Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idrettvitenskap var egentlig det feteste jeg var borti, og hadde mest sannsynlig tatt mastergraden i idrettfysiolog, om jeg ikke hadde skadet skulderen min under satsingen mot styrke-NM for 3-4-5 år siden eller gud vet hvor lenge det har startet å bli nå - men det blir rett og slett spekulasjon.

Var iallefall utrolig moro, variert med myyye gym (lå vel på 4k-5k kcal daglig ) og ikke minst ekstremt sosialt.

 

Uansett, det er aldri for sent for å angre - jeg f.eks tok medisin grunnfag ettårig som et "pauseår" mens skulderen min ble frisk igjen og jeg kunne fortsette, men så fant jeg ut at kosthold var mer meg og valgte å fortsette på det. Vi har personer i klassen som er 40-50 år med kids, så om du har mulighet just do it sier jeg.

For å snu om littegranne; mitt andre lidenskap er gadget som i mobil & hardware og blåste av noen år på VGS som jeg angrer egentlig mye på, men man lærer så lenge man lever.

 

Edit: Hva endte du med å studere ? :)

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På rygg og bicep dag kjører jeg markløft før pull ups. Dette gjør meg veldig svak i pull ups selv om jeg tar fem minutter pause etter mark. Bør jeg prøve pull ups før markløft?

Kva er det som stopper deg i frå prøve det? Trening er veldig induviduelt og bør tilpassat, får å oppnå best muleg resultat.

Ein liten tips, gå litt ned i vekt på mark, om du tar pulls først. Just to be safe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...