Jump to content

Thor - God Of Thunder

Medlemmer
  • Content Count

    3033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Thor - God Of Thunder last won the day on February 9 2013

Thor - God Of Thunder had the most liked content!

Community Reputation

4132 :)

About Thor - God Of Thunder

  • Birthday January 1

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  1. Absolutt ingen grunn til å overspise som du seier. Kjem iallfall til å holde meg til periodisk faste uansett. Kommer til å bu på campus, så all mat er inkludert i skulepengane, og då er det kantine mat. Er usikker på korleis mat som blir servert, men må unngå det som Akse seier, å overspise... Snakka med nokon som var på samme skule i fjor, å dei sa det skal godt gjerast å ikkje gå opp litt i vekt. Handlar sjølvsagt om kontroll og viljestyrke. Skal nok gå!
  2. Liten update av korleis eg ligg ann, og planane framover. 5x160kg i bøy med belte, 90grader. 5x5 100kg benk. Missfornøyd med framgang. 5x180kg mark. Har hatt 10x170kg i mark med bra teknikk, så trudde eg skulle klare fleir reps på 180. Vekta ligger på 102,5kg og er på veg ned. Begynte med lavkarbo/ketose 1. Mai, då vegde eg 108kg ish. Planen er å gå ned til rundt 85-90kg før eller så nærme som mulig før eg skal til USA å studere i August. Er redd det blir vanskelig å gå ned i vekt der borte, men er uansett innstilt på å komme tilbake til Norge med ein vekt på rundt 90kg.
  3. Trener du med overhåndsgrep i marken? Hadde aldri klart det med over 160kg trur eg...evt tips til å auke grepsstyrken?
  4. Har begynt å frontbøye, trur teknikken er god, men kjenner ingenting i framside lår. Har fleire det "problemet" eller er det heilt vanleg? Trenar ganske tungt med 5 reps 5 sett. Nokon som har erfaring med dette?
  5. Tenkte også å ta med barbell rows og militærpress, nokon forslag til kva dag eg burde ha dei, mtp på musklar som blir brukt? Kommer også til å trene tåhev, shrugs, og litt biceps/triceps iso rundt om. Tar 10min til det eg føler for etter eg er ferdig med baseøvelsane.
  6. Løfta 180kg "lett" i mark for eit par veker sida, og det var etter arbeidssetta, derfor trur eg 200kg burde vere oppnålig om eg hadde komme på trening kunn for å teste 1RM. Har bøya 150kg x3i bøy med kneewraps og uten belte, etter å ha reppa 140x6x2. Trur derfor eg hadde klart 160ish med kunn belte. (kanskje mykje å håpe på). Klarer 5 reps på 100kg i benk, og i fjor når eg bare klarte 90kg, så tok eg 1RM på 110kg ganske lett, så trur 120kg skulle gått opp. Skal begynne på eit nytt program nå: A: Mark, dips B: Frontbøy, Chins/hangups C: Benkpress, power cleans Har treningsfri onsdagar. Skal også begynne med 4x4 intervaller etterkvart.
  7. Har gått opp ca 8kg nå, vekta låg på 107,9kg i dag. Har begynt å få ganske OK gains når det kjem til styrke. 1RM ligger på ca 200kg i mark, 160kg bøy og 120kg benk. Merkar også at eg har blitt "hardare" i muskelaturen, samtidig som eg har fått ein del meir overflødig fett igjen. Merkeleg å føle seg meir "fit" med 15kg meir kroppsvekt, når mykje av det er fett. Er nok eindel vatn også, pga det høge karbohydrat inntaket + kreatin. Har ete mykje drittmat i det siste, så planen er å ete meir "clean" fom. i morgo, får å gaine minst mulig fett og mest mulig rein muskelmasse. Nye bilder i fyrste post. "Slow progress is still progress..."
  8. Nokon bra tips til øvingar for trapz? Tenker då noko anna enn shrugs, som tek godt i nedre del. Har OK nakke, men manglar mykje i nedre del. Legger ved eit bilde av kva eg meiner.
  9. T-bar row er nice, men har erfart at ein fort kan få ein smell i korsryggen... Prøvd barbell rows? Bra framgang btw!
  10. Om det fortsatt nokon som følger med, kunne eg trengt litt feedback på kostholdsplanen framover. Siden eg alltid har jobba med å slanke meg, uten større hell det siste året, tenkte eg å snu om på det; opp i vekt. Gå opp mest mulig i muskelmasse først og fremst dei neste 6mnd evt. 12. Frokost, lunch, etter trening, kvelds blir ca 2900kcal, 270g protein, 60g fett og 366,2g karbohydrat. Då er ikkje middag inkludert sidan det varierar veldig. Korleis ser fordelinga ut? Er 183cm høg og veg nå ca 100kg. Vurderar å begynne å logge fast igjen, men veit ikkje heilt endå. Uansett, tusen takk på forhånd til den/dei som evt. vil hjelpe meg!
  11. Nytt år, ny treningsperiode. Har begynt å kjøre dette nå: A: Knebøy 5x5 Bankpress Myo-reps Barbell rows 5x5 Smal benk Myo-reps Smal roing Myo-reps Militærpress Myo-reps Cabel flyes Myo-reps "Biceps-blast" (Består av 3 bicepsøvelser uten pause mellom) Tåhev 20x3 B: Dips Myo-reps Markløft 5x1 Incline Myo-reps Shrugs 20x3 Decline Myo-reps Tåhev 20x3 "Triceps blast" (Består av 3 tricepsøvelser uten pause mellom) Tar ca 1 time å kjøre igjennom, og trenar måndag - laurdag/sondag. Nokon kommentarar til evt. justeringar? Ser kanskje voldsomt ut, men det blir 6 lette gjennomkjøringar av kroppen i løpet av ei veke. Spiser og sover for å gå opp i vekt. Planen er å kjøre dette programmet i 8-12 veker, for så å gå over til en 2- splitt med tyngre vekter og færre reps. Tips og saklige kommentarer blir belønnet med karma.
  12. Kjedleg, du får gje eit lite vink når du startar igjen!
  13. Warrum? Ikkje så gira lenger? :/ Korleis står det til med fett% og kroppsvekt nå? Me hadde vell eit veddemål om fyrstemann til 93kg, var det ikkje?
  14. Kva hender min gode mann? Du har vell ikkje slutta å trene regnar eg med?
  15. Bra løft! Det kan hjelpe litt å sjå rett fram eller litt oppover mtp mellom/korsrygg?
×
×
  • Create New...