Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen jeg IKKE stoler på kan sakene sine så er det meg... :ph34r:

 

Fruen klarte forøvrig ikke å få hendene rundt overarmene mine i dag, jeg tror jeg vokser ( PF FTW)...

Du representerer altså lavmålet... Stråmann...i

 

Den dagen EN ting er utslagsgivende hva trening og kosthold angår skal jeg ha deg som helt...

O

Så hovedårsaken til at du vokser er pf? Den må du lenger ut på landet med.

skriver fra telefon, du skjønner hva som er sitert og hva som er svart...

 

Jeg forstod ikke svaret ditt helt, men det virker som om hver gang du har fremgang er det pf som er årsaken til det. Jeg er fullt klar over at pf er supert, men du hadde hatt like mye muskelvekst uten å spise etter pf prinsippet.

Lenke til kommentar

BAN!? Hvem har overtrådt forumets retningslinjer i så alvorlig grad at de skal bannes her inne?

Dårlig ordvalg. Mente egentlig at enkelte ting kan slåes hardere ned på. Men så spørs det jo også på hvilket nivå en vil legge denne tråden på. Er det en jovial pratekafé, eller er det noe mer seriøst? Jeg vet ikke.

For øvrig er vel trolling imot forumets retningslinjer. Stråmannsargumentasjon også. Det har jeg sett mer enn en gang. Men, men.

Lenke til kommentar

 

Jeg forstod ikke svaret ditt helt, men det virker som om hver gang du har fremgang er det pf som er årsaken til det. Jeg er fullt klar over at pf er supert, men du hadde hatt like mye muskelvekst uten å spise etter pf prinsippet.

Det har du helt rett i, muskelvekst er tilstede. PF eller ikke. PF gjør dog til at man enklere legger merke til det når fettakkumulering så å si er eliminert.

 

Så hovedårsaken til at JEG vokser er som du sier kcaloverskudd.

 

Storken var den som tynte meg til å prøve en uke med PF for jeg var seriøst skeptisk.

Jeg ble mildt sagt overraska over hvor enkelt det var.

Er du villig til å teste?

Lenke til kommentar

post-235098-0-67711500-1349075116_thumb.png

 

PF er interessant, og det har seg si at denne uken starter vi med "slankedietter" og vi starter skolen nå om en time for å bli delt inn i gruppene så skal vi gå igjennom hva forskningen sier og ikke minst; ha en kausus og anbefale/fraråde for grupper. Så finfin tid å gå igjennom denne modulen nå.

 

Vi ble randomisert inn i en god del forskjellige grupper, jeg var en av dem som havnet på gruppe PF. (Stakkars dem som fikk Grete-dietten) :D

Var glad for å få periodisk faste da denne er mest interessant, er spent på hva gruppen low-carb kontra ketose-dietten kommer opp med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må få rette deg på at PF ikke er en diett men et spisemønster. Det er forøvrig ikke noe man gjør i en periode. Det en vedvarende protokoll som utover fettforbrenning har en rekke heldige effekter på helse generelt.

 

Liker at en del av pensumet ditt heter " trygdemedisin " :mrgreen:

Lenke til kommentar

Know know. :) Dette er dog i en livsstil-endring fase men kunne ordlegget meg annerledes ser jeg. Lærerinen vår har en tordentale uten ikke om media i disse dager nå .. får bakoversveis her jeg sitter. Haha ;tro meg - nav, regler og sammerbeid med fastleger (henvisning) var det kjedeligste jeg har vært borti; vanlige mannen i gaten vil i dagens samfunn ha medisin for alt. :(

 

Lenke til kommentar

Testet sumosquats etter treningen i dag, først og fremst for å få testet kettlebells. Normalt tar jeg backsquats på 70-80kg med 50 reps og blir naturligvis helt utslitt av det. Men når jeg testet sumosquats med kettlebell merket jeg teknikken min ble mye bedre. Riktignok var vekten lettere siden den tyngste kettlebellen var på 20kg så tok 100 reps for å kompensere. Likevel, mye bedre teknikk med kettlebells :)

Lenke til kommentar

Fulgte et program jeg fant fra Dan John de siste 60 ukene. Der var squatmålet å squatte egen kroppsvekt med 50 reps. Etter 6 uker måtte jeg jo bytte program, men på slutten klarte jeg cirka 40kgx10 (oppvarming) og 2x 70kg 20 reps - totalt 50. Hadde håpet å klarte kroppsvekt 50 ganger men ville nok stagnert fremgangen hvis jeg fortsatte med samme øvelse i mer enn 6 uker.

Lenke til kommentar

Finnes andre ting enn "klipp" og "lim" man kan gjøre i ps. Redigeringsmessig ser bildet ca rævpult ut.

Sier du det. Orginalbildene er lastet opp uredigert i full størrelse direkte fra kamera med EXIF inntakt. At kameraet er relatitvt ræva er så. Men uansett, dette var to tilfeldige formbilder. Det finnes nok av andre eksempler å ta av hvis dere virkelig skulle være i tvil, og hun sto faktisk på en scene foran hundrevis av mennesker igår. Men hun var sikkert photoshoppa der og da....

Nå har ikke jeg kommentert noe som skulle tyde på at dama er såkalt "photoshoppet" som posten under bidet kunne tyde på, dvs dratt litt i eller forandret på proposjoner. Jeg påpekte at level av softening var veldig høy (noe som også kan kommer av at comprimeringen i etterbehandlingen i kameraet er vel hard). Softing er på ingen måte fy-fy, men slike mengder ser jo på ingen måte pent ut.

Det at du har lastet opp bildene "direkte fra kamera" er intet bevis for at ikke et bilde er fikset på. Etterbehandling i kamera er ikke noe nytt.

 

Hvis du enda ikke forstår hva jeg mener: Jeg er ikke i tvil om at dama ser akkurat slik ut i virkeligheten (og det er derfor jeg sa at det finnes andre ting enn "klipp" og "lim" i ps).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...