Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Team Hardware sin blogg ser ut til å være død.

http://www.team37651.com/

 

Trend line ser også ut til å ha stupt

http://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=37651

Bloggen er uber-beta, har dessverre ikke mye ledig tid frem mot sommeren, jobbe til 16 og bygge hus til 24 hver eneste dag, helger og ferier og alt. 

Pcene var nede i forrige uke, oppgradering av strøm ol. 

Lenke til kommentar

Hei!

Har noen en ide om hvordan vi kan få skjermdriveren til å slutte å krasje? Jævelig plagsomt mildt sagt, spesielt for min far, han sliter mest. Om han eller jeg åpner et random program (som google earth, edge, etc) så vil driveren krasje, skjer ikke hver gang, men ofte nok.

 

Skjermdriveren har begynt å krasje vær eneste dag nå for han, flere ganger. Er hybridkortet hans fried? Ligger under 50¤C under all time. Krasjer selv på stock hastighet. Prøvd siste driver og en driver fra sent jan. 

 

Opplever krast hos meg også, men det er dersom jeg holder på å gjøre noe med maskinen.

Lenke til kommentar

Kommer opp 'skjermdriveren har sluttet å svare blahblah'

 

Dette du tenker på? :)

 

prøvd 362? betroz tipset om at den funket for han.

 

jeg har ikke tort å rørt maskin med 980 ti på flere dager da den plutseli sluttet å gi feilmelding etter x antall restart.

Lenke til kommentar

Kommer opp 'skjermdriveren har sluttet å svare blahblah'

Dette du tenker på?:)

Ja. Har aldri lagt merke til den når jeg sitter ved pcen, men jeg holder ikke øye med den når jeg er på UIO så det kan være det skjer da...

 

Jeg håper ikke nVidia ødelegger for 900 serien og eldre kort gjennom elendige drivere når Pascal kommer ut.

Lenke til kommentar

 

Det blir litt mindre folding på hovedskjermkort framover... Dark Souls 3 kom i posten :D

Kan fortelle at ett GTX 980ti er nok for stabilt 60 fps i 1440p :)

 

2 stk for å få 60fps i 4k oppløsning :p Sli funker ja

 

Alt på maks? Regner ikke med at dette spillet støtter 3440*1440, men 2560*1440... 

Lenke til kommentar

 

 

Det blir litt mindre folding på hovedskjermkort framover... Dark Souls 3 kom i posten :D

Kan fortelle at ett GTX 980ti er nok for stabilt 60 fps i 1440p :)

 

2 stk for å få 60fps i 4k oppløsning :p Sli funker ja

Alt på maks? Regner ikke med at dette spillet støtter 3440*1440, men 2560*1440...

Har 4k ips g-sync også jeg an spille på. Derfor testet jeg 4k :p

3440*1440 støttes utrolig nok !

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Har 4k ips g-sync også jeg an spille på. Derfor testet jeg 4k :p

3440*1440 støttes utrolig nok !

 

Støttes og støttes... Gir sorte barer på hver sin side av skjermen. Greit å slippe et bilde som er dratt ut mot sidene da. 

 

Ser ut som folding påvirker ytelsen en god del. Altså selv om jeg folder på GTX680 så for jeg elendig ytelse med GTX980Ti som driver spillet. Må teste mer, men det virker slik ihvertfall. Mulig dårlig flerkjerne utnyttelse? 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...