Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes personlig at det er altfor mange filmer som er middelmådige. De blir aldri direkte dårlige, men det er ikke noe spesielt med dem som hever de over snittet. Ta feks. Lord Of War. En helt streit film, som bortsett fra den stilige introen ikke gjør noe som er spesielt minneverdig.

 

Men det er vel alle disse helt greie filmene som gjør at man virkelig setter pris på mesterverkene.

Lenke til kommentar
Tja, LoW overasket meg litt. Jeg hadde forventet en typisk hjernedød Cage-blockbuster, men denne filmen var jo faktisk litt mer politisk. Absolutt ingen dårlig film.

6754663[/snapback]

 

Nei, Lord Of War er ingen dårlig film, og det var jo underholdning. Men det var tross alt et veldig glattpolert og mykt innblikk i den brutale globale våpenhandelen. Og det er sånne småting gjennom hele filmen som irriterte meg. Feks. den gangen de ble forfulgt av Interpol på åpent hav, og måten de unnslapp på var å bytte flagg. Aldri i livet at det hadde fungert i det virkelig liv.

 

Ville nok gitt den 6/10, selv om jeg er positiv til at Cage velger litt andre roller enn det du karakterisere som Cage-blockbustere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Et lite spørsmål: Hvor finner jeg egentlig hele Poirot-boksen (den med alle Suchet-episodene, over 26 discer) billigst mulig? Har sett den hos Amazon.co.uk, og med mva og slik, blir det vel 1500kr (+/-). Noen som vet om et sted hvor jeg kan få skaffet den billigere?

6755388[/snapback]

 

Bruk denne tråden til slike ting.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål: Hvor finner jeg egentlig hele Poirot-boksen (den med alle Suchet-episodene, over 26 discer) billigst mulig? Har sett den hos Amazon.co.uk, og med mva og slik, blir det vel 1500kr (+/-). Noen som vet om et sted hvor jeg kan få skaffet den billigere?

6755388[/snapback]

 

Bruk denne tråden til slike ting.

6755412[/snapback]

 

Beklager, jeg visste nesten at jeg hadde feilpostet denne. :(

 

Jaja, bare slett begge disse, du (yooooouuuuu haaaave the poooweeeer).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Fikk en tur på kino på lørdag og så Cars :) For de som liker Animasjonsfilmer ala Toy Story er den vel verdt å få med seg. De forskjellige karakterene kommer godt igjennom og etterhvert tenker man mer åp de forskjellige rollene som personligheter istede for forskjellig type biler. Historien er jo litt ripoff av Doc Hollywod, men shit heller :) Og jeg må si at jeg aldri slutter å bli imponert over hvordan de klarer å gjenskape naturtro omgivelser.

 

"Luigi follows only the Ferrari"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...