Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (2 timer siden):

Trump har mye å rydde opp i etter Biden, men lager selv mye kaos.

Det er virkelig ikke så mye Trump "må" rydde opp i etter Biden. Ihvertfall ikke i forhold til hva neste president må rydde opp i etter Trump. Det holder ikke med 8 år for å "Make America Respected Again" (MARA). Spørsmålet er om det i det hele tatt er gjennomførbart.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Apathy skrev (1 time siden):

Screenshot_2025-09-21-14-53-46-88_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.20d21d0b184cb40ed1b738619fa76967.jpg

Som ventet. Det snodige er jo at mange folk i Europa ikke ser hva som skjer i USA...de kanskje ser det...men det skjer så fort at hjernen ikke klarer å absorbere det. Jeg leser fortsatt om generaler som viser til sikkerhetsgarantien i NATO. Hvilket NATO ville jeg spurt tilbake....

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Trump travelled to the UK to ramble and fall apart on an international stage.

Utrolig nok begynner å jeg å synes synd på denne mannen. Det er noe som heter karma visstnok og den kommer etter oss alle.

• Innsiktsfullt 5
Skrevet
Mbappe09 skrev (4 timer siden):

Han er jo helt ute å kjøre? Hvordan i helvete kan alt gå etter den russiske spillboka?

Innlegget på Truth Social ble visstnok slettet, men ikke før Fox News rakk å lese det:

Trump hounds Bondi to prosecute adversaries in now-deleted social media post: 'They're all guilty as hell'
President demands prosecutions of Comey, Schiff and James in now-deleted Truth Social message
https://www.foxnews.com/politics/trump-pressures-bondi-prosecute-adversaries-now-deleted-social-media-post-theyre-all-guilty-hell

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...