Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Bare for å forsikre meg; Tiny Emerald Whelpling kan "brukes" av alle ikke sant? Jeg må ikke ha en spesiell quest eller noe annet for at den skal droppe? Jeg veit at det er veldig lav droprate på den, men tenkte jeg skulle spørre for sikkerhetsskyld. :)

 

Den dropper uten en quest, ja :) Samme med de fleste andre sjeldne vanity items.

Puh, det var godt å høre! Hadde følt meg litt dum nå; etter 638 kills dersom det ikke droppa "av seg selv". :) Da er det bare å stå på! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den dropper uten en quest, ja :) Samme med de fleste andre sjeldne vanity items.

Puh, det var godt å høre! Hadde følt meg litt dum nå; etter 638 kills dersom det ikke droppa "av seg selv". :) Da er det bare å stå på! :D

 

Nå har jeg drivi på enda noen timer, og har vel drept rundt 850 stk. Whelps. Forferdelig lav droprate dette var da! Har lest om andre som har drept flere tusen Whelps uten at Tiny Emerald Whelpling har droppa, men håper de har vært ekstra uheldig....kan bli en lang natt det her... :D...særlig siden det er 2-3 minutter mellom hver gang de 12-15 whelpsa dukker opp etter hver runde...

 

FERDIG!!!! :w00t:

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Den dropper uten en quest, ja :) Samme med de fleste andre sjeldne vanity items.

Puh, det var godt å høre! Hadde følt meg litt dum nå; etter 638 kills dersom det ikke droppa "av seg selv". :) Da er det bare å stå på! :D

 

Nå har jeg drivi på enda noen timer, og har vel drept rundt 850 stk. Whelps. Forferdelig lav droprate dette var da! Har lest om andre som har drept flere tusen Whelps uten at Tiny Emerald Whelpling har droppa, men håper de har vært ekstra uheldig....kan bli en lang natt det her... :D...særlig siden det er 2-3 minutter mellom hver gang de 12-15 whelpsa dukker opp etter hver runde...

 

FERDIG!!!! :w00t:

 

Grats! Samler på pets altså? Tror jeg må begynne med det jeg og, gjorde det på shamanen min på Argent Dawn, men fikk aldri den der. Men kanskje dumt å begynne å samle vanskelige pets på en karakter jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke som main.. :)

 

*EDIT*

Vurderer å fyre opp shamanen min igjen, eventuelt levle en ny.. Er litt på jakt etter noen å spille med, litt sån casual. Ikke noe PVP eller PVE mester, har lite erfaring fra høy lvl spill noe sted. Noen som er interessert? Shammyen er Orc på Argent Dawn, men kan alltids transferre til alliance på en annen server om det finnes folk å spille med. Litt instance og sånt. Er det en gjeng fra forumet som spiller sammen? Ikke fryktelig lysten på PVP server. :/

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Å samle på ting er noe av det jeg liker best i WoW :innocent: Har samlet 50 mounts og har dermed Albino Protodrake. Neste steg må jo være 100, men det blir vanskelig. Har ikke fult rep med Netherwing ennå, men det blir jo noen mounter bare der.

 

Forresten... Man kan ha Horde- og Alliancekarakterer på samme realm om det er PvE? Er det vits å gjøre det sånn, eller kan man like godt bruke to forskjellige realms om man vil spille begge factions?

Lenke til kommentar

Grats! Samler på pets altså? Tror jeg må begynne med det jeg og, gjorde det på shamanen min på Argent Dawn, men fikk aldri den der. Men kanskje dumt å begynne å samle vanskelige pets på en karakter jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke som main.. :)

 

Takk for det! :)

Det er første non-combat petet jeg har, tenkte at dersom jeg først skal prøve et, vil jeg ha et ikke alle gidder å gå etter. Og etter over 900 kills skjønner jeg hvorfor.... :yes: ...kanskje jeg begynner å samle, vi får se. Tenkte bare det var moro å prøve! :)

Lenke til kommentar

Forresten... Man kan ha Horde- og Alliancekarakterer på samme realm om det er PvE? Er det vits å gjøre det sånn, eller kan man like godt bruke to forskjellige realms om man vil spille begge factions?

 

 

Det er litt gøy å være på samme server, da en kan møte på hordevennene sine ute i verden mens man er på alliansen. Også greit med overførsel av BoA utstyr og å kunne lettere utnytte forskjellene i tilbud på AH.

Lenke til kommentar
Takk for det! :)

Det er første non-combat petet jeg har, tenkte at dersom jeg først skal prøve et, vil jeg ha et ikke alle gidder å gå etter. Og etter over 900 kills skjønner jeg hvorfor.... :yes: ...kanskje jeg begynner å samle, vi får se. Tenkte bare det var moro å prøve! :)

Til tross for at jeg har over 100 pets, så har ikke jeg den petten du har, så bra jobba. :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Grats! Samler på pets altså? Tror jeg må begynne med det jeg og, gjorde det på shamanen min på Argent Dawn, men fikk aldri den der. Men kanskje dumt å begynne å samle vanskelige pets på en karakter jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke som main.. :)

 

Takk for det! :)

Det er første non-combat petet jeg har, tenkte at dersom jeg først skal prøve et, vil jeg ha et ikke alle gidder å gå etter. Og etter over 900 kills skjønner jeg hvorfor.... :yes: ...kanskje jeg begynner å samle, vi får se. Tenkte bare det var moro å prøve! :)

 

Haha, beste kommentaren! Moro å prøve? Du har jo seriøst lagt ned litt arbeid i det, ser ut til at det blir en skikkelig WoW spiller av deg. :)

Lenke til kommentar

Hva er breadcrumbs? Jeg leser på World of Raids og alle prater om det i forbindelse med Cata, men ingen sier hva det er....

Breadcrumbs kommer fra en viss barnehistorie om to barn som gikk i skogen, og så la de ned brødsmuler (breadcrumbs) for å finne veien tilbake.

Sammenhengen det er brukt i her er i å "lede spilleren til neste område".

Lenke til kommentar

*EDIT*

Vurderer å fyre opp shamanen min igjen, eventuelt levle en ny.. Er litt på jakt etter noen å spille med, litt sån casual. Ikke noe PVP eller PVE mester, har lite erfaring fra høy lvl spill noe sted. Noen som er interessert? Shammyen er Orc på Argent Dawn, men kan alltids transferre til alliance på en annen server om det finnes folk å spille med. Litt instance og sånt. Er det en gjeng fra forumet som spiller sammen? Ikke fryktelig lysten på PVP server. :/

 

Spiller Horde på Argent Dawn, men jeg tror ikke det er mange diskusjon.no brukere her på Horde siden. Den eneste andre jeg vet om er Vhan(?).

Lenke til kommentar

Greit og sosialt guild du er i? Plass til en til? :) Spiller som sagt mest for det sosiale og ikke noe særlig hardcore, men kunne godt tenkt meg å fyre på litt heroics i ny og ne. Ikke noe voldsom pug'er sånn i utgangspunktet.

Er for tiden medlem av Northern Horde på Argent Dawn, om jeg ikke finner noe alternativ, kommer jeg sikkert til å prøve å gjenoppta kontakten der.

Lenke til kommentar

Spiller Horde på Argent Dawn, men jeg tror ikke det er mange diskusjon.no brukere her på Horde siden. Den eneste andre jeg vet om er Vhan(?).

 

Jeg er vel teknisk sett på AD Horde; bare ikke så veldig aktiv :)

I et raid guild dog, så ikke det beste valget.

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

I see. :) Kunne forsåvidt godt tenkt meg å raide, men kolliderer ofte med jobb, dessverre. Det er fint i Northern Horde, vet ikke hvordan det er nå, men var veldig relaxed mtp sånt. Da blir man selvfølgelig ikke det mest suksessfylte guildet, men det blir jo koselig i det minste. :p

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Til tross for at jeg har over 100 pets, så har ikke jeg den petten du har, så bra jobba.

Haha, beste kommentaren! Moro å prøve? Du har jo seriøst lagt ned litt arbeid i det, ser ut til at det blir en skikkelig WoW spiller av deg. :)

Hehe, takk for det. Men det står vel mest om tålmodighet i grunnen, mobsene er jo lavt level i forhold til meg. Men etter to dager fikk jeg i grunnen nok....flaks at det dukka opp da det gjorde. :)

 

Slimda; var helt sikker på at du hadde den; husker jeg så lista di med pets. Blir nesten litt stolt nå kjenner jeg.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...