jjkoggan Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Satan666 skrev (20 minutter siden): Men hva har han gjort som er viktig? Han har brukt sin makt på nye måter og endret flere normer som ingen president før ham. Det er viktig fordi det gjør det lettere for den neste presidenten til å misbruke sin makt. Det er ikke alltid negativt, Abraham Lincoln misbrukte sin makt når han frigjorde slavene ifølge flere eksperter
Sjalottløk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden En annen bruker spurte deg om noe som du ikke har svart på
Føniks Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Sjalottløk skrev (3 minutter siden): Jeg tror du ikke er helt med på notene her? Joda, jeg er helt med. Forskjellen på meg og deg er at jeg klarer å identifisere saker jeg er enig og uenig i. På begge sider av politikken. Jeg kan finne saker hvor jeg er enig med demokratene, og jeg kan også finne saker hvor jeg er uenig med Trump og republikanerne. Jeg kaster ikke bort tid på de som ikke har samme evne. Endret 2 timer siden av Føniks
Sjalottløk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Just now, Føniks said: Joda, jeg er helt med. Forskjellen på meg og deg er at jeg klarer å identifisere saker jeg er enig og uenig i. På begge siden av politikken. Jeg kan finne saker hvor jeg er enig med demokratene, og jeg kan også finne saker hvor jeg er uenig med Trump og republikanerne. Jeg kaster ikke bort tid på de som ikke har samme evne. Du er ikke med på notene her.
Sjalottløk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 4 minutes ago, jjkoggan said: Han har brukt sin makt på nye måter og endret flere normer som ingen president før ham. Det er viktig fordi det gjør det lettere for den neste presidenten til å misbruke sin makt. Det er ikke alltid negativt, Abraham Lincoln misbrukte sin makt når han frigjorde slavene ifølge flere eksperter Gjerne så litt i dybden her 1
Satan666 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden jjkoggan skrev (7 minutter siden): Han har brukt sin makt på nye måter og endret flere normer som ingen president før ham. Det er viktig fordi det gjør det lettere for den neste presidenten til å misbruke sin makt. Det er ikke alltid negativt, Abraham Lincoln misbrukte sin makt når han frigjorde slavene ifølge flere eksperter Hitler gjorde også det, og mange syntes det var positivt. Så hva som er negativ/positivt er generelt sett ikke hugget i stein, men flyktige saker, alltid åpent for debatt.
jjkoggan Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sjalottløk skrev (6 minutter siden): Gjerne så litt i dybden her Hvilken sak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå