Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha ja, den var jeg med på. (På siden som sa at han IKKE skulle klare det). Men Points, det var meg og deg mot Night OG en til... Hvem var det?

 

Game, tror jeg. Det kan ha vært meg, men da var ikke i så tilfelle at jeg skulle synge YNWA med innlevelse. Det får være grenser for mye man kan torture en person.

Lenke til kommentar

Hva skal dere andre gjør hvis han faktisk putter fire mot f.eks Arsenal i PL ( :D ) da?

 

Veldig enig med deg Jonaz. Men dette føler eg igrunn gjelder mange av spissene våre. Ingen av de tre vi bruker nå er noe særlig "nistelroy" over. Savner den typen som ligger og fisker etter mål hele kampen. Og faktisk scorer i bøtter. Kan se for meg at Berbis kan bli en sånn type når han blir vant med United måten å spille på.

 

Hvis ikke så har vi jo Macheda over tid :)

Lenke til kommentar
@G: Hvordan vet du at Berbatov ble kjøpt inn for å score mål etter mål. Jeg ville tro at Berbatov har fått en litt friere rolle av Ferguson når jeg stadig ser han dypere enn han lå i Tottenham hos oss. Det er dessuten ikke riktig å dømme en spiller for å score for lite når han setter opp så mange mål som han gjør, men det jeg reagerer på er at han ikke spiller opp mot topp potensialet.

Se hvor mange mål han har skåret i de tidligere klubbene han har vært i, og mtp hvor mye Utd har slitt med å ha en storscorer i en angrepsspiller, utennom C.Ronaldo - Utifra det så kan du vel ganske greit konkludere med at han ble hentet for å skåre?

Enhver spiller har en oppgave på banen, om f.eks Sheasy skårer 20 mål iløpet av en sesong, men samtidig ødelegger totalt defensivt, har han lykkes? Jeg ville ikke sagt det.

 

Som jeg har sagt tidligere så er jeg fortsatt like positiv til Berba som da han kom, forhærligelsene fra Nighty og Hyrlen er på sin plass. Dog, presterer han ikke opp imot sitt topp potensialet som Wize sier :)

Lenke til kommentar

Det virker fortsatt som om Ferguson har dratt Berbatov nedover på banen i forhold til hvordan han spilte i Bayer Leverkusen og Tottenham, og derfor stiller jeg meg undrende til om han forventes og score så mange mål eller om han skal være mer delaktig i spillet. Uansett er Berbatov langt fra en Nistelrooy type, og jeg stiller meg sterkt tvilende til at han kommer til å score over 30 mål i året i likhet med Nistelrooy. Hvis Sheasy scorer 20 mål i løpet av sesongen så skal nok de andre klare å dekke opp for han defensivt ;).

Lenke til kommentar
Det virker fortsatt som om Ferguson har dratt Berbatov nedover på banen i forhold til hvordan han spilte i Bayer Leverkusen og Tottenham, og derfor stiller jeg meg undrende til om han forventes og score så mange mål eller om han skal være mer delaktig i spillet. Uansett er Berbatov langt fra en Nistelrooy type, og jeg stiller meg sterkt tvilende til at han kommer til å score over 30 mål i året i likhet med Nistelrooy. Hvis Sheasy scorer 20 mål i løpet av sesongen så skal nok de andre klare å dekke opp for han defensivt ;).

Berba er en Boxspiller, dog ikke med den samme fysiske styrken som Ruud hadde i sin tid, men det tar igjen på ved teknikken.

Det blir isåfall en stor antagelse, hvis en back er altfor offensiv, etterlater han seg store rom og store muligheter for overspill på backen sin. Roma har slitt med dette i en årrekke.

Lenke til kommentar
Det virker fortsatt som om Ferguson har dratt Berbatov nedover på banen i forhold til hvordan han spilte i Bayer Leverkusen og Tottenham, og derfor stiller jeg meg undrende til om han forventes og score så mange mål eller om han skal være mer delaktig i spillet. Uansett er Berbatov langt fra en Nistelrooy type, og jeg stiller meg sterkt tvilende til at han kommer til å score over 30 mål i året i likhet med Nistelrooy. Hvis Sheasy scorer 20 mål i løpet av sesongen så skal nok de andre klare å dekke opp for han defensivt ;).

Berba er en Boxspiller, dog ikke med den samme fysiske styrken som Ruud hadde i sin tid, men det tar igjen på ved teknikken.

Det blir isåfall en stor antagelse, hvis en back er altfor offensiv, etterlater han seg store rom og store muligheter for overspill på backen sin. Roma har slitt med dette i en årrekke.

Berba er en boxspiller? Berbatov er da faen ikke noe ren boxspiller, er vel det han har bevist denne sesongen.

Lenke til kommentar
Berba er en boxspiller? Berbatov er da faen ikke noe ren boxspiller, er vel det han har bevist denne sesongen.

Noe som igjen har vist seg på målprotokollen.

Men i sine tidligere lag var han en velkjent boxspiller med mål-innstinkt. Nå er han mer en stillestående "Playmaker". En gang vil Ronaldo-målene og muligens en overgang meldes, da sitter Utd der uten noen form for målskårer med mindre Berba setter igang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...