Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo "Disengage", som kaster deg unna fienden. Løp frem sammen med tank, dropp fella mens han puller, og disengage når de treffer fella. Fyr løs!

 

Disengage kan være farlig. Bare spørr han hunteren som disengaget ut av Defile hos Lich King og fløy utfor kanten av området. :D

Lenke til kommentar

Til dere som har spilt hunter; når dere går dungeons (level 60), bruker dere noe annet en arcane shot - steady shot da?

 

Alle typer sting virker litt meningsløs når mobben dør så fort, hender jeg bruker hunters mark, men det blir litt det samme med det også. :hmm:

Bruk hva som helst, det er ikke om å gjøre og være best før i lvl 80 :p

Lenke til kommentar

Det er jo også noe med pris kontra etterspursel. Hadde det vært mer enn nok JC's hele tiden, ville det jo selvfølgelig vært billigere.

 

Selvsagt. Poenget mitt var bare at jeg kan få 30-50g profitt per gem på å kjøpe gems på AH, kutte de og selge igjen. Så jeg vil ikke påstå at 15g er ufornuftig å kreve i betaling.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Det er jo også noe med pris kontra etterspursel. Hadde det vært mer enn nok JC's hele tiden, ville det jo selvfølgelig vært billigere.

 

Selvsagt. Poenget mitt var bare at jeg kan få 30-50g profitt per gem på å kjøpe gems på AH, kutte de og selge igjen. Så jeg vil ikke påstå at 15g er ufornuftig å kreve i betaling.

 

 

Ja, det er jo klart.. Sånn som gullet ramler inn om dagen er jo 15g ingenting egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...