Gå til innhold

Ja eller nei til Pride ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Espressivo skrev (33 minutter siden):

Anbefaler de av dere som anklager alle for å være homo-hatere, å se delen hvor han debatterer den første personen her.
Han er veldig elokvent, behersket og analytisk og han har et par poeng jeg sier meg enig i.

Jeg fulgte med på den serien der, litt gøy at kommentarfeltet skryter uhemmet av alle deltagerne fra R til FRP bortsett fra hun dama i SV. Der er det unison enighet om at hun tapte debatten 😂

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Espressivo skrev (19 timer siden):

Etter observasjoner på forumet, har jeg forstått at du er en håpløs fyr å "debattere" med. Du kan bruke ignore-funksjonen på meg

Jeg ignorerer ikke folk som faller for og sprer misinformasjon og/eller retorikk fra miljøene som sprer hat.

Jeg har aldri hatt noe problem med pride, fordi jeg ikke hører på tilfeldige idioter med skjegg og dress for å finne ut hva jeg skal tro eller mene om et tema, jeg setter meg godt inn i sakene faglig fra, og for meninger om tema går jeg gjennom mine egne personlige opplevelser og gjør meg opp en selvstendig mening, helt uavhengig av hva andre mennesker skulle mene.

Derfor har jeg større problemer med dem som driver å urinerer på pride, enn pride:

Anti-pride er ekkelt og stinker.
Pride er generelt vakkert, og er langt mindre synlig og in-my-face enn negative-nancy anti-pride, de senere par år.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Skurupu skrev (14 minutter siden):

Jeg setter pris på enhver unskyldning for fest gatelangs i Oslo. Det finnes ikke noe koseligere.

Kjempekoselig. Forøvrig samma for meg bare de kan holde ballene innenfor smekken..😱

• Liker 1
Skrevet
Red Frostraven skrev (18 minutter siden):

Du har bare diskutert med meg i tråder hvor absolutt alle med faglig relevans og erfaring kunne fortalt deg at du tar feil, så jeg ignorerer deg ikke -- for jeg kjenner deg som en bruker som ufattelig lett faller for og sprer høyrepopulistisk misinformasjon

Du snakker til feil fyr. Jeg har vært her bare et par måneder, og det er ikke ofte jeg deltar i politiske tråder.
Og jeg og du, har så godt som aldri utvekslet dialog. Det er også helt feil at jeg sprer politiske budskap.
Jeg kan dele mine tanker, men that's it. Så den injurien der kan du dra ut på landet med 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Duncan skrev (På 4.6.2026 den 15.51):

Det hadde holdt med en dag, ikke en måned. 

Nå går det inflasjon i pride, og da mister det egentlig den effekten man ønsker å oppnå. 

Nå er det jo ikke akkurat vill feiring og massive demos og opplegg hver eneste dag gjennom hele juni, det hadde vært inflasjon. 
Regnbueflaggene er oppe hele juni, og så er det feks en stor parade og fest en helg, feks i Oslo. 

Jeg skjønner ikke hvor man får inntrykket av at dette er et så himla påtrengende opplegg? Det er jo ikke det? 

• Liker 2
Skrevet
Espressivo skrev (23 minutter siden):

Du snakker til feil fyr. Jeg har vært her bare et par måneder, og det er ikke ofte jeg deltar i politiske tråder.
Og jeg og du, har så godt som aldri utvekslet dialog. Det er også helt feil at jeg sprer politiske budskap.
Jeg kan dele mine tanker, men that's it. Så den injurien der kan du dra ut på landet med 

Nåja, i den brukeren har du nok vært her kun i noen måneder, men du var jo ganske aktiv med en annen. 👍😉

• Liker 3
Skrevet (endret)
Duriello skrev (6 minutter siden):

Nåja, i den brukeren har du nok vært her kun i noen måneder, men du var jo ganske aktiv med en annen. 👍😉

Ikke første gang Frostraven tar feil av slikt da. Må sies.

Endret av DukeNukem3d
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Duriello skrev (1 minutt siden):

Det er riktig jeg var her før. Men jeg var ikke særlig politisk aktiv.
Anefaler de nysgjerrige å besøke profilen min og lese den aller første kommentaren jeg skrev.
Det er fint om dere respekterer det

• Liker 1
Skrevet (endret)
DukeNukem3d skrev (7 minutter siden):

Det har skjedd før at Frostraven hallusinerer over at han har hatt diskusjoner med folk, så viste deg seg å være "AtterEnBruker" eller en av de andre hvis man sjekker opp.

Jasså? Skrivemåten på de 2 brukerne er jo ganske forskjellig. Tekst og tema ofte lik, men skrivemåten blir feil. (A4 sider med tekst også forsåvidt🫣)

Ikke at jeg helt ser relevansen uansett da, da det var Espressivo jeg påpekte det hos. Til og med profilbildet er jo ekstremt likt det h*n brukte dengang.

Endret av Duriello
Fjernet navn
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er faktisk midt imellom, jeg forstår faktisk begge sidene. Som jeg har sagt før i et annen tråd, Pride feiringen burde ha ihvertfall 16 ich 18 år aldersgrense for det store Pride toget.

For barnas del, kan noen i nabolaget ta initiativ og lage Barne tog Pride i nabolaget, eller noe sånt for de aller yngste.

Skolen derimot, syns jeg skal få lov og henge opp Pride flagget hvis de vil. 😏😌

• Liker 2
Skrevet
Duriello skrev (Akkurat nå):

Jasså? Skrivemåten på de 2 brukerne er jo ganske forskjellig. Tekst og tema ofte lik, men skrivemåten blir feil. (A4 sider med tekst også forsåvidt🫣)

Ikke at jeg helt ser relevansen uansett da, da det var Espressivo jeg påpekte det hos. Til og med profilbildet er jo ekstremt likt det h*n brukte dengang. @Martelè? 😉

Jo jo, bare nevnte at jeg har sett den litt komiske misforståelsen til Herr Frostraven før. Så det trenger ikke bety noe for Espressivo sin del.

• Liker 3
Skrevet
Espressivo skrev (3 minutter siden):

Det er riktig jeg var her før. Men jeg var ikke særlig politisk aktiv.
Anefaler de nysgjerrige å besøke profilen min og lese den aller første kommentaren jeg skrev.
Det er fint om dere respekterer det

Fjernet navnet. Så slipper man stress for det i det minste.

Men du har vært her inne en god del lengre en det du skreiv. 

Ellers, ha en fin kveld. Med eller uten pride. 🥳

• Hjerte 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (4 minutter siden):

Jo jo, bare nevnte at jeg har sett den litt komiske misforståelsen til Herr Frostraven før. Så det trenger ikke bety noe for Espressivo sin del.

Du får slette navnet i siteringen. 😄

Det får uansett være den personens problem.

Ha en fin kveld. 👍😉 Med eller uten pride greier.

• Hjerte 1
Skrevet
Espressivo skrev (2 timer siden):

Anbefaler de av dere som anklager alle for å være homo-hatere, å se delen hvor han debatterer den første personen her.
Han er veldig elokvent, behersket og analytisk og han har et par poeng jeg sier meg enig i.

Problemet er vel at mange, inkludert en del her inne, mener meningsulikheter nødvendigvis betyr hat. Det er ikke slik 

• Liker 2
Skrevet
Duriello skrev (5 minutter siden):

Du får slette navnet i siteringen. 😄

Det får uansett være den personens problem.

Ha en fin kveld. 👍😉 Med eller uten pride greier.

God kveld videre sjef 👍🍕🤩 Overrasket over å enda ikke sett noe prideflagg i byen her 😮 

• Liker 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (Akkurat nå):

God kveld videre sjef 👍🍕🤩 Overrasket over å enda ikke sett noe prideflagg i byen her 😮 

Hvilken by? Til å med på det lille stedet jeg bor har de pride flagg. Dog i en "bydel" jeg ikke ferdes. 😄 

• Liker 1
Skrevet
Duriello skrev (Akkurat nå):

Hvilken by? Til å med på det lille stedet jeg bor har de pride flagg. Dog i en "bydel" jeg ikke ferdes. 😄 

Jeg kan avsløre såpass mye at % andelen som stemmer Sylvi Listhaug her er godt over snittet høy. Men jeg skal ta meg en grundigere kjøretur for å sjekke opp saken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...