Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*EDIT*

Vurderer å fyre opp shamanen min igjen, eventuelt levle en ny.. Er litt på jakt etter noen å spille med, litt sån casual. Ikke noe PVP eller PVE mester, har lite erfaring fra høy lvl spill noe sted. Noen som er interessert? Shammyen er Orc på Argent Dawn, men kan alltids transferre til alliance på en annen server om det finnes folk å spille med. Litt instance og sånt. Er det en gjeng fra forumet som spiller sammen? Ikke fryktelig lysten på PVP server. :/

 

Spiller Horde på Argent Dawn, men jeg tror ikke det er mange diskusjon.no brukere her på Horde siden. Den eneste andre jeg vet om er Vhan(?).

 

Er på AD, men du er nok feil side xD Jeg vet ikke om så mange på alliance-siden heller, bortsett fra TøseGuri, så.

Lenke til kommentar

Greit og sosialt guild du er i? Plass til en til? :) Spiller som sagt mest for det sosiale og ikke noe særlig hardcore, men kunne godt tenkt meg å fyre på litt heroics i ny og ne. Ikke noe voldsom pug'er sånn i utgangspunktet.

Er for tiden medlem av Northern Horde på Argent Dawn, om jeg ikke finner noe alternativ, kommer jeg sikkert til å prøve å gjenoppta kontakten der.

 

Ta deg en titt på guild sidene våre. Jeg har vært med i ca. 2 år nå og stortrives. Hvis du ikke er redd for å snakke på Mumble så er det alltid noe sosialt på gang enten det er heroics i WoW, TF2, Alien Swarm eller noe annet.

 

Det er bittelitt stille nå på sommeren siden mange har familie og barn eller sommerjobb, men det er langt i fra helt dødt.

 

http://absolution.sweeveworld.net/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er på AD, men du er nok feil side xD Jeg vet ikke om så mange på alliance-siden heller, bortsett fra TøseGuri, så.

 

Jeg vet om et par andre herfra som spilte på AD på alliance siden før, men begge har sluttet for en stund siden. Gud vet om de kommer tilbake med Cataclysm.

 

Sirslask spiller også fra tid til annen på AD, men det er dog sjeldent.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å begynne å spille druiden min (62) igjen. Men er lenge siden sist, og husker ikke mye av det jeg lærte om druids da jeg spilte henne. Hva bør jeg fokusere på når det gjelder stats som resto? Er boomkin og, men det er mest for questingen sin del. I instanser vil jeg bare gå som healer.

Lenke til kommentar

Er på AD, men du er nok feil side xD Jeg vet ikke om så mange på alliance-siden heller, bortsett fra TøseGuri, så.

 

Feil og feil da :p

Har en gnom på alliansen, Cognut. 10-man guildet mitt levlet allianse chars etter LK var død; desverre ble det ikke noe raiding på oss, så char'en er ikke i bruk lenger.

På hordesiden er jeg vel mest på druidene mine: Jalani og Acheba.

 

Kan forøvrig anbefale Absolution som guild, var veldig kjekke folk der for en 2-3 år siden i all fall :p

Lenke til kommentar

Heala akkurat rotface i icc25 med paladinen som fortsatt har noen blå deler. 30% buffen gjør jo icc alt for lett, imo hmm.gif

 

Alle healerene var døde på slutten av fighten, bortskjett fra meg, når jeg fikk debuffen laugh.gif Flaks for oss at bossen var på 1% eller noe, hvis ikke hadde det blitt wipe.

Endret av Porto
Lenke til kommentar

Spell power.

 

Maeriwen

 

Raider, spiller du med alle 4 level 80? :whistle: ser at du er kingslayer med alle, så jeg antar det (ikke det at er vanskelig) men, går du gjennom icc10/25 og evt voa10/25 med alle 4 hver uke? :roll:

 

 

Jeg raider med Maeriwen og Maerilyne hver uke. Gjort 11/12 heroic 10mann på Maerilyne også, og driver og gjør prequests for shadowmourne. Har raida med både priest og hunter også, men ikke noe annet enn når jeg har tid og grupper blir lagd. Raida mer med dem før jeg fikk paladinen til 80, men nå har jeg to babyer, så :p (som i min main, og hovedalt) Hadde jeg hatt mer tid ville jeg gjort ICC10 heroic + ICC25 på hunteren og, men det er rett og slett ikke fler dager i uka :(

 

@Therawyn: Som resto levling er vel spellpower det du trenger for både resto og boomkin.

Som lvl 80 blir det helt annerledes, men det er ikke lett å få alle stats riktig på plass før gearet ditt når typ ICClevel. Du kan allikevel få ganske greit gear uten å raide. Men bare spør hvis du lurer på noe ang. resto og boomkins ;)

Endret av Maeriwen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...