Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ca dette jeg gjør for tiden (ikke veldig konkret):

 
 
Markløft og beinpress hver sin dag, skulderpress en av dagene (gjerne samme dag som beinpress)
Ellers litt fordelt: stående franskpress, arnold-press, SL-7001 maskin brystpress (en av de få brystpressøvelsene jeg tar smertefritt pga en liten skade). Samt hangups hver morgen og kveld.
 
Styrke 3-6 ganger i uka (normalt rundt 4-5), og crosstrening 2-3 ganger, gjerne etter styrke.
Lenke til kommentar

En interessant tråd her vedr. vektnedgang og sammenhengen mellom trening vs redusert energiinntak.

 

Ikke spesielt når du ser at halvparten av samtalen er "Anarv", altså de(n) religiøse tullingen(e) som driver https://anarv.home.blog. Tror at jorden er flat, vaksinemotstander og mange andre konspirasjonsteorier. Det er gått så langt at enten er de/han sinnsyk eller netttroll satt i gang for å ødelegge samfunnet via nettsamfunn. Slike folk er farlige for samfunnet og fortjener ingen audiens.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke spesielt når du ser at halvparten av samtalen er "Anarv", altså de(n) religiøse tullingen(e) som driver https://anarv.home.blog. Tror at jorden er flat, vaksinemotstander og mange andre konspirasjonsteorier. Det er gått så langt at enten er de/han sinnsyk eller netttroll satt i gang for å ødelegge samfunnet via nettsamfunn. Slike folk er farlige for samfunnet og fortjener ingen audiens.

Jeg ser ingen feilslutninger i hans argumentasjon hva angår fysiologien og utelukker hans/hennes teorier om geoengineering.....

 

Jeg TROR.... <--- Vektlegger dette... At du ser på hans argumenatsjon og velger å bruke hans/hennes (jeg nekter å bruke hen, det er cowtowing til progressive liberalism) argumentasjon for å avvise ham/henne absolutt... 

 

Prøv på nytt....

Endret av Dufen
Lenke til kommentar

Å du milde for en tråd, mye av det som blir hevdet er ikke helt feil, men sjeldent har jeg sett så mye vekt gis til små detaljer med en slik skråsikkerhet. Tråden preges av en generell unødvendig bruk av komplekse termonologier, og jeg spør her som der - hva er essesen i tråden/uenighetene?

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...