Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn, hvilken type kvinnekropp tennes du mest av?


Anbefalte innlegg

HeiHei kjære menn!

Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mest attraktiv.
vil dere ha lav tynn jente eller høy med kurver? Er hår greit? Litt fett eller NULL fett?
 

eller foretrekker dere kanskje damer som er litt mer på plus-size siden?

Takker, på forhånd❤️

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker den kroppen der ikke er krangelete, masete eller ekstremt opptatt av utseende - og ellers helst under 180 cm i høye hæler og timeglass figur - gjerne med mye på toppen, men altså om hun er plagsom å være rundt, f.eks. feminist, så har det ingenting å si hvor flott en figur hun eventuelt måtte ha. 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kkija skrev (58 minutter siden):

HeiHei kjære menn!

Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mest attraktiv.
vil dere ha lav tynn jente eller høy med kurver? Er hår greit? Litt fett eller NULL fett?
 

eller foretrekker dere kanskje damer som er litt mer på plus-size siden?

Takker, på forhånd❤️

Maa innroemme at jeg ble veldig nyskjerrig paa hvordan du ser ut.

Kan du beskrive det? 😛

Er jeg frekk naa? 😀

Lenke til kommentar

Når jeg var i 20 årene så var det modell kropp med perfekt rumpe og pupper, men nå når jeg har bikket 40 så gjør det ikke noe om det er litt ekstra. Jeg er kanskje der med RRhoads hvor personlighet er viktigst. Nytter ikke med hvor fin kropp du har visst personligheten ikke er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (2 timer siden):

Maa innroemme at jeg ble veldig nyskjerrig paa hvordan du ser ut.

Kan du beskrive det? 😛

Er jeg frekk naa? 😀

Jeg selv vil si at min personlighet er det beste med megselv! Jeg er høy, plus-size men har ikke så mye fett på magen men er født med et bredt skjelett😭 noe som jeg hater! Vil si relative store bryster og brunt langt hår:)

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Alt fra turn/ballett-kropp (ikke fashion modell) på ene siden av skalaen; til muskulær kropp (ikke ekstremt lav fettprosent); til “mamma“-kropp (bmi under 35) på den andre siden, er i utgangspunktet fantastisk!

Kroppshår er greit så lenge det ikke er uvanlig mye hårvekst (da foretrekker jeg det trimmet/frisert). 

Sminke, så foretrekker litt ned-tonet. Sol-farge er ok, så lenge det ikke er solarium-brunt. Null sol-farge er også greit. 

Det viktigste for meg er 2-veis "kjemi"/begjær mellom meg og partner, godt selvbilde og at en alltid prøver å bli en litt bedre versjon av seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm. Tror det er lettere å liste det man ikke liker, enn det man liker ... Og det er de som opplagt ikke tar vare på egen kropp og helse som i mine øyne er minst attraktive.

Eksempel: Voksne fyldige damer med insulinresistens som bøtter nedpå Pepsi eller Cola. Noen er så hekta at de kjører over grensa for å fylle bagasjerommet med denne dritten. Sånt er lite attraktivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...