Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testene var jo selve smørøyet. BBCs skunkworks i film, klipping og lyd. Seriøse biltester finner man i blader, det er ikke tid til det på TV. For ikke å snakke om den påfølgende rundetesten ved Stig. Det var det som var TG.  "Reiseprogrammet" Top Gear sliter med å balansere manus og spontanitet, og blir ofte en tam affære.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tydeligvis litt forskjellig hva vi synes var bra med TG ☺️ For min del var det roadtrippene som var genialt, de første vel og merke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Evt bare finne episoden i HD på en torrentside samme kveld/dagen etter det vises på BBC.

Slik at man også slipper reklameavbrudd og får sett hele episoden uten noen mangler! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ser ut som de ikke gjorde det veldig bra i studiedelen av programmet. En del folk hadde visst gått tidlig under innspillingen. 

Håper virkelig de får det til. 

Lenke til kommentar

Bare ondsinna tabloid skriverier det der uansett. Produsentene sier de ikke bryr seg om sånn sverting. Sier seg selv at det er mange takes i en tv episode. Det blir ikke bare spilt inn adlibbed i 45 minutter og redigert. Da har de aldri vært med på tv innspilling før isåfall. Jeg og mamma var på Du skal høre Mye innspilling i tromsø en gang. Det tok 4 timer å lage en episode som tar 30 minutter på tv

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Forrige TG gikk ikke på skinner det heller i starten, se på starten til forrige gjeng, det var ikke overfylt i hangaren deres heller, og de brukte sikkert sin tid på å få alt på stell. Jeg er spent på første episode til søndagen, og til tross for at jeg ikke liker programlederne hver for seg så kan det kanskje fungere sammen. Tiden vil vise om dette er en hit eller miss fra BBC sin side :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...