Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg levert 3281 wu i februar.

Noen som vet om vi nermer oss målet til den frustrerte?

Har bare eldre utstyr fra 2012 å eldre.

 

Det kan jeg opplyse deg om ved å ta ut noen tall fra EO stats.

 

Laget har vært uten Kjetil sitt bidrag hele denne mnd, og war har vært nødt til å droppe Nacl som følge av varme. Ergo har vi faktisk produsert det beste resultatet noen gang for Team Hardware.no dersom vi korrigerer for disse fakta.

 

Om Kjetil hadde vært med på laget ville vi satt ny rekord denne mnd. Legger ved resultater for laget og resultater for Kjetil_Lura under. I sum ville antall WU blitt ca 120.000 dersom Kjetil foldet for laget.

 

Dersom vi holder denne produksjonen oppe, så vil vi ta nye mnd rekord for både WU og PPD i mars mnd  :w00t:

 

post-326544-0-70544700-1456850322_thumb.jpg

 

post-326544-0-28214700-1456850330_thumb.jpg

Endret av Sn1ken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klarte 13900 wu i februar

 

Jeg synes det er på sin plass å applaudere innsatsen som er lagt ned fra alle på laget i Februar. Som jeg har nevnt i min forrige post over er det lagets beste prestasjon så langt dersom vi korrigerer for gitte elementer som nevnt tidligere.

 

Vi har som lag levert 50 millioner poeng om dagen den siste tiden. og det er en annen faktor som er veldig imponerende.

 

Stor takk til alle som har bidratt til Team Hardware.no i Februar  :love:  Som de fleste kjenner til er jeg fornøyd med alle bidrag, store som små uansett når det skulle være (ikke meningen å gi uttrykk for at jeg skiller på bidragene i noe form, men synes det er på sin plass å gi en ekstra takk når innsatsen har vært ekstraordinær).

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Om Kjetil hadde vært med på laget ville vi satt ny rekord denne mnd. Legger ved resultater for laget og resultater for Kjetil_Lura under. I sum ville antall WU blitt ca 120.000 dersom Kjetil foldet for laget.

 

122408, men hvem teller? :roll:

 

Jeg kommer til å fortsette å bidra med mine 6-700 WU i måneden, med mindre jeg ikke klarer å motstå fristelsen til å kjøpe et ekstra 980 Ti.  :lol: 

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hva kjetil "krever" for at laget skal "vinne" han tilbake, men siste sjans er kanskje mars, pga varmen?

Jeg har hvertfall to maskiner stående, kanskje også et par til dersom jeg får ordnet litt opp i saker og ting... men jeg har rett og slett ikke multitaskerevner til å babysitte Chrome... det får søren tute bare virke uten at jeg må begynne dagen med å lete frem riktig mus/tastatur for å sjekke hvilken maskin som trenger F5... hoved-PCen er det greit å sjekke på, men resten not so much.

Lenke til kommentar

113306 er det magiske tallet, som er den forrige rekorden fra mars i fjor. En rekord vi, som tidligere påpekt, hadde grisebanket i februar hvis ikke KL hadde forlatt oss fordi vi ikke har slått rekorden (mhm). Litt Hotell Cæsar må vi ha i denne tråden også, så jeg begynner KANSKJE med nacl hvis/når det blir en del av f@h-klienten.

Lenke til kommentar

Har hatt NaCl gående på 3 PCer den siste uken. Det har ikke stoppet opp en eneste gang! Nå sprang riktignok vannkjølinga lekk, men kan vel ikke klandre NaCl for det?

 

Det eneste er om man krysser ut og lukker Chrome, men likevel "blir på siden", så pauser den etter gjeldende er fullført. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer jeg.

Lenke til kommentar

133.xxx WUs mener jeg.

På 5960X riggen klarer jeg muligens 5000 pr mnd. Har en I7 860 også, men har ikke HDD til den. Den hadde vel gitt et par tusen Wus?

Det er mulig jeg har en gammel men ubrukt 2.5" 5400rpm 320 gb liggende som jeg kan sende deg:) Rakk ikke det jeg hadde planlagt i dag, skal se i morgen.

 

Har og en på en tb, men laptopen den hører til er ennå i drift (og vil nok være en stund).

Er det mulig å kjøre NaCl ved startup? Må vel sette installasjonen til å starte Chrome da, og kanskje med gjeldende nettside som startside...? Tror ene maskinen min har vært nede NaCl-wise en ukes tid. Akk, ja.

Jeg har enda ikke fått fjernet login på min. Note to self: gjør det i dag. Men det går vel å starte Chrome ved reboot, og sette den siden til å poppe opp (enten som startside, eller fane 2, 3, etc)?

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...