Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Sir Connery krever store summer for å spille ny Indiana Jones film

 

Flere enn meg som håper at Lucas blar opp?

6770511[/snapback]

 

Nei, jeg håper at Lucas nekter, og at Lucas samtidig ikke vil spille inn ny film uten Connery - så blir det ikke noen ny Indy-film. Den MÅ bare bli dårlig, den filmen. :cry:

6771345[/snapback]

 

 

Hvorfor? Pleier Spielberg å lage dårlige filmer?

 

Filmen vil ha stort potensiale til å bli bra om Connery er med. Den vil nok tape seg på å kun ha Ford.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sir Connery krever store summer for å spille ny Indiana Jones film

 

Flere enn meg som håper at Lucas blar opp?

6770511[/snapback]

 

Nei, jeg håper at Lucas nekter, og at Lucas samtidig ikke vil spille inn ny film uten Connery - så blir det ikke noen ny Indy-film. Den MÅ bare bli dårlig, den filmen. :cry:

6771345[/snapback]

 

 

Hvorfor? Pleier Spielberg å lage dårlige filmer?

 

Filmen vil ha stort potensiale til å bli bra om Connery er med. Den vil nok tape seg på å kun ha Ford.

6771442[/snapback]

 

Vel, jeg kommer ikk akkurat på mange sånne atpåklatt-filmer som har slått særlig an, uavhengig av hvilken regissør som sitter bak rattet.

 

...Jeg vil forøvrig også nevne at jeg synes Spielberg de siste årene har kommet med flere middelmådige tullfilmer (War of the Worlds og Minority Report, for eksempel).

Lenke til kommentar
Den beste Indy-filmen var uten Connery, hvorfor må han være med nå?

6771564[/snapback]

Jeg liker han, og har en oppfatning av at han har holdt seg bedre enn Harrison Ford når det gjelder skuespiller prestasjoner.

6771605[/snapback]

Jeg sier ikke at han ikke er flink, jeg lurer bare på hvorfor han er så kritisk for filmen, når han ikke bidro med spesielt mye forrige gang. Raiders var fantastisk uten Connery, Crusade var bra uten at jeg følte at Connery var grunnen, så Indy4 uten Connery virker ikke for meg som verdens ende.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at han ikke er flink, jeg lurer bare på hvorfor han er så kritisk for filmen, når han ikke bidro med spesielt mye forrige gang. Raiders var fantastisk uten Connery, Crusade var bra uten at jeg følte at Connery var grunnen, så Indy4 uten Connery virker ikke for meg som verdens ende.

6771619[/snapback]

Det er langt fra verdens ende om han ikke blir med, og jeg er strengt tatt enig at Crusade ikke ble noe nevneverdig bedre at Connery var med. Men jeg syns likevel at Connery skal bli med i denne filmen, mest antageligvis fordi at jeg ønsker at han skal avslutte sin skuespiller kariere med en bra storfilm. Så for meg er det mest at jeg liker Connery godt at jeg ønsker han med i en kommende Indy film.

Lenke til kommentar
Den beste Indy-filmen var uten Connery, hvorfor må han være med nå?

6771564[/snapback]

Jeg liker han, og har en oppfatning av at han har holdt seg bedre enn Harrison Ford når det gjelder skuespiller prestasjoner.

6771605[/snapback]

 

Ford spiller fortsatt bra, han. Det er bare filmene han for tiden spiller i, som er møkkdårlige.

Lenke til kommentar
Den beste Indy-filmen var uten Connery, hvorfor må han være med nå?

6771564[/snapback]

 

Syntes nå den med Connery var mer underholdende, men der er nå uenigheten stor blant allmenheten. Eneste som er sikkert er at den desidert dårligste Indy filmen er uten Connery. Samspillet mellom Connery og Ford er et av de bedre i filmhistorien.

 

Og Spielberg har nå ikke tapt seg. Når man har regissert filmer som Jaws, E.T, Indiana trilogien, Saving Private Ryan, Schindler's List, The Terminal, Jurassic Park, Close Encounters of the Third Kind osv så får man ofte forventinger som er alt for høye. Det går grenser for hva en regissør kan gjøre om historien ikke er god nok. Spielberg er en av verdens desidert beste regissører, er historien til Indy 4 god så blir filmen knall.

 

Den siste filmen Munich er ikke akkurat regnet for å være middelmådig.

 

Når det er sagt så er mye av det som hever den siste Indy filmen Sean Connery. Det er ikke til å komme utenom.

Lenke til kommentar

Vil du merke noko stor forskjell på Dolby Digital 5.1 EX og DTS 5.1?

Lurer på å kjøpe denne pluss dei to andre. Har hatt lyst på heile triologien og denne limited edition saken er ganske tøff.

 

Eg er klar over at det er lite dokumentar, behind the scenes og greier, men eg har tilgang til den vanlege extended edition versjonen óg om det skulle bli noko problem.

 

Limited edition har altså Dolby Digital 5.1 EX, og ikkje DTS. Anlegget mitt er eit Logitech Z-5500 med DTS, men om det ikkje er all verdens forskjell kan eg nok ende opp med å kjøpe dei.

Lenke til kommentar

Tror neppe du vil merke betydelig forskjell i lydkvalitet. Det vil kanskje av og til være noe mindre fullstendig lydbilde, men dette vil du ikke legge merke til annet enn kanskje ved ekstrem sammenligning. Vil likevel heller anbefale de gode gale Extended Edition, som faktisk er gode utgivelser med mye snacks! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...