Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt inntrykk er noe av det samme. jaja... ser forøvrig at NaCl på min 4P går rett åt skogen. Kjører knapt i det hele tatt, fordi den ikke takler mer enn 4(?) tråder om gangen. 44 som idler, liksom :p Noe av det samme er forøvrig greia med "vanlig" folding, den kjører heller ikke full pupp på alle 48 kjernene her (kanskje 16? litt vanskelig å se ut fra lasten). Er det noen flags man må sette for å få "full pupp" på servere i 7.4.4?

Lenke til kommentar

Det hender... softwaren til Stanford er ikke perfekt. Jeg må pause F@H titt og ofte, og det er litt dumt når jeg ofte glemmer å starte det igjen på kvelden.

Bruk "on idle" (høyreklikk FAH-ikonet i statusfeltet) istedenfor pause. Dermed starter folding av seg selv etter du har gått fra PCen i fall du skulle glemme å unpause.

Lenke til kommentar

Oppgraderingstid!

Jeg har tenkt å ta min hovedrigg  til X99 og i7-5930 og 40 PCI 3.0-lanes, men trenger tips på hovedkort.

Jeg vil ha best mulig foldemuligheter fremover, og tenker spesielt på PCI-hastigheter.

En ting er hva dagens WU/GPUer trenger, men jeg kjøper gjerne litt mer fremtidsrettet.

Min erfaring er dog kun fra 28-lanes Intel, så det er fare for at jeg tenker for stort. 4x 980ti i samme rigg? :)

 

Hvilket Asuskort burde jeg velge?

X99-A  - billigst, klarer 16x/16x/8x maks

X99-DELUXE - klarer 16x/16x/16x eller 8x/8x/16x/8x

X99-WS/USB3.1 - dyrest - klarer 16x/16x/16x/16x (har PLX-chip)

Endret av RoXQi3x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...