Jump to content

Hr. Jenssen

Medlemmer
  • Content Count

    15077
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

869 :)

About Hr. Jenssen

  • Birthday 02/19/1988

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

12434 profile views
  1. "det blir feil å hylle de samme egenskapene enda en gang" TAKK for at dere gjør dette!
  2. Og mange av de som ble med på Kickstarteren er jo (indie) utviklere selv. Oculus gir altså en bønsj med utviklere et gratis brillesett som de umiddelbart kan begynne å lage spill for. Win-win.
  3. Har allerede fått skjemaet. Norge er en av lanseringslandene. Alternativet for de utenfor er forresten en "Swag Bag". Hva som finnes inni, er ikke nevnt.
  4. "laster du inn automatisk får du en lang cutscene hver. Jævla. Gang. Og den kan selvsagt ikke hoppes over? WTF?" Trykk SPACEBAR om du spiller på PC, så skipper du dette klippet så snart spillet er ferdig med å laste inn. Da slipper du å se/høre hele klippet. Om du spiller på konsoll, så kan du kanskje ikke hoppe over fordi det tar såpass lang tid for spillet å laste inn på denne allerede utdaterte spillmaskina. Virker egentlig som at denne anmeldelsen er ment å være "edgy", kun for å være "edgy". Å gi dette spillet 3/10 virker helt bisarrt. Greit at man skal få mene hva man vil, men man må være blind om man ikke klarer å fange opp alt talentet som har blitt brukt på spillet (til god effekt). Vet ikke hvor gammel Shreiber er, og ønsker ikke å få dette til å høres ut som noen form for nedverdigelse, men anmelderen minner meg om meg selv da jeg var ungdom. Sinna på verden og alt som var mainstream. Det alle andre likte var teit. Jeg klarte sjelden å forklare nøyaktig hvorfor dette de andre likte liksom var så teit, men det var bare teit. Og denne anmeldelsen oser av samme greia. Spillet er "gørrkjedelig" og kampsystemet er "simpelt", uten at anmelder i det hele tatt klarer å beskrive problemene i noen form for dybde, eller noen sammenheng som gjør det forståelig for noen på utsiden. Og da mener jeg at man har feilet som anmelder, når leseren ender opp med å sitte og klø seg i hodet etter å ha lest teksten. Her har vi en som har skjønt det.
  5. Snodig ting å si. Blir litt som å si "Bileiere har allerede bil, så hva er målgruppen til denne nye bilen?"
  6. Two Worlds 2 hadde også en historie som bygget opp til noe stort, og så fikk den plutselig alzheimers og glemte helt hva den selv handlet om. Spillet hadde mange gode ideer, men det ble bare rot til slutt. Tydelig et spill som ikke ble gitt nok tid til å blomstre i utviklingsprosessen. Nei faktisk har spillet vært utsatt om og om igjen helt siden 2012. IGN sa i sin sniktitt at spillet skulle komme i 2012. Kan godt ver dei sa det, men første offisiele dato som kom på hjemmesiden osv var Oktober 2013 Den datoen ble kun satt da spillet byttet utvikler. Før dette var det en annen utvikler, og spillet var i utgangspunktet ment å lanseres i 2012.
  7. Nei faktisk har spillet vært utsatt om og om igjen helt siden 2012. IGN sa i sin sniktitt at spillet skulle komme i 2012.
  8. Tviler på at spillet noen sinne kommer ut. Det har blitt utsatt TO ganger de siste tre månedene, og over de siste par årene har spillet blitt utsatt utallige flere ganger. Nå er det også snakk om at Topware holder på å gå konkurs. Folk gjør i alle fall smart i å IKKE forhåndsbestille Raven's Cry. Plutselig sitter dere med et spill dere har betalt for, som aldri vil bli utgitt.
  9. Liten feil i andre paragraf. Det står at "tyske Techland" står for utviklingen av Dead Island 2. Dere mener nok tyske Yager.
  10. Flott spill, og definitivt et enormt steg i riktig retning fra tidligere spill i serien. Men jeg er også enig med anmelder her, om at det moralske valgsystemet helt mister noen form for viktighet og "impact" når man bare kan holde inn en knapp og se det rette svaret, for så å laste inn tilbake rett før man gjorde avgjørelsen for å rette den opp igjen. Sa dette selv i min anmeldelse som forøvrig ble skrevet for ganske lenge siden. What gives med at det tok så lang tid før dere så på denne lille perlen, Gamer?
  11. Ubisoft må være det mest bipolare spillstudioet jeg noen sinne har vært borte i. Får være måte på mental ustabilitet og PMS på disse folka.
  12. Hehe, hva skjer med dialekten din? Høres ut som at du sjonglerer litt mellom møring og sørlending.
×
×
  • Create New...