Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har opplevd at plutselig har GPU hastigheten ramla ned i 405 Mhz med sine 980Ti mens man folder? Må reboote for at den går opp igjen. Enten driver bug, eller så har det kommet marsvin i skjermkortet mitt og en RMA nærmer seg  :blink:

 

Ja. søkte på nettet å fant en tråd om sgandar win 10 issue med "driver has stopped working and successfully recovered" som igjenn ledet meg til en yt film

 

https://m.youtube.com/results?q=driver%20has%20stopped%20responding%20and%20has%20recovered&sm=1

 

Å det fikst problemet for meg ser det ut som.

 

 

Men det kan vere ustabil oc å :-)

 

Beklager rotet men sitter med mobil å skriver :-)

Lenke til kommentar

Det blir nok pallefrakt til minst en halv GTX 970. Kjøp heller et par årer, så får du drømmekroppen og mindre tid til gaming (og mer til folding) på kjøpet.

 

Great win...

Haha, Har allerede full pakke selv, men kjøpe, så selge for et greit overskudd, så kjøper jeg meg en 5820K elns. ^^

 

#Sommerkroppen2016

 

#SkulleHattCash

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye det koster å sende en 70KG påhenger fra Trondheim til kr.sand? En som jeg har førsterett på billig, halv pris av hva jeg lan selge den for, så må få solgt CPU fort slikt jeg får peng. ^^

 

Betroz: Får samme feil selv når driveren krasjer.

Hmmm... Bring kanskje? De kan ihvertfall gjøre det. Vet ikke hva du legger i billig pris her. 

Hvis jeg leser deres skje riktig så er det 4 soner. Det høres lite ut, men ok. Da blir det vektklasse 60-79Kg og du ender opp med en frakt på 471kr under standard betingelser. Siden de har delt Norge inn i 20 soner ville jeg nesten tro det ble flere soner... Og 471 er sikkert uten moms. 

 

Har du ikke mulighet til å besøke et postkontor eller post i butikk som har tatt over for et postkontor? 

 

Edit: 10 soner blir det... 774... Dette er sikkert uten moms. 

Endret av MrHorgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen her som har opplevd at plutselig har GPU hastigheten ramla ned i 405 Mhz med sine 980Ti mens man folder? Må reboote for at den går opp igjen. Enten driver bug, eller så har det kommet marsvin i skjermkortet mitt og en RMA nærmer seg  :blink:

 

Ja. søkte på nettet å fant en tråd om sgandar win 10 issue med "driver has stopped working and successfully recovered" som igjenn ledet meg til en yt film

 

https://m.youtube.com/results?q=driver%20has%20stopped%20responding%20and%20has%20recovered&sm=1

 

Å det fikst problemet for meg ser det ut som.

 

 

Men det kan vere ustabil oc å :-)

 

Beklager rotet men sitter med mobil å skriver :-)

 

 

Denne er kjip, ja... hatt det problemet selv. Forbannet irriterende. Stakkars War :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...