Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg sitter her med pusteproblemer nå. Astma-anfall, og jeg har ikke engang astma. Skulle gitt mye for noe valium nå.

Og da kan du føle smerten til oss stakkars astmatikere. Pustet gjennom maske på slutten, men det gjør jeg jo ofte så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen Rooney, kan jeg ha barn med deg? Gidder du å jobbe sånn for klubben i en posisjon du egentlig IKKE liker og er best i, da elsker du klubben. True Red Devil, Wayne fucking Rooney. FY FAEN.

 

Og Rio Ferdinand? Jeg vet Vida har hatt en syk sesong, men folk glemmer akkurat hvor god Rio er. Han hadde liten formslump og skadesesong tidligere, men han er Rio Ferdinand. Topp 5 forsvarerne i verden, og han viser det i dag. Han kommer ikke opp på cornere/frispark i kveld en gang, fordi jeg er sikker på at han ikke var 100% der. Ga alt for oss, og feiret det skikkelig på slutten. Fantastisk mann, fantastisk kamp.

 

Vi er i semi finalen, dette er ikke det jeg forventet når jeg sto opp tidligere i dag. Dette er faen meg bonus på høyt nivå, og to kamper til mot Gunners i sesongen betyr underholdning, seriøst.

 

Rooney og Rio, fucking get in. (Og hele laget, men de var mine standouts). Anderson rett bak. ONE UNITED.

Lenke til kommentar
Da møter vi dere da... jaja det var gøy så lenge det varte..

Litt av en optimist du er, haha.

Vi får no se på hvordan det går.. alt kan skje :)

 

post-129108-1239828092_thumb.jpg

Pøh. Kom til Old Trafford, så skal vi vise dere. :)

 

Fy faen, Ronaldo. Scorer fra 34 meter og skuddet var på hele 102 km/t. Burde få bot for å bryte fartsgrensa! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...