Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Fisker: Sakser eit innlegg frå ein tråd på forumet eg ikkje fekk svar på.

Hoho, kjøpte Monty Python-boksen til ca 300 kroner i USA. Fantastisk kul boks. Spesielt kult å få den 8-900 kroner billigere enn det den koster på platekompaniet.

300 kroner? :hrm:

 

På DDD får du den til $111, rundt 900,- kroner vil eg anta, og altså 1200,- på Platekompaniet, korleis fekk du den for latterlige 300?

 

Vurderer sterkt å kjøpe den samleboksen. Korleis er lydkvaliteten på filmane? Eg har lese at dei er mono, noko eg ikkje heilt forstår då det er opppgitt 2.1 Dolby Digital på alle filmane med enkeltsesongar.

6752124[/snapback]

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Har du fått filmen min? Sendte den i forrige uke.

6757484[/snapback]

 

Ja visst, beklager at jeg ikke har kommentert det, så hele smørja i går ettermiddag, og syntes det var veldig imponerende! Når er de filmet? Har du noe "dagbok" eller noe som dokumenterer prossessen? Hadde vært interessent å se :)

Gleder meg stort til Emesis blir skueklar for det store publikum.

 

Som jeg nevnte før i dag, tenkte å se Lady Vengeance, men var så jævla trøtt at jeg la meg til å sove rett etter middag, så jeg får se den nå :)

Lenke til kommentar

Jeg som har hørt så mange lov ord om 9/11, jeg gledet meg som en hver film nerd gjør til en godbit. Ja, nesten så mye som om det hadde kommet en ny Phyton film.

 

Men hva får jeg servert? En dårlig film med en haug med konsperasjons teorier, jo. De var heftige og revlusjonerede, men de sier det samme gjennom hele filmen.

 

Bush familien + Bin Laden Familien = Sant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...