Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at det er fantastisk å endelig spille med Rio og Vidic sammen bak igjen - 100% trygghet hele veien, alltid først på ball, alltid en som leser løpene og er på rett sted hele tiden (NESTEN, iallefall).

 

Så godt gjennomført kamp. Ikke fikk vi skader eller brukte mye energi heller :)

Lenke til kommentar

Hva skjer med Evra nå for tiden egentlig? Er han halvskadet/sliten? Savner Pat som hands down verdens beste venstreback, som han var tidligere i sesongen. Føler at med han i dårlig form mister vi mye mye, ikke bare defensivt men også offensivt på kanten. Håper han får hvile mot Everton, og at vi heller starter med O'Shea på venstre (som btw var veldig god i kveld, ikke så mye å si på han, så kan dere haters se hvorfor han fortsatt er der i klubben) og Neville på høyre. Så har Evra fri en hel uke nå.

 

Men uansett;

 

PL: 1. plass, leder med 1 poeng, 1 kamp tilgode.

 

CL: Semi-finale mot Arsenal.

 

FA-Cupen: Semi-finale mot Everton som bør vines.

 

Ligacupen: Vunnet.

 

Klubb-VM: Vunnet.

 

Supercupen: Tapte finalekampen.

 

Det er alt vi har vært med på/er med på denne sesongen, helt forbanna villt det alene.

 

Uansett, fantastisk av gutene i kveld, alle egentlig med noen standouts. Special creds til Anderson som kommer tilbake etter å ha spilt å lite i det siste, og gjør det så sterkt i 70+min. Jeg er utrolig fornøyd nå. :D

Lenke til kommentar
Hva skjer med Evra nå for tiden egentlig? Er han halvskadet/sliten? Savner Pat som hands down verdens beste venstreback, som han var tidligere i sesongen. Føler at med han i dårlig form mister vi mye mye, ikke bare defensivt men også offensivt på kanten. Håper han får hvile mot Everton, og at vi heller starter med O'Shea på venstre (som btw var veldig god i kveld, ikke så mye å si på han, så kan dere haters se hvorfor han fortsatt er der i klubben) og Neville på høyre. Så har Evra fri en hel uke nå.

 

Men uansett;

 

PL: 1. plass, leder med 1 poeng, 1 kamp tilgode.

 

CL: Semi-finale mot Arsenal.

 

FA-Cupen: Semi-finale mot Everton som bør vines.

 

Ligacupen: Vunnet.

 

Klubb-VM: Vunnet.

 

Supercupen: Tapte finalekampen.

 

Det er alt vi har vært med på/er med på denne sesongen, helt forbanna villt det alene.

 

Uansett, fantastisk av gutene i kveld, alle egentlig med noen standouts. Special creds til Anderson som kommer tilbake etter å ha spilt å lite i det siste, og gjør det så sterkt i 70+min. Jeg er utrolig fornøyd nå. :D

 

 

Er enig i det du sier om hvor fantastisk sesongen faktisk har vært, men evra var blant topp 3 beste på banen. Fantastisk comeback spør du meg, han tapte neste ikke en duell og var foran å brøt hele tiden.

Lenke til kommentar

Der snakker vi. Endelig var United gode. Ikke bare piss all the way.

 

Eneste som manglet var 0-2.

 

Ronaldo var veldig positiv i dag. Han reiser seg etter å ha blitt taklet. LIgger ikke og sutrer. Jobber tilbake.

 

Eneste eg gidder si noe om bortsett fra at Rio og Vidic er tilbake. Skikkelig forsvarsspill når Porto presset på mot slutten. Følte aldri det var noen stor fare, og som sagt så hadde Porto vel kun en skikkelig sjangse. United skulle hvertfall hatt mål på Vidic sitt "forsøk" og Giggs kunne jo scoret.

 

Goooood guys!

 

And gooood night :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...