Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har faatt meg min egen Nettflix account naa, og vil derfor faa noen tips paa noen filmer som jeg absolutt MAA laane, og slik at jeg virkelig kan kose meg de naermeste dagene.

7133078[/snapback]

 

Hm fikk litt lyst til å registrere meg der ... kom gjerne med tilbakemelding om hvordan det er med levering osv.

 

Noen anbefalinger, får komme med "nye" filmer da -

 

Inside man - film om et bankrobberi, i stil med dog day afternoon, imo mye bedre også.

 

Oldboy - actiondrama i tarantino-stil.

 

Dawn of the dead - grotesk og farlig bra horror-film.

 

Sin city - tøff action-thriller i svart-hvitt.

 

The island - action/sci-fi/adventure-film med mcGregor og Scarlett Johansson, emmelig bra.

king kong - flott remake av en klassiker

 

 

 

Kan jo også anbefale alle filmer av tarantino..reservoir dogs, pulp fiction, kill bill, jackie brow, true romance etc. men de fleste har du kanskje sett.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Jeg har faatt meg min egen Nettflix account naa, og vil derfor faa noen tips paa noen filmer som jeg absolutt MAA laane, og slik at jeg virkelig kan kose meg de naermeste dagene.

7133078[/snapback]

 

Hm fikk litt lyst til å registrere meg der ... kom gjerne med tilbakemelding om hvordan det er med levering osv.

 

Noen anbefalinger, får komme med "nye" filmer da -

 

Inside man - film om et bankrobberi, i stil med dog day afternoon, imo mye bedre også.

 

Oldboy - actiondrama i tarantino-stil.

 

Dawn of the dead - grotesk og farlig bra horror-film.

 

Sin city - tøff action-thriller i svart-hvitt.

 

The island - action/sci-fi/adventure-film med mcGregor og Scarlett Johansson, emmelig bra.

king kong - flott remake av en klassiker

 

 

 

Kan jo også anbefale alle filmer av tarantino..reservoir dogs, pulp fiction, kill bill, jackie brow, true romance etc. men de fleste har du kanskje sett.

7133193[/snapback]

 

Naa er det slik at jeg har sett alle filmene du nevnte, utenom Oldboy, noe jeg allerede har bestemt meg for aa se.

 

Uansett, tror netflix bare fungerer i USA. Vertsbroren min har et account, og han er veldig fornoyd. Det fungerer veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Til Ustedalen: Jeg vet ikke hva du har sett og ikke sett, så det blir litt vanskelig, men kommer med tips.

 

- Heat.

- Basic Instinct. (Få med deg 2'ern også)

- Blade Runner.

- Goodfellas.

- City Of God.

- Donnie Brasco.

- The Insider.

- Mystic River.

- Lord of War.

- The Last Of The Mohicans.

- The Island.

- Mr. & Mrs. Smith.

- Hotel Rwanda.

- Cinderella Man.

- Syriana.

Lenke til kommentar

Woah! Play.com selger en ny versjon av Erik The Viking! Skal være ærlig og innrømme at jeg ikke har vært så aktig på filmfronten for tiden (lite penger og tid til film), men denne har rett og slett gått meg hus forbi! :ohmy:

 

EDIT: Link.

 

Forresten, nå ser jeg at Amazon selger 4-disc-versjonen av filmen! Men når jeg ser på bonusmaterialet, ser det jo ganske likt ut, da. Er det en feil? Er det slik at Amazon også selger 2-disc-versjonen, eller at Play også selger 4-disc-versjonen?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...