Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Sånn går det når studioene skal blande seg inn og lage film for barna og ikke konsentrer seg om å lage film for de over 18 også...

6766889[/snapback]

 

Money, money, money...

 

AvP kan være verd 60 spenn om du ikke lider av pengemangel, og trenger noe hjernedødt å se på. Hvis du ikke oppfyller begge (ikke bare ett) av disse kravene, er det vel egentlig ingen vits i å kjøpe filmen.

 

EDIT. Benytter anledningen til å nevne at Playx.no går amok, og selger Lost s01, 24 s01 og Ally McBeal s01 (+ flere) for bare 139kr!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en herremann sier på Amazon.com:

Please be aware, these new editions DO NOT contain DTS tracks, no commentary tracks by the director, Weta workshop or the cast. All you get is both versions crammed into one single disc and just one documentary as a bonus on the second disc...AND NOTHING ELSE. It would have been a better idea had New Line released the documentaries separately without forcing the consumer to buy the films again....And even this is not the end, once the HD format gains a little more acceptance, they'll have another excuse to come up with a new version of the trilogy!

 

Beware, Extended edition set is the ultimate LOTR experience, in terms of films or bonus features. Go get it...Its worth all the money spent!!

 

Antar man heller bør gå for "Platinum Series Special Extended Edition" (selges til $21 stykket hos Amazon.com, evt 10-£13 hos play.com).

Lenke til kommentar
All you get is both versions crammed into one single disc

 

Første platen med filmen er på en DVD18, det samme som to plater, så ville ikke sagt crammed. Kvaliteten var vel så god som på Platinum utgivelsen, som også har filmen på to plater. Men er enig i at disse nye utgivelsene er rimelig poengløs med tanke på hva som allerede er utgitt.

 

lurer fordi de kommer garantert over tollgrensen... (derfor er det sikkert billigere i Norge osv)

 

Hvis du kjøper de hver for seg kommer de under mva-grensen.

Lenke til kommentar
Hva er det selveste Dirty Harry sier når han kun har en kule igjenn? Kan ikke huske det. :(

6766668[/snapback]

 

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

6766700[/snapback]

Hah, jeg kunne hele sitatet i hodet før jeg scrollet ned.

 

:cool: <-Steffy

Lenke til kommentar
Jeg så "The Hills Have Eyes" i går samme noen kompiser..

Må si at det var en utrolig skuffende film etter min mening.

Første å siste gang den filmen blir sett hverfall! :thumbdown:

6768285[/snapback]

Blir nesten litt glad når jeg leser sånt, for det virker som om at det er en del som liker den filmen. Personlig så klarer jeg ikke skjønne hva som er så bra med den filmen. Allerede da jeg så introen skjønte jeg at det ville bli "en sånn film". 85kr og 107min rett ut av vinduet :hrm:

Lenke til kommentar
Som en herremann sier på Amazon.com:

*Snip*

6767797[/snapback]

Uffda så latterlig! Eg skulle likt å vite begrunnelsen for å putte kinoversjonen og Extended-versjonen i ein og samme pakke. Dette er jo heilt tragisk, eg vurderte å kjøpe denne versjonen, men kven i alle dagar er det som heller vil ha to versjonar av samme filmen i staden for massevis av ekstramateriale? I tillegg har dei ikkje lagt ved eit DTS-spor?

 

Forbanna tull, den boksen ser fantastisk ut, men innholdet er rævva (bortsett frå Extended-versjonane sjølvsagt).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...