Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det Porto sier er grovt sett rett. Prøvde meg som fire en stund i ICC og det er så og si på høyde med arcane nå. Rotation/Prio order er litt mer innviklet, men jeg foretrekker faktisk fire på fights hvor det er mye løping.

 

Hold scorch og living bomb oppe hele tiden og spam fireball til instant pyro proccer. Når man løper så er det veldig kjekt å fyre av instant pyroblasts eller refreshe living bomb.

 

Du bør komme fort inn i det med litt trening på target dummies. :)

 

Hei. Takker veldig for svar. Lurer dog på hva som skjer når åyro proccer? Noen spell som jeg skal pulle?

Lenke til kommentar
Hot Streak Rank 3

Any time you score 2 non-periodic spell criticals in a row using Fireball, Fire Blast, Scorch, Living Bomb, or Frostfire Bolt, you have a 100% chance the next Pyroblast spell cast within 10 sec will be instant cast.

 

Cast pyroblast, enkelt og greit. Veldig moro å få 2-3 på rad. :D

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal respecce til fire selv. Som sagt, forskjellen var minimal når jeg testa det ut nå, og det var mye mer å passe på, men jeg begynner å bli litt lei av 4x arcane blast og Arcane missiles procc sad.gif

 

edit: er det ikke sånn at Pyroblast proccer når fireball critter, altså at den proccer oftere jo mer critt du har?

Endret av Porto
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal respecce til fire selv. Som sagt, forskjellen var minimal når jeg testa det ut nå, og det var mye mer å passe på, men jeg begynner å bli litt lei av 4x arcane blast og Arcane missiles procc sad.gif

 

edit: er det ikke sånn at Pyroblast proccer når fireball critter, altså at den proccer oftere jo mer critt du har?

 

Men man slipper å tenke på cooldowns og mana, Skaff deg en god DoT-tracker så blir det enklere å holde styr på. Og jeg er helt enig i at 4x Arcane Blast+Arcane Missilies blir kjedelig.

Lenke til kommentar

Takker for tips om Absolution, hvem det nå var.. :) Skal se litt hvordan stemningen er i Northern Horde først, har vært litt variabelt tidligere, men var mange kjekke folk der når jeg spilte aktivt sist. Om det ikke faller helt i smak, blir det gjerne et forsøk i Absolution, om de vil ha meg. :p

Lenke til kommentar

Virker som om alle forventer at alle skal ha 5 level 80 og kunne start for alle instances og raid som er. Det er ingen som har tålmodighet med de som aldri har spilt før, og de ler gjerne høyt dersom man har basic spm :thumbdown: Jeg prøver å være litt mer høflig og hjelpsom med nybegynnere (men ja, det er litt frustrerende at folk ikke skjønner at de må høyreklikke for å loote osv :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...