Gå til innhold

Hvorfor gidder folk å bruke firefox eller opera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor gidder folk å bruke IE?

 

 

topic sier det meste, hvorfor gidder dere.

det er jo bare så evig mye mer bugs og spyware.

hvorfor kan dere ikke bare holde dere til Firefox eller Opera??? det er jo evig mye bedre.

jaja litt tilvenning og sånt er det med Opera og Firefox, men faen eller da, da vil jeg heller slite med IE-bugs.

skjønner ikke hvorfor folk sier at IE ikke er så bra

 

 

Din trangsynhet avslører seg selv :p

 

Verden er stor, folk er forskjellig, og noen prioriterer å lære seg noe annerledes, som kanskje er bedre, enn å være kjerringa i strømmen.

 

 

God jul.

Lenke til kommentar
jaja litt pop up

Litt pop-ups. Er vel en mild understatement også har man jo spyware. Med IE så lå jeg på en 50-80 spyware i uka med ad-aware og spybot.

 

Byttet til opera, null pop-ups og 4-5 spyware med adware/spybot i månden.

 

Er jo greit å prøve litt isteden for å si at alt er bare møkk. Pluss det er ikke mange sider opera ikke virker i. Og jeg kan ikke se hva som er så veldig vanskelig med opera.

Lenke til kommentar
jaja litt pop up

Litt pop-ups. Er vel en mild understatement også har man jo spyware. Med IE så lå jeg på en 50-80 spyware i uka med ad-aware og spybot.

 

Byttet til opera, null pop-ups og 4-5 spyware med adware/spybot i månden.

 

Er jo greit å prøve litt isteden for å si at alt er bare møkk. Pluss det er ikke mange sider opera ikke virker i. Og jeg kan ikke se hva som er så veldig vanskelig med opera.

Hva mener du med spyware? Om du mener cookies, har dette ingenting med sikkerhetshull å gjøre. Om du fikk 80 dialere eller noe slikt i uken, lurer jeg på hvike sider du surfer på :ermm:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
hvorfor gidder folk å bruke IE?

 

 

topic sier det meste, hvorfor gidder dere.

det er jo bare så evig mye mer bugs og spyware.

hvorfor kan dere ikke bare holde dere til Firefox eller Opera??? det er jo evig mye bedre.

jaja litt tilvenning og sånt er det med Opera og Firefox, men faen eller da, da vil jeg heller slite med IE-bugs.

skjønner ikke hvorfor folk sier at IE ikke er så bra

 

 

Din trangsynhet avslører seg selv :p

 

Verden er stor, folk er forskjellig, og noen prioriterer å lære seg noe annerledes, som kanskje er bedre, enn å være kjerringa i strømmen.

 

 

God jul.

Støttes!

 

Go, Firefox!!

 

God jul... :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...