Gå til innhold

Steam fyller 20 år – feirer med tilbud på en bråte spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig helt utrolig at steam er så gammelt.

 

Jeg tok det i bruk for første gang i 2011, og da var det fortsatt kun et mindretall i min omgangskrets som i det hele tatt visste hva det var for noe.

 

Å tenke på at folk brukte steam bare noen få år etter at vi forlot 90 tallet føles merkelig. Mon tro hvor mange brukere de hadde de første årene.

Lenke til kommentar

Introduksjonen av CS 1.6 kom vel med steam? I alle fall måtte du ha steam i fra høsten 2003 for å spille CS. Husker jeg irriterte meg at jeg måtte åpne en plattform for å launche CS. Det var jo bare så my enklere å laste ned patchene selv på diverse nettsider, så feil kunne jeg ta 🤣 

Jeg ser at jeg opprettet min steambruker i september 2003

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, untouch4ble said:

Introduksjonen av CS 1.6 kom vel med steam? I alle fall måtte du ha steam i fra høsten 2003 for å spille CS. Husker jeg irriterte meg at jeg måtte åpne en plattform for å launche CS. Det var jo bare så my enklere å laste ned patchene selv på diverse nettsider, så feil kunne jeg ta 🤣 

Jeg ser at jeg opprettet min steambruker i september 2003

Steam var noe ordentlig herk i begynnelsen. RAM var ganske begrenset hos de fleste og så måtte man bruke den på slikt tull som Steam ?!?

Over tid da så kan man jo si det var en rimelig god ide, da Valve tjener penger som gress med plattformen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...