Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom over noe jeg følte jeg måtte dele. Det er sikkert mange her som har sett dette før, men det finnes sikkert noen som ikke har fått det med seg også!

 

Ta et søk på Youtube etter "TankSpot Zone Review", så kommer det mange fine videoer av mange av de redesignede sonene som blir å finne i Cataclysm. Jeg har sett igjennom Western Plaguelands, Westfall og Blasted Lands, og har fortsatt mange igjen. Det blir mye fint å finne for oss WoW-veteraner der i tiden fremover! :-)

Lenke til kommentar

Raid leadern i min forrige WoW guild var en jente, hun spilte mage.

 

Da jeg spilte EQ back in the day, ca 2001, var guilden min (en nokså hardcore raidguild) ledet av en 44 år gammel kvinnelig programmerer fra Philadelphia. :) Når jeg tenker meg om var det ganske mange jenter i den guilden, og kun en av de var healer.

Lenke til kommentar

Jeg kom over noe jeg følte jeg måtte dele. Det er sikkert mange her som har sett dette før, men det finnes sikkert noen som ikke har fått det med seg også!

 

Ta et søk på Youtube etter "TankSpot Zone Review", så kommer det mange fine videoer av mange av de redesignede sonene som blir å finne i Cataclysm. Jeg har sett igjennom Western Plaguelands, Westfall og Blasted Lands, og har fortsatt mange igjen. Det blir mye fint å finne for oss WoW-veteraner der i tiden fremover! :-)

 

Foretrekker TotalBiscuits, men ja, fantastisk å se verden man er så vant til forandre seg og det føles endelig som om tiden går fremover.

Lenke til kommentar
Yashure. Kom til AD! Guilden gjør 25man + 10man for mains, samt at jeg har en gruppe som gjør ICC10 heroic + drake runs på alts ^^

Fritidsproblemer? Nesjda.

Fritidsproblemer? Høres jo ut som du koser deg i fritiden din, syns nå jeg. :p
Og jeg mente ikke å mobbe deg, jeg var bare grusomt treig med å skaffe Shadow's Edge selv.
Jeg tok det ikke som mobbing, langt ifra. Man må jo få lov til å erte litt oss WoW-spillere imellom? ;)

 

*edit*

 

Ang. Jenter i WoW.

 

Myten om at alle jenter er healere kommer vel av samme grunnlag som at "alle jenter tar sykepleieryrket". I guildet mitt nå er det.... to aktive jenter om jeg husker korrekt. Ene er DK tank (last online, 41 years <.<), og andre er healer. Hadde også en annen jente som var Prot/Ret med paladinen sin, men det er en stund siden hun sluttet.

 

Så guess what, jenter er forskjellige, også i WoW. ;)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Guild leaderen min er kvinnelig førskolelærer fra England i slutten av 30årene.

Go figure.

 

...og hun er healer.

Guildleaderen på nest beste guilden på serveren min er jente i midten av 30årene og hun har vært guildleader i den guilden siden Vanilla... Syk kjerring.

 

On topic: Noen som vet om det er forferdelig stor forskjell på å levle som fury eller arms som Warrior? Er arms nå men har emblemsa til en ny arcanite reaper så tenkte jeg kanskje skulle skaffe en å gå fury hvis det gikk jævlig mye kjappere.

 

Jeg kom over noe jeg følte jeg måtte dele. Det er sikkert mange her som har sett dette før, men det finnes sikkert noen som ikke har fått det med seg også!

 

Ta et søk på Youtube etter "TankSpot Zone Review", så kommer det mange fine videoer av mange av de redesignede sonene som blir å finne i Cataclysm. Jeg har sett igjennom Western Plaguelands, Westfall og Blasted Lands, og har fortsatt mange igjen. Det blir mye fint å finne for oss WoW-veteraner der i tiden fremover! :-)

 

Foretrekker TotalBiscuits, men ja, fantastisk å se verden man er så vant til forandre seg og det føles endelig som om tiden går fremover.

Ingenting som er bedre enn den aksenten hans nei. :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...