Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Fisker: Sakser eit innlegg frå ein tråd på forumet eg ikkje fekk svar på.
Hoho, kjøpte Monty Python-boksen til ca 300 kroner i USA. Fantastisk kul boks. Spesielt kult å få den 8-900 kroner billigere enn det den koster på platekompaniet.

300 kroner? :hrm:

 

På DDD får du den til $111, rundt 900,- kroner vil eg anta, og altså 1200,- på Platekompaniet, korleis fekk du den for latterlige 300?

 

Vurderer sterkt å kjøpe den samleboksen. Korleis er lydkvaliteten på filmane? Eg har lese at dei er mono, noko eg ikkje heilt forstår då det er opppgitt 2.1 Dolby Digital på alle filmane med enkeltsesongar.

6752124[/snapback]

6757999[/snapback]

 

men på cdon får du den får rundt 200.- kr :thumbup:

Lenke til kommentar
nope holy grail,meningen med livet og life of brian stort tilbud wett du :thumbup:

6759858[/snapback]

Det er denne som er så dyr, den har de ikke hos cdon.com for ca en 200 lapp. :)

6759878[/snapback]

 

nei det er en slags bok vet ikke helt det var vist 229.- :blush: et er bare de 3 klasikkerene

søk på cdon og du får se drit mange monthy python filmer til 49-300.- kr!!

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
men på cdon får du den får rundt 200.- kr :thumbup:

6759808[/snapback]

Er nok snakk om hele 'Flying Circus'.

6759838[/snapback]

 

 

nope holy grail,meningen med livet og life of brian stort tilbud wett du :thumbup:

6759858[/snapback]

Jaja, er klar over at du får pakken med Life Of Brian, The Holy Grail, The Meaning Of Life og And Now For Something Completely Different for 200,- på CDON, men som sagt er det snakk om The Complete Monty Python's Flying Circus 16-Ton Megaset, ein samling med alle 45 episodane til Monty Python, pakken inneheld ikkje filmane. Denne kostar $123 på Amazon, $111 på DDD og 1200,- NOK på Platekompaniet.

Lenke til kommentar
Har du fått filmen min? Sendte den i forrige uke.

6757484[/snapback]

Ja visst, beklager at jeg ikke har kommentert det, så hele smørja i går ettermiddag, og syntes det var veldig imponerende! Når er de filmet? Har du noe "dagbok" eller noe som dokumenterer prossessen? Hadde vært interessent å se :)

Gleder meg stort til Emesis blir skueklar for det store publikum.

6759710[/snapback]

Var opprinnelig tre filmer klippet sammen til én. Rekker ikke å fortelle mer nå, driver med en trailer til Emesis ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...