finanskrisa. Møkkalag!

Lenke til kommentar

Til Alastor eller andre Modder... kan dere svare på dette:

 

VIP tur for 1 til Man United - Everton gis bort GRATIS!

Kom over en tråd på et annet forum.

 

Der skal det väre en loddtrekning fra klokken 22.00 - 06.00 nå de neste 8 timene. Link kommer....

Pakken inkluderer:

 

¤ Fly tur/retur Oslo-London.

¤ Hotell 2 netter i London

¤ VIP Losje for 1 person på kampen

¤ Det blir servert middag og drikke för og under kampen.

¤ Totalt blir det 4 nordmenn og 14 fra Unibet som er i VIP Losjen.

 

Man flyr til London på Lördag og flyr hjem igjen Mandag (ergo man må ha fri fra skole/jobb Mandag)

 

Krav til deg som vil ha gratis pakken:

- Fyllt 18 år

- Fotball fan

- Må kunne reise Lördag - Mandag (pakken kan IKKE overföres til en annen person)

 

For å lese hvordan du kan bli med i loddtrekningen så må en moderator svare på om jeg kan linke til et annet forum.

 

LINK:

¤ Donkr.com - Gratis VIP tur til Wembley

 

me vennlig hilsen

Kjakan

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Berbatov er ein av mine favorittspelarar, det har han vore sidan eg såg han i Tottenham. Men han er ikkje perfekt, og fortjener kritikk når han ikkje presterer respektabelt, slik som alle andre.

 

Eg hadde likt og sjå korleis han hadde fungert i united i ei meir offensiv rolle, der han ligg på offsidegrensa og lurer, mtp. hans enorme intelligens for spelet, trur eg det ville blitt ein suksess.

 

Slik som det er no savnar eg at han gjer seg meir spelbar akkurat i avsluttningsmomentet i eit angrep, der feks. Ronaldo kjem på kanten og alle fossar inn i boksen, då går han som oftast å trippar 10 meter utanfor boksen, men viss han hadde utnytta det, og komt seg i god posisjon, hadde det vore ein stor bonus.

 

Han er ein vanskeleg spelar å venne seg til for resten av stallen, fordi han er så genuin, og har sin heilt eigen spelemåte, men med litt tid så vil han bli ein storspelar for United.

 

Tevez er eit soleklart tredjevalg i spissrolla, i mine auger.

Lenke til kommentar
Jepp, og jeg vil si at 300 mill er alt for mye for han.

Det at noen faktisk sammenligner han med selveste Cantona, ja. Mer skal jeg ikke si!

 

Du er klar over at de fleste spillere er overprisede? Det er ikke spilleren sin skyld, men kapitalismen som råder i dagens fotball.

 

Støtter Cantona-sammenligningen som Hyrlen kom med. Smarteste spilleren i klubben, oser Cantona lang vei over ting han foretar seg.

Lenke til kommentar
Jepp, og jeg vil si at 300 mill er alt for mye for han.

Det at noen faktisk sammenligner han med selveste Cantona, ja. Mer skal jeg ikke si!

 

Du er klar over at de fleste spillere er overprisede? Det er ikke spilleren sin skyld, men kapitalismen som råder i dagens fotball.

 

Støtter Cantona-sammenligningen som Hyrlen kom med. Smarteste spilleren i klubben, oser Cantona lang vei over ting han foretar seg.

Jepp, er klar over det. Men 100 mill overpriset syns jeg er i det drøyeste laget. Dog, så vil jeg si at han har vært ganske så mye bedre enn Tevez i år og vil heller beholde han enn Tevez. Selv om jeg liker Tevez veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...