Gå til innhold

Holmenkollen fyllefestival


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Entern skrev (1 time siden):

Ganske ille.

Masse slagsmål og bråk.

Fiffen fra beste vestkant, ladies and gentlemen!

Ingen rapport om skyting, knivstikking eller voldtekt, så dette må sies å være et vellykket arrangement når det kommer til Oslo. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er noe stakkarslig med sånne folk som utagerer i fylla ved slike arrangementer og ellers. Det minner litt om kuede dyr som slipper ut av hverdagsburene sine for en tildelt fritid hvor de så kan sprade rundt fritt og gi utløp for sine primale behov samt frustasjoner. Nå er jeg ingen avholdsmann selv men har alltid ment at fulle folk og edru folk bør holdes adskilt så mye som mulig, i den forstand bør de sterkt berusede holde seg til sine allokerte soner uten å være til sjenanse for allmennheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Crooked Cracker skrev (7 minutter siden):

Det er noe stakkarslig med sånne folk som utagerer i fylla ved slike arrangementer og ellers. Det minner litt om kuede dyr som slipper ut av hverdagsburene sine for en tildelt fritid hvor de så kan sprade rundt fritt og gi utløp for sine primale behov samt frustasjoner. Nå er jeg ingen avholdsmann selv men har alltid ment at fulle folk og edru folk bør holdes adskilt så mye som mulig, i den forstand bør de sterkt berusede holde seg til sine allokerte soner uten å være til sjenanse for allmennheten.

Dette synes jeg og i grunnen. Det er noe patetisk og barnslig med det, «nå er det et sånn arrangement hvor vi har lov til å gå på grisefylla og oppføre oss som russ!!!!!🥴» liksom. Jeg har ikke noen høy hest, har drukket min andel, men også når jeg var yngre, var det ikke så mye utagerende brøling, mer prating og sjekking sånn generelt. Aldri vært inni det der «hå hå hå se på meg karer nå er jeg skikkelig dritings hå hå trusa på hue hå hå mere shotting hå hå hå»…

Endret av Entern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hansien skrev (2 minutter siden):

Vestkantsossen, influensere og Northug på nye eventyr

Jepp, god beskrivelse 👍👍👍

Merkelig og absurd opplegg egentlig, og kan ikke helt se «tradisjonell norsk fyll» heller, det er jo egentlig ikke det heller.

Lenke til kommentar
Entern skrev (39 minutter siden):

Jepp, god beskrivelse 👍👍👍

Merkelig og absurd opplegg egentlig, og kan ikke helt se «tradisjonell norsk fyll» heller, det er jo egentlig ikke det heller.

Det er spriten. Vinter og kaldt. Ikke noe pilsnerklima, vin upraktisk, brennevinet, passer best.

Og da, blir de fleste av oss, helt idiot.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (39 minutter siden):

Synd att det som varit en skidfest blivit en fyllefest. (har aldrig varit där själv så får lita på media och andra). 

Velkommen til Norge. Og dagen etter huskes det som ustyrtlig morsomt.

Endret av trikola
Lenke til kommentar
7 hours ago, VifteKopp said:

Jøss, ble noen fulle på en fest på en lørdag

Jeg tolker det som at du synes dette er helt greit, men hvorfor skal regningen for enkeltes utagering dyttes over på fellesskapet?

Det er alle som IKKE var der og alle som IKKE drikker seg sanseløse som sitter igjen med regningen for politi, helse og opprydding.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
trikola skrev (5 minutter siden):

Velkommen til Norge. Og dagen etter huskes det som ustyrtelig morsomt.

Tenker du paa, "jag minns ingenting, men jag er saker paa, at jag hadde det jaevlig roligt." Er det saann den gaar?

Kjoer gjerne en rettelse, hvis du kan den skikkelig.

Lenke til kommentar

@Salvesen.

Uten at jeg støtter det å røyke nikotin eller cannabis i nærheten av andre mennesker så skal det sies at det skal ekstremt mye til for å bli påvirket av andre som røyker, spesielt i Holmenkollen som er et åpent uteområde, og ikke minst når det ikke er venner eller andre du kjenner og ikke står helt innpå dem i en lenger periode.

StudiesTrusted Source have shown that although possible, it is unlikely that a person who breathes in secondhand marijuana smoke will get high. A high that an otherwise sober person experiences when they are near someone under the influence of recreational drugs is known as a contact high.

In short, for a contact high to be possible, a person would need to be in close contact with highly concentrated marijuana smoke for an extended period in a poorly ventilated area.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/side-effects-of-secondhand-marijuana-smoke#can-you-get-high

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Noxhaven skrev (14 minutter siden):

@Salvesen.

Uten at jeg støtter det å røyke nikotin eller cannabis i nærheten av andre mennesker så skal det sies at det skal ekstremt mye til for å bli påvirket av andre som røyker, spesielt i Holmenkollen som er et åpent uteområde, og ikke minst når det ikke er venner eller andre du kjenner og ikke står helt innpå dem i en lenger periode.

StudiesTrusted Source have shown that although possible, it is unlikely that a person who breathes in secondhand marijuana smoke will get high. A high that an otherwise sober person experiences when they are near someone under the influence of recreational drugs is known as a contact high.

In short, for a contact high to be possible, a person would need to be in close contact with highly concentrated marijuana smoke for an extended period in a poorly ventilated area.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/side-effects-of-secondhand-marijuana-smoke#can-you-get-high

https://www.cdc.gov/marijuana/health-effects/second-hand-smoke.html

 

Som sagt har jeg selv opplevd det og verifisert med blodprøver.

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...