Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angrer litt på at jeg ikke kjøpte AVP Special Edition for 60 kroner i dag. Fin papp var det også på den. Har enda ikke sett den, men har hørt såppass mye om den, at jeg ikke turde å slå til. :p

6766652[/snapback]

 

Flott ny 90 sekunders intro til den filmen :wee: Har den sjøl, og syns faktisk filmen leverer soldig underholdning heile veien egentlig.

Lenke til kommentar
Hva er det selveste Dirty Harry sier når han kun har en kule igjenn? Kan ikke huske det. :(

6766668[/snapback]

 

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Lenke til kommentar
Angrer litt på at jeg ikke kjøpte AVP Special Edition for 60 kroner i dag. Fin papp var det også på den. Har enda ikke sett den, men har hørt såppass mye om den, at jeg ikke turde å slå til. :p

6766652[/snapback]

 

Flott ny 90 sekunders intro til den filmen :wee: Har den sjøl, og syns faktisk filmen leverer soldig underholdning heile veien egentlig.

6766689[/snapback]

 

En film med Alien og Predator skal IKKE ha en pg13 rating forbanna tull. Med de to så skulle det ha hvert Rated-RR :)

Lenke til kommentar
Nei den er ikke det, filmen er dårlig og dette kommer fra en mann som har kjøpt den to ganger...

6766807[/snapback]

 

Volden er savnet,men den funker likevel på sine premisser. Den er dårlig sier du, men fortsatt kjøper du den 2 ganger :!:

 

Den er ihvertfall verdt 60,-.

Lenke til kommentar

Kjøpe den første utgaven, som sugde. Så ble det hypet opp at unrated edtiton skulle innholde at gørr og blod som ble kuttet vekk for å få filmen ned til PG13. Så jeg solgt den første og kjøpte den nye med store forventninger og fant ut at det var bare pisspreik og filmen ente opp som en PG13,5 film :wallbash:

 

Sånn går det når studioene skal blande seg inn og lage film for barna og ikke konsentrer seg om å lage film for de over 18 også...

Lenke til kommentar

Sånn går det når studioene skal blande seg inn og lage film for barna og ikke konsentrer seg om å lage film for de over 18 også...

6766889[/snapback]

 

Faktisk litt artig at vi diskutere akkurat dette. Gjekk å tenkte på denne filmen kontra volden man ser i Alien/predator filmene på jobben i går. Og kor irriterende det du sier er.

 

Men jobben kaller!

Lenke til kommentar
Hva er det selveste Dirty Harry sier når han kun har en kule igjenn? Kan ikke huske det. :(

6766668[/snapback]

 

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

6766700[/snapback]

 

..."Hey, I've got to know!" :love:

 

EDIT: Den Fight Club papp-greia der er bare herlig. Bruttern har den (kjøpte den for veldig lenge siden), og jeg prøver også å finne den. Så langt har jeg ikke noe hell, tross iherdig leting. Det er vanskelig å si om den de selger på diverse nettsteder er plast eller papp, men jeg regner med at de fleste versjonene er med vanlig plast-cover. Synd. Den papp-greia der er deilig. Når du føler på den, kjennes det ut som om det er ei skikkelig pappeske/pakke i papir.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...