Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig en som har skjønt det, han har ikke infridd. Enkelt og greit!

 

Pisspreik. I medio Desember til medio Januar var Berbatov helt enorm. Matchvinner på rekke og rad med både mål og assist.

 

Assist mot Stoke, matchvinner mot Boro, veldig delaktig mot Chelsea, matchvinner mot Bolton, fantastisk yttersidepasning som var avgjørende mot Wigan, som førte til kampens eneste mål.

 

Utenom denne perioden har han vært delaktig i flere seiere, som f.eks mot Newcastle.

 

Jeg blir oppgitt.

Lenke til kommentar
Endelig en som har skjønt det, han har ikke infridd. Enkelt og greit!

 

Pisspreik. I medio Desember til medio Januar var Berbatov helt enorm. Matchvinner på rekke og rad med både mål og assist.

 

Assist mot Stoke, matchvinner mot Boro, veldig delaktig mot Chelsea, matchvinner mot Bolton, fantastisk yttersidepasning som var avgjørende mot Wigan, som førte til kampens eneste mål.

 

Utenom denne perioden har han vært delaktig i flere seiere, som f.eks mot Newcastle.

 

Jeg blir oppgitt.

Agreed. Berbatov er mye mer enn jeg forventet, kanskje den smarteste spilleren vi har hatt siden Cantona.

Lenke til kommentar
Pisspreik. I medio Desember til medio Januar var Berbatov helt enorm. Matchvinner på rekke og rad med både mål og assist.

 

Assist mot Stoke, matchvinner mot Boro, veldig delaktig mot Chelsea, matchvinner mot Bolton, fantastisk yttersidepasning som var avgjørende mot Wigan, som førte til kampens eneste mål.

 

Utenom denne perioden har han vært delaktig i flere seiere, som f.eks mot Newcastle.

 

Jeg blir oppgitt.

Han ble kjøpt for å skåre, og et kjapt søk på Wikipedia viser at han har skåret på 8 ganger på 27 kamper - Noe som umulig kan være en direkte suksess.

At han har vært delaktig i svært mange seire og hatt noen viktige mål, itillegg til å ha misset på svært få sjanser som har bydd seg, er helt riktig. Men en 300-millioners angriper som er født til å skåre, skal bryte den viktige 20-målsgrensen.

Lenke til kommentar
Rooney har til sammenligning 9 mål og 5 assist på 20+4 kamper i PL. Vil tippe de ligger på rundt samme antall minutter per målpoeng. Noen som er litt mer oppegående enn det jeg er akkurat nå kan sikkert regne det ut.

Rooney har ni mål og fem assists på 1783 PL-minutter. Det vil si at han har ett målpoeng pr. 127. minutt.

 

Rooney = ett målpoeng pr. 127. minutt

Berbatov = ett målpoeng pr. 130. minutt

Tevez = ett målpoeng pr. 317. minutt

Ronaldo = ett målpoeng pr. 116. minutt

Torres = ett målpoeng pr. 89. minutt

van Persie = ett målpoeng pr. 107. minutt

Lampard = ett målpoeng pr. 133. minutt

Gerrard = ett målpoeng pr. 114. minutt

Carew = ett målpoeng pr. 98. minutt

 

Men en av de beste er helt klart:

Macheda = ett målpoeng pr. 23. minutt :)

 

Ser at United sliter litt i forhold til de andre store.

 

EDIT: La til Carew.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Rooney = ett målpoeng pr. 127. minutt

Berbatov = ett målpoeng pr. 130. minutt

Tevez = ett målpoeng pr. 317. minutt

Ronaldo = ett målpoeng pr. 116. minutt

Torres = ett målpoeng pr. 89. minutt

van Persie = ett målpoeng pr. 107. minutt

Lampard = ett målpoeng pr. 133. minutt

Gerrard = ett målpoeng pr. 114. minutt

Carew = ett målpoeng pr. 98. minutt

 

Pent altså :)

Lenke til kommentar
For øvrig synes jeg Nani hadde et fint innhopp i går, og håper han får tillit mot Everton. Det er bekymringsfullt når Nani spiller såpass lite som han gjør.

 

 

Eg er en av de som synest det er litt bekymringsfullt når han får spille for tiden eg :)

 

Men for all del, var ikke dårlig i går. Men ta den ene situasjonen når han dribler ene porto spilleren på baken. Kommer inn i 16meteren og istedet for å legge inn og skape en sinnsyk situasjon, prøver å drible unna en til.

 

ALLTID TO DRIBLINGER! Irriterer meg.

 

Spørsmålet er hva skal han gjøre i den situasjonen der? Jeg så faktisk ingen som løp inn i boksen i den situasjonen der, og da kan Nani rett og slett ikke slå innlegget sitt heller.

 

Når det gjelder Berbatov så er det ikke det at han ikke skaper målpoeng som er det som har irritert meg i det siste, men at han har begynt å senke spillet betraktelig der han før spilte på få touch. Tevez derimot har blitt bedre til å få fart i spillet sitt, og sånn set føler jeg at det er bedre og spille med Tevez og la spillet flyte enn å spille med en Berbatov som har blitt litt for glad i ballen.

 

@G: Hvordan vet du at Berbatov ble kjøpt inn for å score mål etter mål. Jeg ville tro at Berbatov har fått en litt friere rolle av Ferguson når jeg stadig ser han dypere enn han lå i Tottenham hos oss. Det er dessuten ikke riktig å dømme en spiller for å score for lite når han setter opp så mange mål som han gjør, men det jeg reagerer på er at han ikke spiller opp mot topp potensialet.

Lenke til kommentar
Pisspreik. I medio Desember til medio Januar var Berbatov helt enorm. Matchvinner på rekke og rad med både mål og assist.

 

Assist mot Stoke, matchvinner mot Boro, veldig delaktig mot Chelsea, matchvinner mot Bolton, fantastisk yttersidepasning som var avgjørende mot Wigan, som førte til kampens eneste mål.

 

Utenom denne perioden har han vært delaktig i flere seiere, som f.eks mot Newcastle.

 

Jeg blir oppgitt.

Han ble kjøpt for å skåre, og et kjapt søk på Wikipedia viser at han har skåret på 8 ganger på 27 kamper - Noe som umulig kan være en direkte suksess.

At han har vært delaktig i svært mange seire og hatt noen viktige mål, itillegg til å ha misset på svært få sjanser som har bydd seg, er helt riktig. Men en 300-millioners angriper som er født til å skåre, skal bryte den viktige 20-målsgrensen.

Jepp, og jeg vil si at 300 mill er alt for mye for han.

Det at noen faktisk sammenligner han med selveste Cantona, ja. Mer skal jeg ikke si!

Berbatov er god, men ikke god nok til å koste 300 mill..

Jeg gir han resten av sesongen + en til for å bevise at han er rett mann for oss.

Han har en uffattelig bra teknikk, men han har dessverre vist svake takter for oss i det siste.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Berbatov-diskusjonen er helt bak mål. Jeg har ingen annen forklaring enn komplett inkompetanse på fotball når folk begynner å kritiserer Berbatov.

 

Jeg gir han resten av sesongen + en til for å bevise at han er rett mann for oss.

Men værsåsnill da, kan du ikke gi han litt lenger tid? Blir lei meg hvis du selger Berbatov!

Ho-ho-ho.

Lenke til kommentar
Berbatov-diskusjonen er helt bak mål. Jeg har ingen annen forklaring enn komplett inkompetanse på fotball når folk begynner å kritiserer Berbatov.

 

 

Det bør være mulig å si at man mener at en spiller hadde en svak kamp uten at man har komplett inkompetanse på fotball.

 

Men er enig med de som sier at han er langt fra en flopp. Men han har vist svakere form etter diverse skader. Det må eg være enig med "the others" i.

 

Men Berbatov er en spiller som plutselig kan finne på de utroligste ting. Og eg er sikker på at når formen til laget United tar seg enda mer opp så våkner Berbatov til liv igjen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...