Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Har ikke hørt om varslingsknappen, men har varslet til alle viktige personer før.

 

De kunne enten ikke gjøre noe med det eller ikke trodde meg. Mitt problem er at jeg nå ikke får en grad på grunn av en lang konflikt hvor jeg har blitt behandlet slik, så jeg spurte om råd på dette forumet og et annet forum. Kanskje litt desperat....

 

Men er enig i at dette ikke fører noe sted. Så best å ikke diskutere dette mer. 

Drar vel til mine foreldres hjemland for å få det siste emnet. Det er vel det som må til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Herregud, du er en dum fyr.

 

Jeg prøver å prøve høflig mot deg...dette er bortkastet tid!

Hva i all verden?

 

Var noe galt i det jeg skrev? I så fall må du gjerne oppklare hva jeg har misforstått

 

Basert på dine tidligere innlegg, så forsøker du å fremstille meg som paranoid. Her da rasisme.

 

Disse tingene har åpenbart ingenting med hverandre å gjøre, men når en gjeng leid inn denger faren din (jeg var utenbys og kom hjem med en gang, men da var politiet involvert slik at jeg ikke kunne gjøre noe med det) og saken blir henlagt til tross for at det var midt på dagen med utallige vitner (blant annet min mor og søster, samt flere naboer), så stoler man ikke på politiet. 

 

Rent generelt kan man si at politiet i Trondheim har en del problemer med innvandrere generelt. Spesielt gjelder dette innvandrere som driver med politikk i sine hjemland. Kan ikke gå mer innpå enn dette. Konfidensielt. 

 

Når det gjelder mine karakterer, så er det mange faktorer. At jeg er innvandrer er nok en stor del av det for noen av de involverte. Men når jeg blir sjikanert eller plaget av dem bruker de nesten utelukkende innvandringsfiendtlig språk og siden jeg var den eneste innvandreren på nano...et enkelt språklig grep som sårer bare en person.

 

Om dine intensjoner var annerledes fra det jeg trodde, da ber jeg om unnskyldning. Men tviler litt på det basert på dine tidligere innlegg. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Nei, selvsagt ikke.

 

Men de er beskyttet (utvekslingsstudentene). Jeg er ikke det. 

 

Til og med andre innvandrerstudenter fra muslimske land har det mye bedre enn meg (selv om de er heller fåtallige etter det jeg har sett). 

 

Jeg er nok svært upopulær som person. En slags lynavleder. Jeg har blitt skjelt ut av flere Frp-statsråder og statsministeren også...det er bare sånn ting har blitt :D :D

 

Og vil legge til at jeg ikke identifiserer med en religion. 

 

PS! bør kanskje legge til at det var en del afrikanske studenter som følte seg svært dårlig behandlet for noen år siden (det var en sak om det). Men dette har ikke noe med meg å gjøre

 

Anyway, kanskje vi bør la det ligge. Jeg har en måned på meg. Forhåpentligvis vil administrasjonen se på saken min frem til da. Så får jeg dra til mine foreldre hjemland for å ta det siste emnet. Det var synd at det gikk slik, men det er ikke så mye mer å gjøre. 

Lenke til kommentar

Man bør kanskje ikke spørre, men: Hva er sammenhengen mellom saken din og det at du fikk kjeft av Erna?

Og hvorfor fikk hun kjeft av Erna? Erna virker ikke som ei med kort lunte. 

 

Men uansett hvis Sandy har en god sak med bevis så ville jeg gått til media (eller kanskje også hyret en advokat) også skrevet en selvbiografi, men dette høres ut som om det er ekstremt overdrevent (etter det jeg har lest i denne tråden), men hvis ikke det er det så er det en ekstremt ille situasjon. 

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Sa bare at jeg er en upopulær person på høyresiden. Aner ikke hvorfor. De ser ut til å vite hvem jeg er. 

 

Men ja, det er mildt sagt merkelig ja...

 

Til Duklain: Jeg har vurdert alt dette. Det jeg tenker er dette: hvis alt dette skjer på en skole og jeg har klaget over flere år. De vet hvordan jeg har blitt behandlet. Men synes ikke at det er noe galt, eller som med konsulenten på fysisk institutt: ensidig støtter professorene selv om de taler usant i sin forklaring. 

 

Ønsker jeg da virkelig en grad fra et slikt universitetet? Det er på det nivået jeg er i tankengangen min.

Lenke til kommentar

Hei! Har i underkant av 8 dager å lære meg pensum i "Matematikk 4" og "Optimering og beslutningsstøtte for teknisk-økonomisk planlegging". Noen som har hatt noen av fagene som har noen gode tips?

 

Grunnen til at jeg ikke har fått startet på de før nå er fordi jeg samtidig har forberedt meg til to andre eksamener (hvorav den ene er om to dager), og skrevet masteroppgave. Alt for å kunne fullføre til sommeren. 

 

Så, noen gode tips anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...