Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djis, terrorister som bruker tyske H&K-våpen? Dessuten, er det bare meg, eller ser våpnene mer ut som plastikk-softguns enn virkelige våpen? Joda, HK-våpen har jo alltid sett litt "plastiske" ut (de er jo laget av "plastikk"), meeeen... :hmm:

Kanskje disse bare er smådetaljer, men jeg føler at det lett kan ha noe å si for hvor kritisk Boll er til resten av alle de "små detaljene" i Postal-universet.

 

Jaja, kanskje filmen blir bra (altså, i forhold til at Uwe lager filmen, og at filmen er basert på et gladvold-spill). Skal definitivt se den, om den havner på en av kinoene i nærheten. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Djis, terrorister som bruker tyske H&K-våpen? Dessuten, er det bare meg, eller ser våpnene mer ut som plastikk-softguns enn virkelige våpen? Joda, HK-våpen har jo alltid sett litt "plastiske" ut (de er jo laget av "plastikk"), meeeen... :hmm:

Kanskje disse bare er smådetaljer, men jeg føler at det lett kan ha noe å si for hvor kritisk Boll er til resten av alle de "små detaljene" i Postal-universet.

 

Jaja, kanskje filmen blir bra (altså, i forhold til at Uwe lager filmen, og at filmen er basert på et gladvold-spill). Skal definitivt se den, om den havner på en av kinoene i nærheten. :)

7140230[/snapback]

 

ja og et ELCAN sikte på en MP7, er jo like brukbart som som en å kjøre bil under vann

Lenke til kommentar
Djis, terrorister som bruker tyske H&K-våpen? Dessuten, er det bare meg, eller ser våpnene mer ut som plastikk-softguns enn virkelige våpen? Joda, HK-våpen har jo alltid sett litt "plastiske" ut (de er jo laget av "plastikk"), meeeen... :hmm:

Kanskje disse bare er smådetaljer, men jeg føler at det lett kan ha noe å si for hvor kritisk Boll er til resten av alle de "små detaljene" i Postal-universet.

 

Jaja, kanskje filmen blir bra (altså, i forhold til at Uwe lager filmen, og at filmen er basert på et gladvold-spill). Skal definitivt se den, om den havner på en av kinoene i nærheten. :)

7140230[/snapback]

ja og et ELCAN sikte på en MP7, er jo like brukbart som som en å kjøre bil under vann

7140459[/snapback]

Av alle ting som er galt med Postal så er det tekniske detaljer vedrørende våpnene dere kommenterer? :D

Lenke til kommentar
Djis, terrorister som bruker tyske H&K-våpen? Dessuten, er det bare meg, eller ser våpnene mer ut som plastikk-softguns enn virkelige våpen? Joda, HK-våpen har jo alltid sett litt "plastiske" ut (de er jo laget av "plastikk"), meeeen... :hmm:

Kanskje disse bare er smådetaljer, men jeg føler at det lett kan ha noe å si for hvor kritisk Boll er til resten av alle de "små detaljene" i Postal-universet.

 

Jaja, kanskje filmen blir bra (altså, i forhold til at Uwe lager filmen, og at filmen er basert på et gladvold-spill). Skal definitivt se den, om den havner på en av kinoene i nærheten. :)

7140230[/snapback]

ja og et ELCAN sikte på en MP7, er jo like brukbart som som en å kjøre bil under vann

7140459[/snapback]

Av alle ting som er galt med Postal så er det tekniske detaljer vedrørende våpnene dere kommenterer? :D

7141421[/snapback]

 

Tjaaaa... Får jo ikke så alt for mye mer utav bildene der da. Poenget er likevel at det er lite troverdig med arabiske terrorister som vandrer rundt med våpen som er så dyre og avanserte at det norske forsvaret fortsatt ikke har kommet lenger enn å kun vurdere om de skal bytte ut AG'en med disse våpnene (hovedsaklig G36). Terrorister + AK47 = sant. :love:

 

EDIT: Uansett, et kikkertsikte på en PDW er jo, som Gunfreak sier, ganske så tåpelig. MP7-en har vel en effektiv "drapsradius" på omtrent en halv meter. :wee:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg så Land of the Dead i dag og syntes dette var en opplevelse likte en veldig godt mn til spørsmålet finnes det noen andre i denne serien virket som om dette var en oppfølger

7142974[/snapback]

 

Det finnes tre filmer til i denne serien. Night of the Living Dead, Dawn of the Dead og Day of the Dead.

 

Det finnes en remake til Dawn of the Dead, kom vel for 2 år siden, og det er en remake av Day of the Dead på gang. Men etter å ha sett traileren til Day of the Dead remaken, ble jeg nesten dårlig. Den filmen ser skikkelig rævva ut.

Lenke til kommentar
kk takk er de bra?

7143119[/snapback]

 

De er veldig bra, selv om dette er min mening. Sikkert mange der ute som ikke liker dem. Liker best Dawn of the Dead. Så følger Night of the Living Dead og Day of the Dead.

 

På play for du tak i special editions av både Night og Day filmene. Dawn of the Dead selger de også der, men for å få den absolutt suverene utgaven av denne filmen, ville jeg ha prøvd å få tak i Ultimate Edition. Der for du alle de tre utgitte utgavene av filmen, pluss en haug med ekstra materiale.

 

Remaken til Dawn of the Dead er faktisk overraskende god, men når ikke disse filmene opp til sokkelesten (eller noe sånt).

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er de tre utgavene som blir sett på som de beste av Romero's filmer:

 

Night of the Living Dead - Millennium Edition

 

Dawn of the Dead - Ultimate Edition

 

Day of the Dead

 

Det er jo tre må ha filmer. Og når det kommer til remaken av Dawn of the Dead så er vel det en av de beste remakene som er gjort til nå.

 

Edit:

 

Først så kom March of the Penguins nå kommer --> Farce of the Penguins :!:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Trilogy of the Dead inneholder 30th Anniversary Edition av NoTLD, som har nyinnspilte scener, som egentlig ødelegger filmen. Jeg har den versjonen selv, og de nye scenene, spesielt den siste, er rett og slett frustrerende.

 

Dawn of the Dead i den boksen er directors cut versjonen, så der er det jo egentlig ikke noe store greier.

 

Day of the Dead har vel egentlig bare en versjon, så vidt jeg vet.

 

Eneste jeg ville klaget på med den boksen er at den ikke inneholder de 2 andre utgivelsene av DoTD (european og extended), den har 30th Anniversary av NoTLD, som jeg ikke liker og den er jo ganske tom når det kommer til special features. Spesielt viss du sammenligner med de versjonene som allrede har blitt linket til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...