Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange mannfolk som har kvinnelige karakterer på WoW?

 

Etter den undersøkelsen om hvor mange damer som spiller begynte jeg å lure, siden det ikke ser ut som det mangler kvinnelige karakterer i spillet. :)

Nesten alle mine karakterer er av det kvinnelige kjønn. Dette gjelder for alle spill.

Vel, den vanlige forklaringen er at når man først skal stirre på rompa til en karakter i timevis, kan det like godt være en damerompe.

Noe slikt, ja. Skal jeg først bruke tid på å stirre på en armor som ser bra ut, kan den like godt sitte på en puppeformet kropp.

Lenke til kommentar

Du gjorde den feilen ja, hehe. :p

 

Jeg har tross alt rollespillet i nærmere 2 år i min WoW-periode. Da hadde jeg både kvinnelige og mannlige "alter egoer" som fartet rundt og levde sine egne liv. Må faktisk si jeg mislikte sterkt ene av karakterene mine. Hun var en skikkelig hurpe. :p

Lenke til kommentar

Når man har valget mellom å se ut som en slutty supermodell og Jan Thomas^2 faller man oftest på supermodellen.

 

Husk at mange i forskjellig grad identifiserer seg med custom characters i diverse RPG's og MMORPG's, så alle vil ikke nødvendigvis "se ut som en slutty supermodell" så sant de ikke er transseksuelle. :p

 

Det merkelige er at de eneste jentene jeg vet om som spiller mannlige characters er de som vil unngå å bli igjenkjent som jenter in game. Alle andre sier at det føles rart å spille characters av motsatt kjønn.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Finnes det noen erfarene mages i denne tråden? Ser dødt ut i mage tråden hvor jeg allerede har postet. Er ikke EN nytting link/video om 3.3.5 Rotation eller Fire Specc. Er specced i Arcane, men guilden vil ha meg som Fire, kunne noen hjulpet meg med Rotation, Hvilke spells jeg bruker og speccet?

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Er ikke skråsikkert, men tror du starter med living bomb, så scorch, spammer fireball og bruker pyroblast når det blir instant. Så skal du kjøre living bomb igjen når den er ferdig, og alltid holde en scorch DOT oppe.

 

ikke 100% sikkert, tho. smile.gif

Lenke til kommentar

Det Porto sier er grovt sett rett. Prøvde meg som fire en stund i ICC og det er så og si på høyde med arcane nå. Rotation/Prio order er litt mer innviklet, men jeg foretrekker faktisk fire på fights hvor det er mye løping.

 

Hold scorch og living bomb oppe hele tiden og spam fireball til instant pyro proccer. Når man løper så er det veldig kjekt å fyre av instant pyroblasts eller refreshe living bomb.

 

Du bør komme fort inn i det med litt trening på target dummies. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...