Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn, hvilken type kvinnekropp tennes du mest av?


Anbefalte innlegg

Høy og slank med gode kruver, men med godt definerte muskler. Kanskje et paradoks da de kvinnlige formene har en tendens til å forsvinne i muskelmassen - men en god balanse ville vært fint. Hår og utseende er ikke så viktig, hun må være snill og god med et våkent sinn. Minimalt med sminke, less is more, da jeg liker kvinner som utstråler jordnær og naturlig skjønnhet. (Det beste kommer innenifra)

Endret av Kakkelfant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 536f5...bd7
1 hour ago, Guest eb1e4...352 said:

Det samme burde menn tenke når kvinner i f.eks sosiale medier snakker nedlatende om menn som har liten penis. Gi faen. Ikke hør på de som snakker høyest og mest negativt, for de representerer sjeldent alle. Vi er alle ulike. 

Vaginaen har jo langt mer å si, og den kan forandre seg på dagsform. Ene dagen er damen stram, andre dager er hun løs. Og så kan det hende det løser seg med en enkel posisjonsskifte viss det er komt noe luft eller noe inni. 

Men damers vagina har mye å si, så eg er helt 100% overbevist om at eg ikke trenger noe større, det eneste eg trenger, er en god fungerende ereksjon. 

Anonymous poster hash: 536f5...bd7

Lenke til kommentar
Gjest f358d...bd0
39 minutes ago, Guest 536f5...bd7 said:

Vaginaen har jo langt mer å si, og den kan forandre seg på dagsform. Ene dagen er damen stram, andre dager er hun løs. Og så kan det hende det løser seg med en enkel posisjonsskifte viss det er komt noe luft eller noe inni. 

Men damers vagina har mye å si, så eg er helt 100% overbevist om at eg ikke trenger noe større, det eneste eg trenger, er en god fungerende ereksjon. 

Anonymous poster hash: 536f5...bd7

 

Anonymous poster hash: f358d...bd0

Lenke til kommentar
Gjest f358d...bd0
39 minutes ago, Guest 536f5...bd7 said:

Vaginaen har jo langt mer å si, og den kan forandre seg på dagsform. Ene dagen er damen stram, andre dager er hun løs. Og så kan det hende det løser seg med en enkel posisjonsskifte viss det er komt noe luft eller noe inni. 

Men damers vagina har mye å si, så eg er helt 100% overbevist om at eg ikke trenger noe større, det eneste eg trenger, er en god fungerende ereksjon. 

Anonymous poster hash: 536f5...bd7

Du tenker kuken er konstant?

Anonymous poster hash: f358d...bd0

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352
Gjest 536f5...bd7 skrev (39 minutter siden):

Vaginaen har jo langt mer å si, og den kan forandre seg på dagsform. Ene dagen er damen stram, andre dager er hun løs. Og så kan det hende det løser seg med en enkel posisjonsskifte viss det er komt noe luft eller noe inni. 

Men damers vagina har mye å si, så eg er helt 100% overbevist om at eg ikke trenger noe større, det eneste eg trenger, er en god fungerende ereksjon. 

Anonymous poster hash: 536f5...bd7

Den henger sammen med dagsformen og syklusen til dama, om hun bruker p-piller vil det ha noe å si også. Les deg litt opp på dette (helst ikke mannlige influensere som kilde, har sett noen av disse på facebook og de er heeelt ute å kjøre) så lærer du mye spennende... 😉😉 men tror ikke det er så interessant da noe som burde være allmennkunnskap knapt er kjent blant menn.

Kroppen til kvinner er bare et seksuelt objekt de driter i å bli kjent med så lenge de bare får tømt seg. Noe som er fair, er jo sånn biologien er. 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Lenke til kommentar
41 minutes ago, Guest 536f5...bd7 said:

Vaginaen har jo langt mer å si, og den kan forandre seg på dagsform. Ene dagen er damen stram, andre dager er hun løs. Og så kan det hende det løser seg med en enkel posisjonsskifte viss det er komt noe luft eller noe inni. 

Men damers vagina har mye å si, så eg er helt 100% overbevist om at eg ikke trenger noe større, det eneste eg trenger, er en god fungerende ereksjon. 

Anonymous poster hash: 536f5...bd7

Her må det lærdom om tenning til.

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352
Kakkelfant skrev (1 time siden):

Høy og slank med gode kruver, men med godt definerte muskler. Kanskje et paradoks da de kvinnlige formene har en tendens til å forsvinne i muskelmassen - men en god balanse ville vært fint. Hår og utseende er ikke så viktig, hun må være snill og god med et våkent sinn. Minimalt med sminke, less is more, da jeg liker kvinner som utstråler jordnær og naturlig skjønnhet. (Det beste kommer innenifra)

Selvmotsigelsen er morsom her, hehe. 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352
process skrev (13 minutter siden):

Her må det lærdom om tenning til.

Han bryr seg nok ikke om det. Finnes menn som foretrekker at dama ikke er kåt og heller vil bruke glidemiddel fordi det da er trangt og godt for han. Grøsser bare av tanken, vondt som f... 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Lenke til kommentar

Tenner definitivt mest på damer med skikkelig kurver. Spesielt de med smal midje, brede hofter, naturlige pupper og en stor, fin rumpe. Litt extra fett er bare positivt. Foretrekker de også gjerne litt lave, ihvertfall lavere enn meg selv. Men er ikke så ofte jeg er borti damer over 180cm så pleier ikke være noe problem det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 536f5...bd7
53 minutes ago, Guest eb1e4...352 said:

Han bryr seg nok ikke om det. Finnes menn som foretrekker at dama ikke er kåt og heller vil bruke glidemiddel fordi det da er trangt og godt for han. Grøsser bare av tanken, vondt som f... 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Hva vet du om hva eg bryr meg om? Gjorde eg det ikke klart at vaginaen har mye å si? Då løper vel logikken at det er glede for begge at denne er klar og kåt, og om eg driter i dette får eg dårlig ligg. 
Men noe må hun ta på sin kappe, hun må vite hva som tenner henne, eg må vite hva som gjør meg hard, så blir man kjent og det blir gode greier. 

 

Anonymous poster hash: 536f5...bd7

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352 skrev (11 timer siden):

men tror ikke det er så interessant da noe som burde være allmennkunnskap knapt er kjent blant menn.

Kroppen til kvinner er bare et seksuelt objekt de driter i å bli kjent med så lenge de bare får tømt seg. Noe som er fair, er jo sånn biologien er. 

Vel jeg skal vel ikke si noe så altfor bombastisk, men jeg tror basert på egen vennekrets i det minste at gutter/menn har større interesse å kunnskap om kvinners seksualitet enn andre veien, stort sett vet ikke kvinner (spesielt yngre) en dritt om menn og deres seksualitet, faktisk vil jeg påstå at din påstand er mer korrekt om kvinner de vet ingenting å de bryr seg lite så lenge de får stake, og vi menn vi er ofte litt for beskjedne til og fortelle kvinner at de vet veldig lite å at de er dårlige i senga.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352
skaftetryne32 skrev (2 timer siden):

Vel jeg skal vel ikke si noe så altfor bombastisk, men jeg tror basert på egen vennekrets i det minste at gutter/menn har større interesse å kunnskap om kvinners seksualitet enn andre veien, stort sett vet ikke kvinner (spesielt yngre) en dritt om menn og deres seksualitet, faktisk vil jeg påstå at din påstand er mer korrekt om kvinner de vet ingenting å de bryr seg lite så lenge de får stake, og vi menn vi er ofte litt for beskjedne til og fortelle kvinner at de vet veldig lite å at de er dårlige i senga.   

Så du sitter og snakker med dine kompiser om hva kvinner liker og ikke liker, hvordan kvinners seksualitet fungerer osv? Ærlig talt, den kjøper jeg ikke... 😛

Hvorfor skal yngre og vakre kvinner bry seg så mye om mannens seksualitet? De vet at mannen er tiltrukket av de uavhengig av hva de gjør og at han vil ha sex med de uansett, fordi de er så dyrebare for mennene på grunn av alderen deres. De kan få den mannen de vil ha så lenge de er unge og pene. Så er det jo en kjent sak at menn er visuelle og tenner på det de ser, så er hun pen og har bra kropp så er mannen kjempe gira og koser seg han. Det er når vi kvinner blir eldre at vi kanskje må lære oss litt triks og hva vi kan gjøre i senga for å tilfredsstille han, mens tankene hans vandrer fordi han ikke tenner på oss lenger. Eller, de kvinnene som gidder å ha sex med menn. Jeg ligger ikke med menn lenger, og det bestemte jeg meg for å ikke gjøre når jeg faktisk lærte mer om menn sin seksualitet. 

Men selvsagt, noen kvinner bryr seg bare de får stake.. Det er jo greit det, for om mannen bare bryr seg om å få ligge, og kvinnen gjør det samme, så er jo det bare fint. De vil begge det samme. Så akkurat der ser jeg ikke problemet :) 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Lenke til kommentar
Kkija skrev (På 23.6.2023 den 21.10):

HeiHei kjære menn!

Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mest attraktiv.
vil dere ha lav tynn jente eller høy med kurver? Er hår greit? Litt fett eller NULL fett?
 

eller foretrekker dere kanskje damer som er litt mer på plus-size siden?

Takker, på forhånd❤️

Tjukk i huet ?  :-))

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352
skaftetryne32 skrev (1 minutt siden):

Vi gjorde når vi var yngre ja.

Du sier jeg er en løgner ? 

Når dere var yngre ja, da sex og kvinner sikkert var spennende og gøy. Jeg syntes menn og sex var gøy og spennende og godt når jeg var yngre også. Men jo eldre man blir og jo mer man lærer, jo tristere blir det.. 

Sier ikke at du er en løgner nei, men jeg trodde ikke på det der. 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352 skrev (4 minutter siden):

Sier ikke at du er en løgner nei, men jeg trodde ikke på det der. 

Hvis du ikke tror på det jeg sier så sier du jo at jeg finner på ting ? Da sier du vel at jeg er en løgner, på tynt grunnlag siden jeg gjorde det temmelig klart at jeg bare snakket ut fra egen vennekrets. 

Gjest eb1e4...352 skrev (7 minutter siden):

Når dere var yngre ja, da sex og kvinner sikkert var spennende og gøy. Jeg syntes menn og sex var gøy og spennende og godt når jeg var yngre også. Men jo eldre man blir og jo mer man lærer, jo tristere blir det.. 

 kjipt for deg, men for de fleste er det nok sånn at det blir bedre med årene. 

Lenke til kommentar
Gjest eb1e4...352
skaftetryne32 skrev (4 timer siden):

Hvis du ikke tror på det jeg sier så sier du jo at jeg finner på ting ? Da sier du vel at jeg er en løgner, på tynt grunnlag siden jeg gjorde det temmelig klart at jeg bare snakket ut fra egen vennekrets. 

 kjipt for deg, men for de fleste er det nok sånn at det blir bedre med årene. 

Nei, kalte deg ikke en løgner, men om du mener det selv så ok :) Hva jeg tenker og mener spiller ingen rolle, håper bare trådstarter ikke blir lei seg av svarene hun får her. Å slite med selvtilliten er ubehagelig og å opprette en slik tråd hjelper ikke. 

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Lenke til kommentar

Noen med normal BMI, verken over eller under.

Bulende synlige muskler som f.eks synlige magemuskler er svært turn-off.

Men når alt kommer til alt, så er dette bare fasaden. Personligheten vil alltid være viktigst om man har planer om å tilbringe livet med noen.

7 hours ago, Guest eb1e4...352 said:

Så er det jo en kjent sak at menn er visuelle og tenner på det de ser, så er hun pen og har bra kropp så er mannen kjempe gira og koser seg han.

Anonymous poster hash: eb1e4...352

Velge de samme type individene gang på gang og forvente et annet resultat, for så å konkludere med at alle er like.🤪

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...